şükela:  tümü | bugün sorunsallar (1)
1932 entry daha
  • "bizim ırkımız türk ırkı bezm-i ezele çıkar. allah ruhları yarattıktan sonra ben sizin rabbiniz değil miyim dediğinde evet diyenler türk'tür."

    diyen dünyanın en iyi şairi.
  • "türk dediğin müslümandır. müslüman olmayan türk de olamaz" diyen şeyimin en iyi şairi.
  • türk dediğin müslümandır. değilse gâvurdur. bunu bilmeyecek bir şey yok. türk müsün gâvur musun? mesele bu kadar basit. adam da bunu söylüyor.

    dünyanın son şairi.
  • ismet özel'in türklük tanımına niye karşı çıkıyorsunuz? çünkü ya gâvursunuz yani müslüman değilsiniz ve müslüman olmayan bir türk var olsun istiyorsunuz, yahut müslümansınız ama münafıksınız kâfirlerle iş tutmak istiyorsunuz. başka bir üçüncü karşı çıkış şekli yok.

    yani türk müsün gâvur musun diyor adam. bu kadar net.

    türküm ve katoliğim. naaaah sana! kim yer bunu?
  • türküm ve ortodoksum, türk ortodoks kilisesi örneğinde olduğu gibi.

    yine yemezler. neden? çünkü türklük et kemik hesabıyla bir ırk olmadığı gibi bir kültür de değil. türk kültürüyle yetişmiş olmak seni türk yapmaya yetmez.

    ermeniler de, yahudiler de rumlar da türk kültürüyle yetiştiler asırlarca. türk musikisi bile icra ettiler, bestelediler ve saire.

    yani türklük bir kültür meselesinden de ibaret değildir.

    türkçe konuşuyor diye, türkiye'de doğmuş büyümüş diye türk olmaz bir insan.

    hrant dink türk mü şimdi?

    işte ismet özel de bu meseleye bir açıklık getiriyor.

    türk, kafirle uzlaşmayandır. kâfirle uzlaşmamak türklüktür.

    türk müsün gâvur musun?
  • trollerin altına yıkama yağlama yaptığı şeyimin şairi.

    neymiş. müslüman değilse gavurmuş. gavursa türk değilmiş. mantığa bak amk.

    gavurluk dediğin şey neye göre kime göre.

    arap kültürü ile yoğrulmuş, türk kültüründen bihaber bence türk olsa nolur olmasa nolur.

    suudi ailesi de müslüman. eee bu adamlar makbul mu?

    selefiler mesela?

    peki gagavuzlar ne amk. adamlar senden benden türk.

    müslümanım ama müslüman bir araptan ziyade hristiyan bir gagavuz türkü benim için yeğdir.

    türk müsün gavur musunmuş. hay beyninize sizin.

    edit: caylaklardan tehdit mesajları alıyorum. bize bu ülkede nefes almak yokmuş artık. bak bunu bana söylüyor. entryde müslüman olduğunu belirtmiş, islama zerre hakaret etmeyen bir adama söylüyor bunu.
  • (bkz: okuduğunu anlamak)

    türklük kâfirle uzlaşmamaktır diyor adam.

    herif geliyor karşı argüman olarak suud ailesini örnek veriyor. suudi amerika'yı.
  • türk toprakları haricinde bir türklükten bahsetmeleri, türkleri oralara sürmek istedikleri içindir. türk bu topraklarda türk olmuştur. yunus emre gagavuz muydu? yunus emre olmasaydı türkçe olmazdı. adam gelmiş tarihte adı sanı olmayan gagavuzları örnek veriyor.

    türk sensin oğlum, başka türk yok. kendine gel. o türk olsaydı adı gagavuz olmazdı.
  • (bkz: okuduğunu anlamak evet)

    kafir kim müslüman kim. önce onda bir uzlaşı sağlayalım.

    israille ticaret yapmaya son gaz devam eden, suud ailesi için yas tutan, amerika uydusu katarla iş tutan adamlara müslüman diyorsak öyle konuşalım.

    neyse konu dağılmadan. türklük türk gibi hissetmektir. genetikle dinle dille olmaz. kendini türk hisseden herkes türktür. ismet özel gibi şeyimin şairleri kimin türk kimin türk değil olduğuna karar veremez.

    verecekse de az ötede versin.
  • "dilce susup
    bedence konuşulan bir çağda
    biliyorum kolay anlaşılmayacak
    kanatları kara fücur çiçekleri açmış olan dünyanın
    yanık yağda boğulan yapıların arasında
    delirmek hakkını elde bulundurmak
    rahma çağdaş terimlerle yanaşmak için
    bana deha değil
    belgeler gerekli
    kanıtlar, ifadeler, resmi mühür ve imza
    gençken
    peşpeşe kaç gece yıllarca
    acıyan, yumuşak yerlerime yaslanıp uçardım
    bilmezdim neden bazı saatler
    alaturka vakitlere ayarlı
    neden karpuz sergilerinde lüküs yanar
    yazgı desem
    kötü bir şey dokunmuş olurdu sanki dudaklarıma
    tokat
    aklıma bile gelmezdi
    babam onbeşli olmasa."

    şu dizeleri anlayamayan iq yetmezliği çeken güruhun başlığının altına pislememesi rica olunur. ırk üzerinden derece tayin edin lütfen. allah'ıma kavuşmak istiyorum nidaları duyuyorum, mehmet pişkin tayfası sizdeyiz.
1150 entry daha