şükela:  tümü | bugün
  • sadece zenmate kurularak üstesinden gelinebilecek kadar basit bir problem yüzünden gayet kaliteli bir resim yükleme sitesinden vazgeçmeyen tiptir.

    şunca yasaklama oldu yıllardır, hala bunları çözmenin kolay yollarını bulamadıysanız bilgisayar kullanmayınız.

    edit: başlık başa kalmış.
  • diğer sözlüklerde fotoğraf direkt yüklenebiliyorken ekşi sözlük'te neden yapılamıyor merak ettirir.

    yani böyle bir fonksiyonaliteyi uygulamaya almak çok kolay aslında. hele ki böyle fazla kullanıcısı olan bir alan için biraz da zorunluluk gibi.

    başlık özelinde biraz mecbur kalan kişidir sanırım. ama websense'e takılıyor o konuda ben de çok kırgınım.
  • yurtdisinda yasiyor olabilir uzerine gitmeyin.
  • beni "imgur ne ara türkiye'de engellendi lan" diye sorgulatan insandır. oldum olası çatır çatır kullanıyorum bunu, verdikçe veriyorum linkleri de.

    edit: yahu onu geçtim, niye engellenir lan burası? kedi resimleri çok mu seksiydi, neydi?
  • insanlara ulaşması için paylaştığınız resimler insanlara ulaşırken engellere takılıyorsa bu sorunu çözmek sizin görevinizdir. siteler erişime engellendiğinde site sahipleri "vpn kullansınlar, dns kullansınlar, mağaralarından çıksınlar" gibi götlek götlek konuşmazlar. sorunu çözmeye çalışırlar.

    yani kısacası paylaştığınız linke tıklıyorum, bakıyorum imgurmuş direkt siktiredip geçiyorum. siz imgurdan başka site bilmiyorsunuz diye ben vpn açmakla uğraşacak değilim. görmemi istiyorsan adam gibi bir yere yükle, görmemi istemiyorsan ne diye paylaşıyorsun?
  • tinypic vermediği sürece gelip beni sikebilir isterse. kurbağasını siktiğimin

    (bkz: tinypic)
  • diğer siteler üzerinden verilen linklerin yıllar sonra değil 6 ay sonra bile canlı olmayacağını bilen birisidir. (bkz: imgur) yasaklı yani kolayca erişilemiyor diye hizliresim diye bir şey tercih ediliyor, bir yıl sonra o linkler ölü olacak yazdığın entry'den bi şey anlaşılmayacak. yok imageshack, yok tinypic rezaletleri dışında şimdi onlarca değişik türk resim yükleme sitesi milyonlarca ölü link olarak ortada dolanıyor (incicaps ve benzeri düzinelerce çöp site). ya siteler kapanmış ya da yüklenen resimlere erişim sağlamıyor, bugün link versen 2 hafta erişiliyor, sonra nanay.

    kısacası yazdığınızı ilerde okuyacak, o resim linki ile denileni anlayacak insana saygılı olun, kendi yazdığınıza kıymet verin, ilerde o linki tıklayıp ölü olduğunu anlayıncaya kadar kaybolacak vakti, tıklayan kişi sayısı ile çarpın ve tırt geçici, özellikle türkiye menşeli sitelere yükleyip link vermeyin. imgur kullanın, o kadar güvenilir, istikrarlı düzgün iş yapan muadili varsa onu da tercih edin.
  • benim o. ayrıca imgura giremeyenlerin bunu göremeyecek olmaları gerçekten kötü.
  • ''meşakatli yol'' 8 tane rakama tuşlamaksa bilgisayarı açmak için güç düğmesine basmanız bile müthiş bir mucize bence zorlamayın kendinizi daha fazlası için. bir kaç mouse tıkı ve 8 tane rakama basmanın meşakatli bir şey olduğunu söylemek için 300 karakterli paragraf yazmanızda ayrı bir güzellik.

    tanım: zart zurt resimleri silinmesin diye adam gibi siteye yükleyen tiptir kendisi.