şükela:  tümü | bugün
  • bu yaz sinemalarda olacak iddialı korku filmi.
    trailerı için:

    https://youtu.be/tne8outdawk
  • yılın en korkunç filmi diye kendi kendilerine bir dalga yaratmışlar ama fragman hiç umut vadetmiyor. göreceğiz.
  • bence çok abuk bi fragmana sahip film..
    şimdi şu uzun biraz daha normal olan fragman:
    https://www.youtube.com/watch?v=o-0hcf97wy0

    bunun bi de kısa olanı var.kısa olanda da bu fragman ile aynı başlıyo, sonra bi yerde arkada hızlıca goruntuler giderken adam sürekli bozuk plak gibi "we never go out at night" deyip duruyo. acayip sinir bozucu bence. beyin yıkama programı gibi.
    neyse merak ettim ama pek umutlu değilim yine. az kaldi göreceğiz bakalım
  • türkiye'de gösterim tarihi hala belli olmayan film. ne haziran ne de temmuz programında bulunmuyor. acele bir dağıtımcı bekliyoruz. saçma sapan korku filmleri vizyona girecek halbuki.
  • --- spoiler ---

    cok fena vakit kaybi, kesinlikle izlemeyin dostlar. ben iki saatim gitti sizinki gitmesin.
    --- spoiler ---
  • nihayet ülkemizde 8 eylül 2017 de gösterime gireceği açıklanan film.
  • astounding, electrifying, exhilarating, brillant, masterpiece, cult, magnificent, genius, extraordinary, greatness...
  • film aşırı tırt öyle böyle değil. 2-3 tane ani ses koyunca korku filmi olmuyor o. bu bir gerilim filmi korku değil. korkutacak bir şey yok zira. rotten ve meta notlarıyla gaza gelip büyük beklentilerle izleyince feci hayal kırıklığına uğradım. yine 2017 yapımı iyi puanlar alan ve hakikaten iyi olan (bkz: get out) "tekinsizlik" atmosferini çok daha iyi veriyor.
  • korku değil de psikolojik-gerilim olarak değerlendirmek daha yerinde bir yaklaşım olacaktır.

    işleyişi gereği sürekli olarak seyirciyi bir beklentiye sokan ama asla o beklentinin gerçekleşmediği bir olay kurgusu var. sadece finalde etkilenebileceğiniz bir sahnesi var ancak o ana gelene kadar da zaten bıkmış oluyorsunuz.
    özetle 90dk'yı zorla doldurmuş bir senaryo var ortada. ve izlerken bunu hissetmemek çok zor.
  • ne korkutan ne de geren film demeye şahit isteyen bir şey. bunun üzerinden felsefe kasan da gitsin kumda oynasın. oyunculuk gerektiren bir sahnesi yok. senaryo yazılmamış sıçılmış. kesinlikle vakit kaybı.