şükela:  tümü | bugün
  • kendini bir halt sanması. ama olmaması. evet.
  • katılıyorum.
  • bi bitmediniz amk! izmirliler şey etsin sizi! (bkz: ben)
  • izmirliler biraz ney amk? kafanızdaki izmir/izmirli profilini merak ediyorum .bak sana bir dram anlatem.her yıl üniversiteye hazırlanan binlerce gencin diğer şehirlere nazaran izmirde okuma hayali daha fazladır.özellikle erkekler tarafından daha fazla gitme isteği olur..anlatılanlara göre;izmir kızları kendileri teklif edermiş.kızlar öyle bir rahatmış ki abboow sana laf atarmış ,sen beğenirsen hemen oracıkta birlikte olabilirmişsin kızlarla.bildiğin collage fucking festmiş yani. izmir erkekleri de genişmiş ,rahatlarmış yani .yanindakinin sevgilisi öp rahatsız olmazlarmış .bildiğin izmir açık hava kerhanesiymiş.işte bu rivayete inanan bol otuzbirci gençler bir hevesle izmiri yazıp gelirlermiş izmire. anlatılanların aksine sevgilisinin yanında kekolaşan adamlar, ters ters bakınca ne bakıyon diyen bacılar varmış. iftar vaktinde bile günah şehri alsancağın sokaklarında insan bulunmazmış mesela.kimse kimseye karışmaz , gıybetini yapmazmış. işte bu gerçekle karşılaşanlar hayatlarının en büyük hayal kırıklığını o zaman yaşarlarmış.özgüveni de kaybedince grup halinde gezinip , küçük parkın en ücra oyun salonlarında okey ,101, batak ve özellikle ihale gibi masa oyunlarında skillerini geliştirirlermiş.okul dönemini böyle geçirirlermiş.mezun olduktan sonra memleketlerine döndüklerinde kafasındaki otuzbir malzemelerini yaşanmış gibi anlatırlarmış.
    not: anlattıklarım , herkes için değildir.zihniyetini sktiğim , beyni taşaklarında olan kişiler alınsın. (bkz: umarım okurken kör olmazsın)
  • muhtemel bir konya yozgat afyon üçgeninde yaşam savaşı veren yazarın çekemediği şehrin insanlarıdır. candırlar.
  • ne popülermiş izmir. ne popülermiş izmirliler. ne güzel keşke benim olsa...
  • göt ve malak ve teneke diyebilirim izmirin son halini gördükten sonra biz izmirli olarak istanbulda metroya 7 tl basacaksın yok efendim durak uygulamasıymış diye sikerler o metro işletmecisinide belediyesinide sikerler.....
  • siz türkler nasi diyo ''ebenizi izmirliler tepsin'' iyi mi?
  • koskoca memleket, bir izmirliler dert olmuşsa size demek ki bir şeyi iyi yapıyorlar.
  • izmir
    izmir
    izmir
    arkadaşlar o kadar şehir var, varsa yoksa izmir, evet biz izmir'liler biraz şey olmayı seviyoruz.
    gurur duyuyoruz.
    bizim şehrimizin sokakları nefes alır.
    bizim yüreklerimiz toplu durdukça, top tüfek bizi sindiremez.
    biz bu ülkenin kaderini değiştirecek, vatanına ihanet etmeyecek kontöre, kömüre, oyunu satmayacak gençlere sahibiz.
    saltanatın yerinde yerler estiğinde bunun sebebi bizim biraz şey olmamız olacak.
    yaşamda başlıca tehlike çok önemli olmaktır ve biz bu ülke için nr kadar önemli olduğumuzu biliyoruz.
    nasıl güzel bir kıyafet, bir tavsiye mektubu gibi ise, izmir gençliği de kendi şehirleri için tavsiye mektubu gibidir.
    bir şehrin anlayışı ne kadar olursa, o şehir kendinden o kadar emin olur.
    biz sabır ediyoruz.
    hasetlik yapmayın.