şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: jaga jazzist)
  • bir saat markası.
  • ortaokuldayken ilk kazandığım parayla aldığım saatin markası.
  • geceleri evde takmak için küçük kardeşimden aşırdığım kısa zamanda aramda kendisiyle duygusal bağ oluşan plastik saatimin markası bunca yıl bana yoldaşlık etmiştir kendisi öyle ki muhtemelen yedeğini hiçbiryerde bulamayacağım kordonunu 3 kez kuvvetli yapıtştırıcıyla yapıştırarak kullanmaya devam ettim gene de en kısa zamanda bir casio f91w alıp kendisinin yerine ikame edecek gibiyim artık jaga'yı da müzeye mi kaldırırım ne yaparım bilemedim.

    edit: o saat kayboldu ben de burada da yazdığım gibi gittim casio f91 w aldım kendime ve 2 sene kadar kullandım. fakat daha sonra kardeşime kızıp fırlattığım saatin 2 senelik ömrü son buldu. kaderin cilvesi..
  • uzun yıllar önce bir modelini (amk hangi modelini) aldığım ama şimdilerde bir benzerini hiçbir yerde bulamadığım harika saat markası. tahminimce japon firması.

    hem analog hem dijital göstergeli saatimin yerine veliaht arıyorum şimdilerde. japonlar da iyice apaçi olmuş anasını satiyim bu ne salak modeller.
  • sporcu saatleri güzel olan bir marka. basınca ve doğa şartlarına da gayet dayanıklı. ayrıca fiyat/performans oranına da bakarsak bence gayet kârdayız.
  • yaklaşık 10 sene önce dayım bana saat hediye etmişti. birkaç sene kullandıktan sonra kaybettim saati. o günden beridir saat kullanmadım*. 1 sene önce filan bu saati aramaya başladım. elimde sadece düşük çözünürlüklü bir fotoğrafı var başka da bir şey yok. markayı da pek emin olmamakla birlikte casio olarak hatırlıyordum. 1 senedir aramadığım yer kalmadı. arada kontrol ederim siteleri.

    bugün taziyede kuzenim elektronik sigara atomizeri için letgo'yu kontrol etmemi söyledi. neyse efenim kurdum bu programı, bir baktım ilanların ilk sırasında bir saat var ve markası jaga. birkaç saniyelik flashback'ten sonra kafamdan ting diye bir ses çıktı. buldum ulan seni. şimdi adamları bulup mail atmak kaldı, elimdeki fotoğraf kesitini gönderip hangi model olduğunu öğreneceğim. o saati bulmamla birlikte artık saat orucum bitmiş olacak.