şükela:  tümü | bugün
  • asıl ismi james root olmasına rağmen jim root olarak bilinen slipknotun ve stone sourun gitaristi. stone sour da corey gibi maskesizdir. 6 feet 6 inches lik boyuyla (1.95 civarı olması lazım) harbiden dev gibi bir adamdır.
    hep kahverengi saçlı dolanmasına rağmen gerçekte sarışındır.
  • fender'in, adına signature gitar çıkardığı gitarist.
  • malesef saçlarını saçma sapan şekillere sokmaya çalışan sevdiğim gitaristtir. slipknot'da gitar çalarken daha rahat olduğunu söyler yüzündeki maske sebebiyle. sağ eline konserlerinde genelde bir saç tokası takar. bu tokayı neden takıyorsun diye bir kere sorduklarında, o da kaybetmemek için takıyorum cevabını vermiştir.

    neredeyse 2 yıl gitarını almak için para biriktirmiştim bu adamın. gitarı fender stratocasterdır. telecaster da kullanıyor ama artık eskisi kadar değil. şu sıralar stone sour ile yeni albüm için stüdyodalar. merakla beklemekteyiz.
  • sonisphere da stone sour ile sahne aldığı zaman headbang yapışı, penaları atışı... hiç bir erkek gözümde bu kadar seksi olmamıştı sanırım. ah james birde o penaları biraz sola doğru atsan ölür müydün?
  • sinister filmindeki bughuul a acayip benzeyen karizmatik gitarist
  • az önce corey taylor'ın twitter'dan verdiği bilgiye göre; stone sour ile yollarını ayırmış ama slipknot ile çalmaya devam edecekmiş.
  • an itibari ile stone sour'dan ayrıldığını öğrendiğim hayatımın gitaristi. tecavüz etseler bu kadar şok olmazdım lan. olum nasıl olur ya nasıl? ben bu adamın gitarını almak için 2 yıl para biriktirmiş, sonisphere festival 2010'da izlerken içimde bir şeylerin koptuğunu hissetmiş adamım. nasıl olur, nasıl?

    anladığım kadarıyla kendi kararı değil, grup kararıymış. yani corey kararı. ben böyle hayatın amına koyayım.
  • 2 aydır durumunu kabullenmeyi reddettiğim gerçek. sizler benim kahramanlarımdınız olm ya, bu adam nasıl ayrılır stone sour'dan? hâlâ deli gibi kabullenmeyi reddediyorum. haberi ilk aldığımda yaşadığım şoku bi my chemical romance dağıldığında yaşadım, bi' de bu işte. hasta mısınız olm siz? bir dahaki albüme jim root'un o kendine özgü gitar melodilerini kimden duyucaz, yeni riffleri vokal melodisiyle kafamızda nasıl tamamlıycaz bilmiyorum ama jim root'un yerini ancak jim root doldurabilir. bu kadar da iddialıyım. işin tuhaf yanı, stone sour'dan ayrılıyor ama bi' taraftan corey'le slipknot albümü çalışmalarına devam ediyor bu adam. grup kararı diye stone sour'dan ayrıldı, ortada esrarengiz durumlar var. joey jordison slipknot'tan ayrıldığında da net bi açıklama yapılmadı, "böyle olması gerekiyor, susmayı tercih ediyoruz hebele hübele" dediler.

    n'apıyosunuz olm siz? hasta mısınız psikopat mısınız? ne bu esrarengiz tavırlar? ya aslında bak joey jordison'ı günahım kadar sevmem ama bi' süre sonra da ruhunu davullardan alan şarkılar yapan bi grubun joey'siz pek bi'şeye benzemeyeceğini kendi kendime itiraf da ettim. zor da olsa.

    e şimdi ruhunu jim root'la corey taylor'dan alan grubun bi' parçası da gidiyor. sizin vereceğiniz karara çomak sokayım ben gidiyorum.
  • kendisinin stone sour'dan ayrılması olayı bu ayki headbang dergisiyle açıklanmış oldu. paul gray'in ölümü ve joey jordison'un gruptan kovulmasıyla, mevcut kadronun beste yükünü shawn (clown) crahan çeker duruma gelmiş. zaten epeydir albüm yayınlamayan ve artık albüm zamanı gelen slipknot için sürece katılmak isteyen james root, stone sour gitaristi josh rand ile, vaktini stone sour yerine slipknot'a ayırma durumu yüzünden tartışınca rand kendisini gruptan kovmuş. arada kalan corey taylor da diğer tarafta slipknot için bir yazım süreci olduğu için istemeye istemeye kabul etmiş bu durumu. grubun ağır topları olarak gördüğüm root ve taylor aslında öyle bir pozisyonda değillermiş. bu durum bunu gösteriyor bence.

    şahsi fikrim stone sour kadrosuna yeniden girecektir kendisi, onsuz eksik bir puzzle gibi bu grup.
  • bu adamın adına fender, jazzmaster bir signature gitar çıkardı ki almadan ölmek istemiyorum. o bildiğimiz hoş, melankolik, uslu jazzmaster bu adamın ve fender'ın sayesinde tamamen savaş baltasına dönmüş. ve yaklaşık sekiz bin liralık fiyatıyla da erişilmesi çok zor bir enstrüman. fender'ın bildiğim kadarıyla bir sanatçı için başka marka gitar manyetiği * kullandığı gitarlar bu adamın adına yapılmış olanlar. mevzu bahis gitar ve cool hipster adamımızın incelemesi buradan seyredilebilir.