şükela:  tümü | bugün
  • 2 çocuğumla katılacağım konser!

    düzenleme: yahu siz ironiden anlamıyor musunuz hiç? evli değilim, çocuğum da yok. koskoca ludovico einaudi’nin bileti bile 150 liraya satılıyorken bu kadın kim oluyor da bu fiyata pazarlamaya çalışıyor kendini?
  • jennifer lopez kim aq ?

    tanım yapayım da tepki gelmesin.

    tanım: kapitalizmin kendi kendini şey etmesi olayıdır.
  • 300 bin bizim icin büyük para. kafalarini anlamak zor yazmis birisi söyle düsün: cebinde 10.000 tl var 2 tl ye yedigin simit koyar mi ? adam hem 300.000 locaya veriyor hem dünya yi geziyor hem de lüks arabaya biniyor.

    (bkz: fakir kafasi)
  • yari fiyatindan daha azina dubai'de konserini izledigim sarkici. ekonomiden bilet alip gitsen neredeyse daha uyguna gelecek.

    olum manyak misiniz lan nasil paralar bunlar? normallestirmeyin bunlari.

    edit: 300'un degil 7 'nin yarisindan azi. sakin gencler o kadar da degil...
  • mali şube o locadakilere operasyon yapsa, ülkece bütün kara para aklayıcılarından, borsada manipülasyon yapanlardan, rant vurguncularından, vergi kaçakçılarından kurtuluruz.
    servet düşmanıyım, alayının aq.
  • türk kekolarını içermeyen tokatlama.

    (bkz: turist)
  • cidden lopez kim, tek bi sarkisini bilmiyorum lan hic denk gelmedi sagda solda
  • arkadaşlar kibariye çıkmıyor sahneye dünyaca tanınmış ünlü şarkıcı geliyor ve bu parayı dövize çevirince çok düşük rakamlar oluyor ülkedeki para değeri düşük ise jennifer lopez ne yapsın bu kadın afrika da olsa çin de olsa alıcağı sahne paraları belli parası olan gider ne boş yaptınız
  • türkçe'ye yeni bir deyim kazandıran olay.
    (bkz: evi satıp konsere gitmek)
  • (bkz: ben keko)

    sen git ezhel, fero, killa hakan konserinde 50tl’ye koko partisi yap. j-lo da kimmiş breh breh.