şükela:  tümü | bugün
  • 23 eylül 2008 tarihinde xbox360, playstation 3 ve pc için çıkması planlanan oyun.

    edit: görünüşe göre yalan olmuştur.
  • oyunun yeni bir videosunu yayınlamışlar. zaten hayvansı olan haritasına bir de karlı tepeler eklemişler, daha güzel olmuş. bununla birlikte biraz da oynanış katmayı ihmal etmemişlerdir diye umuyorum . ayrıca adamımız süperman olma yolunda bir aşama daha ilerlemiş gibi.

    http://www.gametrailers.com/…-09-just-cause-2/49807

    2010 da çıkacak diye bir his var içimde.*
  • ilkindeki aksiyon geyiğinin tavan yaptığı oyun. ayrıca araç kullanımı fizikler falan da daha bi hoşolmuş demosuna bakılırsa.
  • pc versiyonunu çalıştırmak için windows vista veya 7 gerektiren oyun. yani xp'yi desteklemiyor.
  • içinde lost' tan esintiler barındıran oyun.

    http://www.youtube.com/…3pk&feature=player_embedded
  • grafikleri güzel, aksiyonu güzel, doğa manzaraları güzel, hikaye görevleri idare eder, hikaye görevlerinin açılması için yapmak zorunda olduğumuz birbirinin aynısı görevler sıkıcı, hayvani büyüklükteki haritada ulaşım dert, arabaların yol tutuşu ve araba kullanma hissiyatı vasat...

    sonuç: tps severler için önemli bir oyun, denemeye değer...

    8/10

    edit: bitirdim nihayet... tam 24 saat sürmüş, %29 oranında bitti... toplam 50 küsür tane görev yapmışım ama çoğu birbirine benziyordu ve yine çoğunun hiçbir orijinalliği ve heyecanı yoktu. gta 4 gibi biraz daha az ama öz bir oyun yapsalarmış iyiymiş. ama işte o güzel mekanlar (dağlar, tepeler, yapraklı kısımları 2 boyutlu olan ilginç ağaçlar, denizler,adalar,koylar...) , araç çeşitliliği, sınırsız paraşüt ve kanca gibi şeyler durumu iyi-kötü toparlıyor...
  • vision distance konusunda aşmış, yarmış bir oyun. crysis, gta 4 falan halt etmiş yanında bu konuda. oyunda hava sissiz ve temiz olduğu sürece haritanın en ücra köşesi bile görülebiliyor. kilometrelerce uzaklıktaki bir noktadan bahsediyorum. gerçekten çok güzel bir olay. ayrıca bunu son derece güzel grafiklerle, hayvan gibi büyük bir harita üzerinde hiç bir takılma ve fps düşüşleri yaşamadan göstermeyi başaran bir oyun motoru yazan yapımcıları da ayrıyetten kutlamak lazım.
  • hikayeyi goturen tum ana gorevleri tamamladiginizda dahi size onlarca kesfedilmemis bolge birakan oyun. yukardaki entarilerde de belirtildigi gibi hikayeyi bitirseniz dahi haritanin %50'sinden azini tamamlamis oluyorsunuz.

    daha sonrasi ayri bi zevk. yogun bi is gununden eve dondun, canin cok kavgali gurultulu bi oyun istemiyor. kap en yakin military base'den bi helikopter, manzaranin tadini cikara cikara adanin hic gormedigin sirin koylerini kesfe cik. hedefe yaklasinca at kendini ucaktan, muthis free fall hissiyatini yasa. koye (ya da artik kesfedilmemis nokta her ne ise) inince kanca ile saga sola uç, bolgedeki tum resource item'lari topla, chaos'un dibine vur, bolgeyi %100 tamamla. yarim saat bi saat boyle takil, dert tasa kalmiyor valla...
  • grand theft auto iv'den daha open, daha genis, daha cilgin ve daha eglenceli bir oyundur. akla gelebilecek her turlu saklabanligi yapabileceginiz, muthis bir "dur iki dakka sehirde ucup sorun cikartayim, parapende yapayim, dagdan asagi araba ile ucayim, adam snipe edeyim, gemi kullanayim, askeri us basip combat yapayim" mecrasidir. helal olsundur. cilgin enginelerin, exotic mekanlarin oyunu, yollarin lordudur. i am the scorpion...
  • özetle, boeing 737 ayarında bir uçağın tepesinde bir yere tutunmadan ve uçak havadayken sabit durabildiğiniz aksiyon oyunu. yani fizik kuralları o kadar mantıklı.