şükela:  tümü | bugün
  • askerde olduğumdan mütevvlit katılamayacağım zirve olacaktır. 4. sünün evci iznime denk gelmesi neşe kaynağı olmuştu benim için amma bu sefer şans yüzüme gülmedi.
  • ilk dördü kesmedi, beşincisini yapıyoruz zirvesidir. dördüncüsünden sonra yine katılacağım zirvedir ayrıca, asosyal asosyal takılacağım bir köşede yine :/
  • badimle beraber katılacağım anadolu yakasındaki zirvedir.
  • rahatsız olan annemin hastaneye kaldırıldığını yarı yolda öğrendiğim için geri döndüğümden katılamadığım zirve olmuştur; oysa ki tam akıl ve vücuden zirveye katılmak için hazırdım; ama nazır olamadım.

    edit: annem iyi arkadaşlar şu anda. acillik olduk, serum, iğne yedik. evdeyiz şu an. hatta kendisi hasta başına pazar temizliği yapmak için ayaklanmaya çalışıyor.
    yardım için mesaj atan tüm suserlere teşekkürler.
  • gitmeyi çok istediğim ve fakat hasta vücudumun buna izin vermediği zirvedir. artık önümüzdeki zirvelere bakacağız, organizatörlere selamlar.
  • +1 imin satışı sonucu ''ben de tek başıma giderim yahu nolcak sanki, hem birileriyle tanışırım iyi olur'' gibi telkinlerle gittiğim lakin insanları kaynaşmış ve sohbet ederlerken bulduğum, benim gibi köşede kös kös oturan kimseleri göremediğim için balkonda bir bira içip terkettiğim zirvedir. umarım yaşadığım psikolojik tarvmanın farkındasınızdır, bundan daha küçük sebeplerle kötü olmayı seçmiş çizgi roman karakterleri tanıyorum! ama burda bitmedi, tekrar görüşeceğiz...
  • haldır huldur, isim neyin yazdırmadan gittiğim zirve..alt kata inemedim..korktum mu kalabalıktan, çekindim mi bilemedim.ama üst katta yaka kartlarının verildiği yerde tünedim bir süre..agamemnon süper bir adam..onu zaten biliyordum da teyit etmiş oldum..hwinore..bir içki isteğimi saniyenin onda birinde oldurduğu için seviyorum desem nasıl kötü bir izlenim bırakırım size..demem bunu..vallahi muhabbeti güzel kendi güzel bir insan..lejant..canayakın, muhabbetperver bir insan..güzel insanlar yahu bunlar..bu arada çok iyi bir sözlük yazarı ile uzuuuun sohbet ettim..ama inan olsun ismini hatırlamıyorum..sadece kafası çalışan bir adamdı bunu hatırlıyorum..alt kata inse miydim acaba? bilemedim bak şimdi..

    editörün taşlanmış kotu: canon in d aşağıdaymış..çekinen ruhumu, yalpalayan bedenimi sinkaf o halde..oturup iki lafın belini çiğneyemedik..
    meredith monk: orta sut karisimi vurus da aşağıdan seslenmiş bana meğer..bak bu da olmadı şimdi..
    edit cansever: yukarıda bahsi geçen arkadaşın adı huff efenim..
  • içimden "nasıl haberim olmaz, nasıl ıskalarım" dediğim zirve. caddebostanda oturuyorum ki bütün gece eftalyada nargiledeydim, deparlar gelirdim.
    komşular zirvesini ayarlayan arkadaşlar bir dahakine olan bitene de bir mesaj geçerlerse güzel olur*. ha mesaj geçildi ve onu da kaçırdıysam, affola.
  • şükela bir zirve olmuştur. saat 19.00 'da katılıp 03.30 gibi ayrıldığım, hiç sıkılmadan bol bol muhabbet edip güldüğüm zirvedir. sonra birden kendimi bir grubun içinde buldum. sen kimsin dediler. abe ben yancıyım dedim. sağolsunlar kabul ettiler. en büyük anadolu yakası.
  • gittim, gördüm, eğlendim. ilk dörde katılmadığım için üzüldüm hatta. ve ve en güzeli de, bu zirve bana 2 cici hatun daha kazandırdı. daha ne ister bi insan?