şükela:  tümü | bugün
  • 2015 yılında söylenmiş utanç dolu ifade.

    söyleyene de bir mesajım var:

    o paraları sizden çatır çatır geri alırız sümeyye, ama kalan 3 - 5 de sen böyle düşündükçe burak ve bilal'e gidecek, tehlikenin farkında mısın?
  • "yazik lan kimin mirascisiysa" diycem ama, babasinin dunyanin en zengin 7. lideri oldugunu hatirlayinca vazgeciyorum...

    o mirasin bikac kirintisi bile orta halli bi ilceyi filan toptan ihya eder muhtemelen..
  • çünkü benim sülalem raad panpa diye devamını bekledim ama subliminal olarak vermiş zaten mesajı.
  • şaşırtmayan beyandır. bu insanların zihniyeti de inandıkları da belli. cumhurbaşkanının fıtrat goygoyundaki gibi direkt allah'ın hükmünün paralelinde bir açıklama olmuş. bence burada sorgulanacak şey söyleyen değil söylenenin kaynağıdır. ha burada açıklamayı yapan kişi erkek kardeşinden az miras aldığında da ciddi bir gelir elde ettiği için bu şekilde açıklama yapması kolay olmuş. kocası üstüne 3 tane daha kadın getirdiğinde de aynı tutarlılığı bekleriz kendisinden.
  • kendisi müslüman bir kadın, elbet böyle diyecek. kutsal kitabı bunu söylüyor zaten. red mi edecekti? yanlış mı yazıyor allahın kelamında diyecekti?

    ben daha farklı bir yere takıldım aslında.

    "kadem başkan yardımcısı sümeyye erdoğan, ak parti brüksel siyaset akademisi'nde dünyada müslüman kadın algısı ve eşitlik mücadelesi konulu ders verdi."

    ders verdi? akademide ders verdi. bu kız hangi bilgi, entelektüel birikimle, hangi eğitimle, hangi vasıfla ders veriyor? tamam cumhurbaşkanının kızı iyi hoş da, insan az biraz haddini, çapını bilir yahu.

    bir zamanlar öss'de aldığı puan yayınlanmıştı, neden amerika'da okuduğu ortaya çıkmıştı. şimdi nasıl ders veriyor bu kadın?

    kimsin sen sümeyye, allah aşkına açıklayın bana bu durumu.
  • şaşırtmadı. şeriat kuralları çerçevesinde yaşamak isteyen zihniyetten nasıl çağdaş bir düşünce çıkmasını bekliyoruz ki? kadınların daha düşük meblağlarda miras almasının nedeni de erkeğin evin geçimini üstlenmesi gerektiği. ancak ahir zaman diye de bişey var. bu çağda artık kadın da erkek de çalışıyor ve işveren sorumluluğu gereği ayrımcılık yapmadan aynı pozisyondaki kişilere cinsiyeti farketmeksizin aynı ücretler tahsis ediliyor. tabii işveren bahsi geçen insanların zihniyetindeyse üst konumlara kadınları getirmiyor elbet. ama genel manada bakıldığında görüyoruz ki bi çağdaşlaşma eğilimi var ve kadın erkek eşitliği sağlamaya çalışıyoruz bütün pozitif ayrımcılıklara ya da bu tarz zihniyetlere rağmen. mirasın daha az bi payını almamalı diyoruz çünkü kadın artık erkeksiz de hayatını sürdürebilir güçte. herkesin kocası olacak diye bir şey yok. bugün artık kalkıp da böyle bir cümle kurulduğunda tek düşündüğüm; "sen kadınsın, kadınlar öyle sağda solda görülmemeli. hele düşüncesini beyan etmek ne demekmiş, kocan ne derse o. kim veriyo sana bu ifade özgürlüğünü!?" sen bu özgürlüğü kullanırken, demokrasinin getirdiği haktan yararlanırken böyle bi cümle kuramazsın. he kurarsan da ben senin düşünebildiğinden şüphe duyarım. sen de haklısın aslında, bu kafayı yönetecek bi koca olması lazım insanın başında. yoksa hiç düşünmeyerek yaşaman nasıl mümkün olabilir? evlenmeden önce baban, evlendikten sonra da kocan senin hükümdarın. bir şükür namazı da onlara kıl.
  • danışmanlık adı altında 50.000 tl maaş alınması kadar adil olup olmadığı merak edilen tespit.
  • tayyip ölür ölmez bilal'le ve burak'la miras kavgasına tutuşacak sümeyye'nin riya dolu ifadesi. gerçekten müslüman olsa içim yanmaz.

    hatta tayyip'in ölmesine gerek yok, burda ölünmüşü var

    (bkz: erbakanlarda miras savaşı)