şükela:  tümü | bugün
  • dün yaşanan uçak kazası ile böyle bir gerçek olduğunu bir kez daha öğrenmiş olduk.

    evet kadınlar başımızın tacıdır. iş, spor, sanat, bilim hayatında mutlaka olmalıdır ama yüksek risk taşıyan, sakin kalmanın hayati önemde olduğu pilotluk, askerlik, polislik, cerrahlık, tır şoförlüğü gibi meslek kollarında olmamaları, bu meslekleri tercih etmemeleri herkes için en hayırlısı olacaktır.

    tekrar ediyorum bir toplumun iş hayatında ne kadar çok kadın varsa o toplum bir o kadar medeni, bir o kadar gelişmiştir. yalnız bazı meslekler ne yazık ki kadınlar için uygun değildir. bu gerçekle yaşamak lazım.

    not: (bkz: meriç lütfen)

    edit1: vay amk ya sanki kadınlar ölsün, evlerine kapanıp hiçbir meslek kolu ile uğraşmasınlar dedik. ne kadar saçma bir linçiniz, ne kadar samimiyetsiz yazılarınız var. ne var abi bunda. herkes her mesleği yapabilecek diye bir şey yok. bence erkeklerde voleybolcu olmasın. ne oldu şimdi erkeklere hakaret mi etmiş oldum? olmasınlar voleybolcu. gerçekten olmayın lan çok eğrelti duruyorsunuz.

    edit2: özel mesaj yoluyla anneme ağıza alınmayacak küfürler eden meriçler; her kadın başlığında sizleri görmekten sıkıldım, alakasız ve samimiyetsiz duyarlarınızdan sıkıldım, efemine tavırlarınızdan sıkıldım. keşke ölseniz. ılıklar ordusu.

    edit3: bırakın olum bu götüm yiyim ayaklarını. bindiğiniz uçagın pilotunun kadın olduğunu öğrendiğiniz an hepiniz 3,5 atıyorsunuz amk, kendinizi kandırmayın.

    edit4: böyle bir araştırma, böyle bir istatistik mi var? neye göre konuşuyorsun diyenler için;

    http://abcnews.go.com/us/story?id=93264&page=1
  • geçen sene bir futbol takımının uçağı düsmüştü. yine kadın pilot. benzini hesaplayamamıştı. tabi tesadüf bunlar.
  • bu gibi düşünce sistemlerinin bir gün -umuyoruz ki yakında- öleceği gerçeğiyle paralellik gösterir.

    (bkz: bi bitmediniz)
  • türk yıldızları filo komutanından bihaber boş beleş bir başlık ve entry.
    (bkz: esra özatay)
  • trafik kazalarında sayısal ve oransal olarak erkeklerin dramatik üstünlüğünü görmezden gelen çomar beyanatı. muhakkak uçak kazalarında da öyledir. ayrıca erkekler başımızın tacıdır*. azıcık dünya görün be köyünüzden çıkın, amerikada okul servisi otobüslerin tırların şoförlerinin çoğu kadın.
  • bugune kadar dusen butun ucaklarin pilotlari kadindi zaten, hihi, eved.
  • istatistik verisi var mıdır bununla ilgili? "pilotaj hatası sebebiyle düşen uçakların %50'den fazlasında pilot kadındı" gibi. hiç sanmıyorum. olsa dahi kadınların lehine bir oran vardır.
  • olm kadın niye senin başının tacı ki? kadın kadındır yahu sen kafanı sok diye burada değiller.

    pilotluğu ne zannediyorsunuz bilmiyorum da kaza oldu pilot kadın demek ki kadınlardan pilot olmaz mantık zincirini kuracaksan bu kadar evrim boşa gitti demektir. olm atalar et pişirmeyi öğrenirken seninkiler ne yapıyordu? iki kulağın arası nasıl bu kadar boş kaldı. ah be yavrum benim be.

    velhasıl doğru olmayan önermedir, kadınlar pilot olur, oluyor da, sen bu kafayla bir bok olamazsın canım benim.