şükela:  tümü | bugün
  • uzun süreli ilişki yaşamaya karar vermiş her erkeğin yapması gereken şeydir.

    merhaba beyler. feminazi ve meriçlerin bolca tepki vereceği ama ilişkilerinizde bolca yarayacak bir tavsiye vereceğim. eğer bir ilişki tavsiyesinin işe yarayıp yaramadığını ölçmek istiyorsanız kezofeministlerin o konuda ne düşündüğünü sorun. onları öfkeden kudurtan bir şeyse istisnalar hariç işe yarayan bir şeydir.

    bir kadın beraber olduğu erkeği kaybetmekten korkmadığı sürece ona karşı herhangi bir bağ hissedemez. gece her yatağa girişinde "ya onu kaybedersem" diye düşünmüyorsa o ilişki bitiktir. evli değilseniz ve ayrılmaktan korkmuyorsa sizinle beraber olmasının tek sebebi paranız ya da sömürebileceği başka bir şeyin var olmasıdır. evliyseniz ve rüyasında sizin onu terk ettiğinizi görmüyorsa geçmiş olsun, çekeceğiniz çok var demektir.

    zaten "aklı başında bir erkek neden evlenir?" sorusu cevaplanması çok zor bir soru. tamam çocuk sahibi olmak güzel şey eyvallah, "evlenecek kadar salak olma genleri" ** bi sonraki nesle aktarılıyor falan müthiş bi şey de türkiye'de kezban olmayan kadın bulmak zaten zor bir şey. 1990 ve sonrası doğan kızların %5 kadarı bir çocuğun annesi olmayı hak ediyor. aynı şekilde uzun süreli ilişkiyi hak eden türk kızı sayısı da bu oranlarda.

    bu yüzden aslında uzun süreli ilişki bir erkek için aslında astarı yüzünden pahalı gelecek bi nane. bu kadar uzun bir yazı yazmamın pek mantığı olmayabilir aslında.

    neyse efendim, konumuza dönelim. bir kadının ayrılma anksiyetisini canlı tutmak için neler yapılmalıdır?

    1/ kendi çekicilik değeriniz ve onunkini kıyaslayacaksınız. (bkz: erkeklerin çekicilik değeri). onun değeri sizinkinden yüksekse pek kasmayın derim.

    2/ilişki boyunca asla değerinizi düşürmeyeceksiniz. dırdır ve triplerine boyun eğmeyip , gerektiğinde haddini bildireceksiniz.

    3/ağır hakarate varmayacak şekilde dalga geçmeyi unutmayacaksınız. (bkz: kız arkadaşla dalga geçme rehberi)

    eşek şakaları yapın, laf sokun vs.

    4/mutlaka yedekte kız tutacaksınız ve gerekirse gözü önünde kızlarla flörtleşeceksiniz. "ne bu samimiyet" tarzı atarlar yaptığında dalga geçerek karşılık vereceksiniz.

    5/ara ara telefonlarına cevap vermeyin. buluşmalara ara ara geç kalın. geç kalmasanız bile en azından hiçbir zaman ondan önce mekana varıp mal gibi beklemeyin.

    6/gerçek anlamda sert seks yapın. ileri derece spankingli, kafaya yumrukla finali yapılan bol sertlik içeren seksin ardından aynı yatakta sarılıp yatıyorsan o yüzeysel olarak sert seks oluyor. yapılması gereken seksin ardından uyuyacağınızı söyleyip evden yollamak.

    7/daha önceki kız arkadaşlarınızın ne kadar iyi seks yaptığından bahsedin. bunu yaparken de inandırıcı olun tabi. yoksa kasmayın.

    8/kıskandığınızı asla ama asla belli etmeyin. hatta kıskanmayın. kıskanıyorsanız zaten hak ettiğinden fazla değer veriyorsunuz demektir.

    9/hoşnutsuz olduğunuz davranışlarından açıkça bahsedin. bunlarda ısrar etmeye devam edecekse ayrılacağınızı söyleyin.

    10/ bu işi ya tamamen bitirecek ya da mükemmel hale getirecek olan madde: basit bir davranışına kızıp ayrılın. eğer o sizle barışma talep ediyorsa bir süre reddedin. her reddinizde daha istekli bir şekilde barışma talep ediyorsa ilişkiye tekrar başlayabilirsiniz. ilişki tekrar başladığında üstteki 9 maddeyi de uygulayın.
  • okurken h.i.m.y.m'daki barney aklıma geldi. ehe.

    ben de bir taktik vereyim. daha önce de yazdım. ona seninle evlenmeyeceğim deyin. işte nur topu gibi bir anksiyete daha.

    kolay olan bir eylem.
  • (bkz: orospu çocuğu olma rehberi)

    (bkz: seks işçisinden doğmadan orospu çocuğu olmak)

    (bkz: kendini tanrı sanan küçük çüklü psikopati mağduru)

    insan olup, kendine ve muhatabına adil olmak çoğu zaman yeterliyken şımarık metres gibi strateji kasan hominid öğütleri.

    demek ki neymiş? iki ayak üzerine dikilip asgari homo sapiens özellikleri göstermek insan sayılmaya yetmiyormuş. bir de evrim yok derler.
  • (bkz: yine birilerinin kalbi kırılmış)

    bu yazılanların uygulandığı kız bu yazılanları uygulayan öküzle neden kalsın ki?

    sonra gelip böyle ağlarsın işte yedekte kız tutacakmış sen bu kafayla bi tane bulursan haber ver kızı uyaralım.

    edit: yani cinsiyet fark etmeksizin bir rekabet ortamı oluşturulması tavsiyesi veren bile var. siz nasıl ilişkiler yaşıyorsunuz ya! nasıl yani ben hayatımda biri varken başkasını görmüyorum bile görüyorsam zaten hayatımdakinin bir anlamı yok demektir. e anlamı olmayan birinin de hayatımda yeri olmadığına göre... rekabet ne!
  • dünya üzerindeki birçok pick-up-artist tarafından uygulanan ve işe yararlığı test edilip onaylanmış taktikler kullanılarak yapılabilecek şeydir. onlar bi bok bilmiyor bizim ekşici meriçler biliyor diyen uygulamayabilir.

    (bkz: negging)

    (bkz: dread game)

    (bkz: plate theory)

    (bkz: evrimsel psikoloji)
  • kaybetme anksiyetesini canlı tutayım derken şutlanmaya sebep olacak tavsiyeler.

    "mutfaktaki sarı bezden farkım yok ama kendimi bulunmaz hint kumaşı gibi göstermeliyim" çabasından başka bir şey değil.

    kızlar, böylelerini direkt postalayın. anksiyetesini de tavsiyesini de kıvırıp kendi kendilerine az ötede oynasınlar.
  • cinsiyet fark etmeksizin uygulanabilecek bir yöntem. tahminimce sözlüğün geneli ağır tepki gösterecektir fakat bence yazılanların tamamı doğru. belki son madde biraz abartılı o kadar.

    kritik 2 nokta var:
    1-) en başta dediğim gibi cinsiyet fark etmeksizin yapılabilinir. önerinin erkeklere yönelik olması mantıklı çünkü bunu zaten kadınlar bire bir uyguluyor. o yüzden kadınların tepki göstermesi tam anlamıyla riyakarlıktır.
    2-) bunu hangi taraf yaparsa yapsın yapan taraf güçlü ve mutlu olur.

    not: eğer hayat karşı gerçek anlamda bir sırdaş ve kader arkadaşı arıyorsanız bu tarz bir karakter davranışına kesinlike başvurmamalısınız.
  • baslik sahibi arkadastan bir ara vakti oldugunda bi zahmet (bkz: hayat boyu yalniz kalmayi garantilemenin yollari) basligini da doldurmasini rica ediyorum. bu gidisle iliklerine kadar deneyimleyecegi bir sey olacaga benziyor. en azindan genclere ornek olup nasil davranilmamasi gerektigini gosterip hayir duasi toplayabilir.
  • tamamen götten sallama bir entry sonlarını falan okumadım bile, "gece yatarken ya onu kaybedersem" falan kısmında kaldım. aşk ile bağlanmak farklı şeyler. bir kadın "aman gitmesin lan ya kaybedersem onu" vs gibi bir düşünceye sahipse zaten, bu sadece bağlılıktır hani attachment dedikleri. birine ihtiyacınız olduğu için onu sevmezsiniz ne kırosunuz ya of.
    aşık olun, insanlığın gerektirdiği asgari iletişimi sağlayın yeter. amaaan amma biliyosunuz ya. of.