şükela:  tümü | bugün
  • nedense dünya yüzündeki bütün kadınları anlamayı kendilerine misyon edinmiş kişilerin haliyle ümitsiz çabası, genellemenin dik alası.
    hatta bu konuya "anlamaya çalışmayalım, kabullenelim, sevelim" şeklinde yaklaşanlar daha hayret vericidir, "kardeşim niye sadece cinsiyeti için tanımadığın etmediğin kişileri kabulleniyorsun ya da seviyorsun? sorunlu musun?" derler adama.
    sevdiği, ilgilendiği, beraber olduğu kadını ya da kadınları (arkadaş, anne kardeş de olabilir zira bu kadınlar) anlamaya çalışanı anlayabiliriz elbette, ama bir süre sonra beraber olduğu insanı hala anlayamıyorsa bir kişi, ya o ilişkiden hayır gelmeyecektir, ya da sorun kişinin kendindedir.
    "oh, kadınlar anlaşılmaz varlıklar monşer, onları sevmeliyiz" diyenden uzak durun, böyle diyen ya da demiş bulunan sevgiliniz varsa kafasında odun kırın, kıyamıyorsanız ayar verin, olmadı çemkirin.
  • <tanım>'merak etme bitter ben seni anlıyorum' cümlesini sarfedebilmek için gerekli olan abiliteyi kullanma denemesidir.</tanım> <yorum>genel erkek sistemlerinde bu abiliteyi destekleyen ekstra kartlar için slot olmasına rağmen, kısmen bu kartın erkekle beraber gelen kurulum kutusu içine konması unutulduğundan, kısmen de kişinin elindeki bu kartın ne boka yaradığını bilmemesinden
    dolayı performans alınamaz. e performans alınamazsa ne olur? <açıklama type="kişisel">eşşeğin siki olur. evet evet, eşşeğin siki. bu abiliteyi kullanamayan adamdan olsa olsa eşşeğin siki olur.</açıklama></yorum>

    suntadan tevellüd(evet evet tevellüt değil tevellüd) bir kaç dimağ için ilave(entry editleme fasilitesi sağolsun):
    sarfedilen, ve içinde sözlük kullanıcılarından bir kişinin ismi geçen cümle, sadece bir örnek teşkil etmesi maksadı ile oraya konmuştur. mevzu bahis kişinin anlatmak istediklerini kavrayabilmek, ve kavradığını ifade edebilmek için gerekli olan bir yetenekten, ya da daha farklı bir söylemle 'anlayış kapasitesi'nden dem vurmakta, ve bu empatiyi yaşayabilmek için gerekliliğinin had safhada olduğunu anlatmaya çalışmakta, fakat -nedense-içinde şahsa ait ibare gören bireylerce 'saldırı' ve hatta 'libidal ifade' taşıdığı düşünülmektedir. başlıkta geçen 'anlamaya çalışmak' ibaresinin bu yetenek, ve bu yetenekle ortaya çıkan empati yardımı ile denenebilecek bir haise olduğunu savunan sonraki cümleler ise bu olayı bir çok erkek bireyin ya yapamadığını, ya da kavrayamadığını ifade etmektedir. müteakip -ve kendince teknolojiye adapte edilmiş mizah barındıran- cümleler ise, bu özelliği destekleyen yapının her erkekte mevcut olmamasını, ilahi bir kökene bağlamaktadır. hatta bir sonrakinde, kimilerinde bu yeteneğin de var olmasına rağmen değerlendirilemiyor olmasından yakınma içermektedir. ve bu noktada, gerek argo çerik, gerek de kaba ifadeler yardımı ile, var olan bu yeteneği ortaya çıkaramamış olan kişiler, ve yetenekten uzak olan kişilere serzeniş, hatta sitem, hatta aşağılama içeren göndermeler yapılmaktadır.
    özete ihtiyaç olur mu bilmem ama, bir üstündeki entry'de ifade edilen düşünceyi desteklemek için yazılmış olan bu ufak yazıyı, 'elimde olsaydı da daha anlaşılır yazsaydım' hayıflanması eşliği ile silmektense açıklama yapmak yolunu tercih ederek yeterince anlaşılır hale getirebilmiş olmayı umuyorum. bundan sonra da özet ihtiyacı olmaz umarım.

    <son_söz with="regards">(bitter'a da, içinde ismi geçen bu entry'ye karşı olan sabrı ve anlayışı için teşekkür edicem ama ikinci bir kartal maltepe marşı güftecisi yakıştırması almak da hoş olmaz sanırım...)</son_söz>
  • (bkz: imkansız)
  • hayat arkada$i sag (belki de sol?) eliyle talihini sorgulayan bireyin, yaptigini iddia ettigi eylemler butunu. burada, okuduklarimizi tam olarak anlayabilmek icin bakmamiz gereken ba$liga bakalim:
    (bkz: edit ahlaki)

    hemen her mahallede yeterli miktarda bulabilecegimiz dallamalarin bir kadina "uff.. yavrum bana izmir'li yilmaz morgul derler, alirim aklini!" dedikten sonra $amari yiyende nasil da "sevgili bayan, anlayi$iniz icin te$ekkur ederim.. bu libidal denyo goruntumun altinda oysa spina (pardon sapina) kadar duygusal bir sigi.. erkek.. insan.. nas?" pistigini izlemek, yine ayni mahallenin diger sakinleri icin genelde eglenceli olmasina ragmen ta$ yerinde agirdir ve boku ait oldugu yer di$inda gormeyi de domuz olanlarimiz di$indakiler istemez.

    bilemiyorum anla$ilacak mi, ama;
    (bkz: ayinesi i$tir ki$inin lafa bakilmaz)
    (bkz: bir aglama duvari olarak sozluk)
    (bkz: sen ne zamandan beri boyle kanamalisin kuzucigim)
  • kadınları anlamak; kişinin geçmiş yaşantısından bugüne taşıdığı bilişsel referanslardan kesinlikle bağımsız bir harekettir. bu bağımsızlıktan dolayı da, kadınları anlamaya çalışmak, kişinin geçmişte yaptıklarından ve yaşaıklarından çok, o andaki durumunun yeterliliği ile alakalıdır. bu noktada şunu diyebiliriz;
    kadını anlamaktan dem vururken bir yandan da; '3 senelik yazarım ben, hatta sözlükteki edit ahlakı suresinin ayetlerini de ben yazmıştım' mentalitesinde olan kişilerin kabul etmesi gereken tonlarca şeyi bi kenara bırakırsak, öncelikle kendi bahsettikleri entry editleme standardına şöle bir dönüp bakmaları gerekir. eğer ki bok bu kadar ilgisini çeken bir kavramsa, bahsettiği bok zaten yerindedir, sadece anlayış kıtlığı içinde olan kişilerin var olmasının rahatsızlığı ile altına açıklama eklenmiştir(zaten tahminimce birazdan da, şu yazılanlar için bir sürü ayar maksatlı laf salatası yapılacaktır). 'ben sıçtığım boku ortada bırakır bi daha üzerinde düzeltme çalışması yapmam' söylemi ne kadar mal ve ukala ise, başkasının sıçtığı bokla oynamak, hakkında yorum yapayım derken eline yüzüne bulaştırmak da o miktarda maldır, ukaladır. bokun sahibine sataşırkan, bahsedilmiş -ve rahatsızlık hissetmediğini belirtmiş- başka bir bireyi de araya karıştırmak, yeri gelince onun adına konuşur tavırlar takınmak, hatta bi anda hem ondan güç alan hem de savunan bi parça moduna geçmek apayrı bi hadise olsa gerek. bir de o konuya girerek ayar sekansı temalı sit com hazırlamamak lazım. ne kadar ezik bir yapıdır ki, -afedersiniz- kuduz köpek misali ısıracak birey, sataşacak enik aramaktadır. her ne kadar onun bunun gazına gelmemek gerek ise de, bunca laf salatası yerine bir mesaj atıp 'bugün retarde bi durumdayım, mümkünse şu sıçtığın boku bana bi anlatsan' demesi gereken bi kişinin yapamayacağı, ve yapmaması gereken bir hadisedir kadınları anlamaya çalışmak diyeyim de, saçmalığa kendi tarafımda son vermiş olayım.

    ayrıca bir de açıklama gerekir kanımca. demek ki neymiş? atasözleri yanılabiliyormuş, kadınla beraber olmak, bazen çözmeye yeterli olmuyormuş. bu işi beceremeyen insan da beyhude konuşur dururmuş.

    (bkz: bırakınız yapsınlar bırakınız geçsinler)
  • "ille de yapacagim" diyorsaniz, ya$inizin ba$inizin size zerre yardimci olamayacagini aklinizdan cikarmamaniz gereken aktivite. birileri size kalkip da "ben 12 senelik dalgicim, 8 senelik dallamayim" derse gonul rahatligiyla kendilerine "me$e agaci da 200 senelik, ve hala odun" deyiniz, sozlerinizde kendilerinden de bir parca bulmalarina izin veriniz.

    anlami peki$tirecek, olasi yanli$ anlamalari bertaraf etmesi umit edilecek ba$liklarimiz:

    (bkz: sictigim bok)
    (bkz: dun boktun bugun koktun)
    (bkz: tevellut)
    (bkz: edit ahlaki) [okudugunu anlamamakta israrlilar icin bis]

    bir tavsiye olarak, ornegin (ornek yani, bakin ne kadar zararsiz) hadiseyi oldugu yerden ba$ka tarafa cekmeye cali$an retardé'lerin (fransizcam oyle boyle degil, evet) ayara yorsam belki hakli gorunurum debelenmeleri "bok..enik..kuduz..hmm.. ya peki domuz?.. hangi mahalle bu?..dur siradan ayni kelimeleri kullanayim, ben de laf sokmu$ olurum? ustelik anlamama da gerek kalmaz? ahaha.. cok zekiyim.. dur... sok.. ne aratiyorduk google'da?hmmm" sayiklamalarini anlamaya cali$mak, ba$ka herhangi bir $eyi anlamaya cali$maktan daha eglencelidir.

    son olarak;
    (bkz: bo$a kostaklanma kostak degilsin)
  • bireysel iletişimin de ötesinde, güruh halinde, kadın cinsini anlama çabasıdır.

    boş yere sunta deyip yormuşuz dilimizi. hazırda zaten mika mevcut imiş de gözümüzden kaçmış.
    sıçılan bok olarak, çıktığımız yere geri girmek ister miyiz bilemiyorum ama, girebilmek için öncelikle çıkarma aktivitesinde bir duraklama husulune ihtiyacımız olacaktır, bundan eminim. otomatiğe bağlanmış, ve istese de durdurulamayacak olduğu uzaktan da görülen bu 'etrafa bok atma-sıçratma' eylemi, kişiyi rahatsız etmemesi ile bizi de şaşırtsa da, sendromun sahibine burdan tıpa başlığını tavsiye etmekte fayda görüyorum. aradan cımbızla kelime kopartarak sokup sokuşturma hadisesinin dibine vurmaya çalıştıkça hayatta level atlayacağını sanan zihniyete başka bir önerim de; gürültünün dışına taş atıp kafaları başka yere çekmemesidir. üç beş başlık dolaşıp, içlerinden seçmeler yaparak, oradan oraya gönderme çabasının son kozu olduğunu varsayarak da, en fazla birkaç bkz sonrasında sesinin kesileceğini ümit ediyorum.

    gereksizliğe dem olmuş, akşam eğlencesi için kıracak ceviz arayan şahsiyet için tanıma, söyleyecek lafa zaman ayırmamak lazım aslında ama, gel gör ki gençlik işte, susamadık isteğine uyup. yaratıcılığını takdir etsem 'dün sıçtığı bok', yaptığına lanet edip kendisine uyarak laf dalaşına devam etsem 'yediğinin tadına doymayan yaraksever' olarak adlandırılacağımıza göre, en iyisi susup da 'ağzına alan' tabiri ile yetinmek.
    zira, kendisinin susacağı yok anlaşılan. hem sadece ağız değil ki ses çıkaran...

    (bkz: tövbe tövbe)
    ayrıca, (öğretmenim, ben bu yazımda sonradan araya iki virgül bir de ü harfi koydum, kötü yapmış mıyım?)
  • okudugunu anlamaktan aciz dangalaklarin asla kalki$mamasi gereken hareket. yoksa insan aklina gelen deyimleri/atasozlerini orijinal metnin aralarina serpi$tirip imla hatalari e$liginde tabaga diziyormu$, ben bugun bunu gordum. (google evet)
  • 'google müdavimi' olmak kelamından başka bir halt bilmeyen, satsuma mandalinasından daha büyük olmayan bir beynin beceremeyeceği hadisedir. satsuma demişken aklıma geldi(sen uğraşma boşuna, akıl gerekiyo, gelmez fikir felan sana), bu mandalina benzeri olan beyin, laf sokma çalışmaları ile altta kalmama endişesi taşıyan beyin, '3-5 kelimeyi bir araya getirdim bu alemin kralıyım ben' mentalitesindeki beyin, sağda solda ettiği kelamları unutup da, başkasının ettiği laflara takılıp kaldığında, osurana kabahat bulmaya çalışırken altına sıçan kişi konumuna geliyomuş da biz farketmemişiz. sonunda ben de onun yaptığını yapıp şöyle bir entry check hedesi yaptığımda(hadi bakalım buna ne gelcek...), mevzu bahis beyimizin aslında gayet de odunumsu olduğunu gördüm, ve hatta çok eğlendim. uzata uzata boş yere türkçe gerdirmeye hiç de gerek yok aslında. bu beyne söylenmesi gereken şey aslında 'hadi kardeşim, sen yoluna ben yoluma olmalı, bu olay da -bir daha açılmamak üzere- kapanmalıdır.

    yazık yaw, gençlik ne hale gelmiş.
    yazık yazık...