şükela:  tümü | bugün
  • memelerini açan, şarkıcı olmadığı halde arabada giderken şarkı söyleyen hülyalı hülyalı bakan kadınlar küçükken anne babası tarafından sallanmayan küçük çocuklardır. mesela resim yapar annesi - git başımdan işim var ya da aa çok güzel olmuş hı hı diyerek yollandıkları için görülme ihtiyacı duyarlar. bu 10 yaşa kadar olan bir şey maalesef. anasının babasının sallamadığı çocuklar sadece en büyük silahlarını ortaya çıkarırlarsa görüleceklerini düşünüyor, oradan yürüyorlar. içlerindeki görülme boşluğu olan sadece seks yapma vaadi ile değer göreceklerini sanarlar. tabi içinde bulundukları kültürü aşamazlar. aslında hepsi görülmemiş küçük çocuklardır.
  • belki gösteriş budalaları olabilirler.
  • kadınlar gösterişi seven insanlar zaten.instagram bu yüzden bu kadar popüler.gösterişlerini artık 2 adımda yapabiliyorlar.

    2 sene önce gerdek gecesinin carşafının paylaşıldığını gördü bu gözler amk.

    not: gösterişiniz batsın.
  • kadın veya erkek farketmeksizin böyle insanlar gördüğümde cidden çok üzülüyorum, kendinizi var etmenin ve kabul görmenin yolu bu değil deyip onlara sarılasım geliyor. bu insanların 90lardaki ve hali hazırda zaman zaman hala gördüğümüz benzerleri son ses müzik açıp araba ile gezenler ve motorları ile acayip sesler çıkaran kişiler. ailelerimizin bizi büyütürken bazen bizi es geçmelerinin yetişkinlikte böyle izdüşümleri olabiliyor.
  • görgüsüzlüğün evrilmiş hâlidir, yeni bir şey değildir dolayısıyla.

    eskiden düğünlerde dirseklerine kadar bilezikle show-off yapıyorlardı, şimdi instagramda gösterebildikleriyle. bi de biolarında böyle mottolar, öğütler filan, 300 takipçisine yaşam koçluğu yapıyor aklı sıra...
  • "kadınlar istese dünyayı değiştirir ama onlar alışveriş yapmayı tercih ediyorlar." bu dönem ona instagramı da eklediler.
  • eskiden kınadığım ama artık normal gelen bir durum.

    belki de yeni gerçeklik budur ve biraz mutlu olmak adına bunun için yaşamamız gerek.
  • düşük şuur seviyesi ile alakalıdır.
    bu işin artık kadını veya erkeği yoktur, toplumun çoğu bu haldedir ve neyin içinde olduklarını da bilmezler.
    peki neden bir insan bu hallere düşer? sebebini hemen söyleyelim; nefs-i emmare bataklığına batmıştır da ondan, işin kötü yanı bu seviyede olan kişi nefs-i emmare'nin tamamen boyunduruğu altındadır, onun dürtüleriyle hareket eder, bu yüzden sorgulayıcı değildir.
    nefs-i emmare genellikle firavun'la özleştirilir, bu özleştirmenin sebebi üzerine çok tefekkür etmeye gerek yok lakin bilineni söyleyelim; firavun, kendi halkı tarafından tapılmak istenen bir şahıstı, o zamanlar için bir nevi tanrı görevi görüyordu.
    nefs-i emmare yani diğer tabirle narsistik egomuz, kendisine daima tapılmasını ister, eğer istediği övgü ve takdir yerine getirilmezse büyük bir tatminsizlik hissi oluşur.
    (bkz: instagram'ın kişinin hayatını mahvetmesi)
    bu seviyedeyken insan kendine aşık olma ve narsisizm gibi nevrotik durumlar içerisine düşer. sürekli kendini olduğundan farklı sergiler, kendini mutlu göstermeye çalışır. o sahte, mehvum ve şişkin egosunu tekrardan şişirmek zorundadır, çünkü bu bilinç seviyesindeki kişi doyumsuzdur, hiçbir şeyi yeterli görmez, daha fazlasını ister. daha fazlasını başkasında görür ise bu sefer kendine yediremez, depresyon bataklığına düşer, mutsuzluk kaçınılmaz olur.
    bu anlattıklarım genel olarak çok tanıdık geliyordur. toplumun yüzde doksanı bu halde çünkü... bu gibi mecralar bizi aslımızdan uzaklaştırır, hakikata karşı gözlerimizi daha köreltir... akıllı bir şahsın bu gibi mecralarda boy göstermesi kendisine yapacağı en büyük kötülüktür.
  • bu uygulama sayesinde epeyce (bkz: hind bint utbe) olmaya özendirilen kadınlarımız, kendilerine (bkz: ebu süfyan) gibi kısmet bulmaktan öteye gidemeyecekleri (ki zaten, gitmeyi de istemeyecekleri) bir evreye buyur edildiler.

    kartpostal ilişki tanımım hiç bu kadar sahici olmamıştı.
  • sadece instagram ve sadece kadınlar ile sınırlı olmayan durum. insanların artık tamamı sosyal medya için yaşar oldu.