*

şükela:  tümü | bugün
  • konuşma yetisini kaybetti diye günlerdir naralar atıyorlardı.
    ince'den sonra bir hüzün daha yaşayacaklar :)

    (bkz: https://www.youtube.com/watch?v=zrjmljeeanc)
  • rahat ol troll kardeş biz uzun uzun yaşamasını istiyoruz mümkün olduğunca uzun yaşasın... öyle hemen nereye yavaş yavaş gidecek inşallah.

    (bkz: fesli zombi)
  • son demlerini yasayan bir pisligin son cırpınıslarını seyretmek, surundugunu bilmek daha cok sevindirdiginden, beni mutlu edendir. bu kadar erken geberirse bu isin zevki nerede?

    bi 5 yıl daha kusmugunda bogulmaya devam etsin lutfen. mumkunse daha acılı bir sekilde. kafasındaki fesi bile tasiyamicak hale geldikten sonra da bir video daha atsın canımcım. sonra da bir bok cukuruna atarsınız lesini, malum mezar falan imkansiz, umumi tuvalete donusme ihtimali yuzunden.
  • varsın yaşasın.ona verilen,hayatını adadığı atatürk'ü karalama ve maziden silme görevini başaramaması karşısında üzüntüsünden kıvranıp dursun.

    bu gün hala milyonların kalbindeyse atatürk ve hiç korkmadan ''yaşa mustafa kemal paşa'' nidaları yükseliyorsa sokaklardan, başaramamışsın demektir kadir.atatürk'ün fikirleri çin'den yemen'den geldi,sen ve senin gibileri boğdu!
  • cok buyuk kapak. fesli 18 yasinda gibi beyler. yuz yil daha yasar boyle. yasasin da...
  • resmi youtube kanalininda hepi topu 75 bin uyesi olan, onlarin da bir kisminin bassak gecmek ve deliye gulmek icin abone olduklarini kabul edersek aslinda pekte makbul olmayan bir adam oldugunu goreceginiz feslidir. miyavlamak disinda bir seyi beceremeyen kediler bile senden yuzlerce kat fazla izleniyor dondurmaci. kendini nimetten sayma yani.
  • güldürmüştür. sevin ya da sevmeyin ki ben sevmeyenlerdenim, adam golü takmış valla bilip bilmeden iddiada bulunanlara.
  • konuşma yetisi var mı da kaybetti? arada ağzından kin kusuyor, karanlık akıyor o kadar. ama buna konuşma demek, bacadan çıkan dumana konuşma demekle aynıdır.

    tanım : (bkz: klozet kapağı)
  • konuşma yetisini kaybettiğinin linkini paylaşmış arkadaş. kendine kapak olmuş. konuşma yetisini kaybetmiş derken bunu kastediyorduk zaten :)))