şükela:  tümü | bugün
  • dün dahil olduğum akımdır. sokağa çıktığımda denk geliyorum. tarikat gibi bişey olmuşuz.
  • değişmez gerilim uygulandığında dahi farklı sonuçlar verebilen bir değerdir. kafanın özempedansı ve diğer kafalar ile arasındaki ortak empedans söz konusu değere büyük ölçüde etki eder.
  • şu ara düşünüyorum, zaten evdeyim ne olacak diyorum.

    her an katılabilirim bu akıma.
  • 3 numara ile kıyıdan köşeden katıldığım akım.
  • o kadar kötü degil , benim gibi yuvarlak kafan varsa alisiyorsun, diger türlü adanali gaspcilara dönersin
  • kadın olarak inanılmaz yükseldiğim akım. babamın saçlarını kestim 3gün önce. kendi saçlarımı da kesiyordum kökünden.
  • korona virüs saçları bitlendirmiyor arkadaşlar. bu iş geçip gittiğinde pişman olacağınız işlere kalkışmayın bence. o saçın adam akıllı bir hale gelmesi minimum 3-4 ay. yok, ben yaza rezil saçlarla girmek istiyorum diyorsanız bir şey diyemem tabii.
  • akım değil mecburiyettir o. oğlanın (9 yaş) saç iyice uzadı, kaptım makineyi bi giriştim sağlı sollu, sonuç?
    savaş suçlusu sırp keskin nişancı gibi oldu çocuk..
  • bu kadar abartılmasına gerek olmayan akımdır.
    illa şekilli şukullu, fönlü, joleli head & shoulders kafanızla gezmek şart değil.

    boylu, kalıplı, düzgün vücutlu, düzgün tipli adamlara yakışır. kellik değil, kafayı kazımak yakışır. neticede kellik zorunluluktur, kafayı kazımak seçenektir.

    saçlarınız canlanır evladım, arada yapın.
  • berberlerin kapalı olmasıyla beraber herkesin kendi kendinin berberi olması durumudur. adam baktı uzayan saclarina şekil veremiyor vur sıfıra amk ne de olsa evdeyiz diyor. bence mükemmel bir akım.
395 entry daha