şükela:  tümü | bugün
  • bir dirt bike ya da benzeri yüksek şaseli motorsiklet sahibi olan herkesin "ehehehehehe" diye güldüğü önerme.
  • ay bir kere dayanamadım laf attım bu tipe kornaya bastı bir de arkamda. düt ne lan dedim. döndü noldu çekildin diye incilerin mi döküldü falan dedi. ne desen bu adama kar etmez. tekerleğine sıkcaksın bi tane
  • kimin çocuğudur bilmem de, insanı deli eden motorsikletlidir. çoğu da kurye falan değil, motorsikletin özgürlük olduğunu savunan, burnu büyük kimselerdir. orası kaldırım ve bir yaya olarak bana ait, defol git caddede sür motorsikletini. ve illa kaldırımda gideceksen de motorsikletini üstüme sürme, bana çarpma. buna hakkın yok.
  • orospu çocuğu değildir.
    mesela yazın o kavuran sıcağında, trafik sıkışıktır, arabaların egzozlarından çıkan gazla boğulmaktadır, şeritleri ortalayan yavşak sürücüler yüzünden kaçacak yer bulamamaktadır ve 15 -20 metrelik yol için dakikalarca beklemektense kaldırımdan kaçıp gitme derdinde olan insandır.
    aslında kimseye zararı da yoktur. tam tersine istanbul trafiğini cehenneme çeviren arabalardan bir tane almak yerine trafik sorununa alternatif olan motoru kullanan faydalı bir insandır.

    böylesine ağır bir küfürün temel nedeni kaldırıma çıkması değil başka bir şeydir kanımca.
    mesela küfrü edenin eski erkek arkadaşı motorcu olabilir, ya da eski kız arkadaşını motorcuya kaptırmış olabilir.

    ulan kaldırıma araba parkedenden tut sinyal vermeden dönen tonla orospu çocuğu varken bir an önce yoluna gitmeye çalışan adamamı gareziniz. 15-20 metre kaldırımdan gitti diye ne zararı var size?
  • motorsikletlerin üstüne süren arabalı davarlar ne kadar orospu çocuğuysa bunlar da en az o kadar orospu çocuğudur ve levent bu orospu çocuklarıyla kaynamaktadır. bi şey söyleyince inip üstüne yürür bu orospular bi de.

    kuryesi kurye olmayanı alışkanlık haline getirmiş utanmadan vızır vızır gidiyor kaldırımlardan.

    biz yayaların canını tehlikeye attığınız için hepiniz orospu çocuğusunuz!
  • orospu çocuğu mudur bilmem. fakat, bir daha çarpmaya bu kadar yaklaşırsa, kasksız kafasının içindeki beyni sikerim.
  • bunun yaya geçidini kullanan, üstüne üstlük yaya geçidinden çekilmem için arkadan korna çalanına denk geldim. gel de küfretme arkadaş.

    motosiklet özgürlüktür tamam ama unutmayın birinin burnunun başladığı yerde sizin yumruk atma özgürlüğünüz biter. yolunuzda sürün motosikletinizi. lütfen.
  • şimdi, "orospu çocuğu" kavramını kimse için kullanmayın. daha doğrusu, kadınları aşağılayarak insanları eleştirmeyin. bu yanlış. o yüzden, "orospu çocuğu" kısmını "sorumsuz" ile değiştiriyorum.

    özellikle son bir yıldır sayıları artmış, insanların canını tehlikeye atan ve yaya kaldırımını kullanma hakkını engelleyen kişidir.

    geçenlerde kısa bir süre için istanbul'a geldim. bu motorsikletler her yerdeler. sürücülerin bazıları lümpen olduğu için, kaldırımlarda deli gibi hızlı gidiyorlar. orada çocuk mu var, insanlar mı yürüyor, vs. aldırış etmiyorlar. bir keresinde, kendi halimde yolda yürüyorum. arkamda korna sesi duydum. dönüp baktım; bir motorsikletli, "dayı, yol ver" diyor. vermedim. sen yoldan git, dedim. normal görünüşlü biri olsaydım bana atarlanırdı mutlaka.

    bu motorsikletliler, istanbul'un "normali" haline gelmişler. bunlar yüzünden kaldırımda yürüyemiyorsunuz, yaya geçitlerini kullanamıyorsunuz, bebeğiniz varsa çocuk arabası ile bir yerden bir yere gidemiyorsunuz...

    şöyle bir manzara düşünün:

    kentsel dönüşüm nedeniyle her sokakta minimum 2-3 tane şantiye var. bazı sokaklarda yan yana 4-5 şantiye gördüğüm de oluyor. parçalanmış kaldırımlar, sağa sola park etmiş kamyon ve iş makineleri, şantiyelerden gelen gürültü ve kaldırımlara park etmiş arabalar. bu ortamda yurttaşlar zaten kaldırımda rahat yürüyemiyorla. can güvenlikleri de tehlikede.

    tüm bunlar yetmiyormuş gibi, bir de kaldırımları kullanan motorlar ile karşı karşıya geliyorlar (ben kaldırımda araba kullanıp millete korna çalanını da gördüm).

    sizce bu kabul edilebilir bir durum mudur?

    böyle bir durumda, yurttaş olarak ne yapabilirsiniz? aslında, çok basit olarak yapmanız gereken iki şey vardır:

    1. yapabiliyorsanız bu kişi kaldırımdayken fotoğrafını çekin;
    2. 155'i arayarak ihbar edin. hangi sokaktasınız, bu kişi nereye doğru gidiyor, plakası nedir, hangi restoranın veya şirketin logosunu taşıyor vs. bilgileri verirseniz, emniyet çok güzel ilgileniyor.

    ancak, bu da sorunu çözmüyor. bu motorların acele etmelerinin temel sebebi, yarım saat - kırk dakika içinde birden fazla adrese sipariş teslim etme telaşı içinde olmaları. patron, internet sitesinden öyle sipariş veriyor. eleman da, birden fazla siparişi yarım saat içinde birden fazla adrese teslim etmeye çalışıyor. trafik olsa da olmasa da (yol boşken bile) kaldırıma dalıyor, ters yöne giriyor, insanların ve kendisinin canını tehlikeye atarak "işini yapmaya" çalışıyor.

    doğru mu?

    yanlış!

    doğruda duracağız ve doğru olanı savunacağız. popülist olmak adına sahte bir tavır içine girmeye gerek yok.

    durum ne olursa olsun, kendi ve başkalarının canını tehlikeye atan motor sürücüsü kadar, yurttaşlar da "kaybediyor". bu işin tek kazananı ise patronlar, deyip konuyu kapatayım.
  • dun aksam cerrhapasada karsilastigim yaratik. tam evden ciktim bebekle onumden gecti.
    kufuru bir bastim bagirarak durdu. sen ne diyon dedi. konusma lan got dedim, benim siraze kaydi hem suclu hem guclu. diyorki bos burasi ondan geciyorum, sen ne diyorsun lan dedim ala konusuyor in lan kaldirimdan dedim, bu dogru konus dedi bana. o anda zaten koptum da bebek kucagimda, cevreye bakiyorum verecegim kimse var mi diye, o sirada bizim mahalleden 2 kisi geldi bunun kaska gecirdiler siktir git diye, lavuk da gitti ama sinirim sakli kaldi.
    adam hem suclu em guclu.
    orospu cocugu demek bunlar icin lutuf bu arada.
  • çomarland’in başkenti istanbul’da bol bol bulunur bunlardan. acelesi varmış bir sizin var amına koyim zaten yolda da şerit kavramınız yok nereden çıkacağınız belli değil. yolu bitirdiniz kaldırım eksik kalmıştı.