şükela:  tümü | bugün
  • ön tarafta oturan yolcuların defalarca uyarmasına rağmen sol şeritte telefonla oynuyor kamilkoç şoförü. hadi kendini düşünmüyorsun ama sana 40 can emanet edilmiş onları düşün aymaz adam. kamil koç yetkilileri tarafından şiddetle uyarılması veya işten çıkarılması gerekiyor bir can bu kadar ucuz değil.

    https://twitter.com/…irme/status/915140271104565248

    edit: trafik canavarı işten çıkarılmış. tebrikler kamil koç.

    https://twitter.com/…stek/status/915226415678795776
  • adam saate bakıp kapatmıştır bizim sözlük her zaman ki gibi yine abartmıştır diye tıkladım ama o da ne! adam bildiğin yola bakmıyor lan.

    tanım: rezalettir.
  • rezalet gibi rezalet.

    midem bulanıyor artık bu ve benzeri görüntülerden. insanımızın canı bu kadar ucuz olmamalı. daha bu sabah tem'de yanından geçtiği otobüsteki kıza 5 saniye kesintisiz bakan ve geçtikten sonra da boynunu neredeyse 150 derece döndüren motor sürücüsünü gördü bu gözler. o 5 saniyede abartısız en az 100 metre gitti motor, sürücüsü kafasını yola dahi çevirmeden, arkasında da bir arkadaşı vardı üstelik ama ben bu haberde başka bir detaya takıldım, çünkü o görüntüleri paylaşan hesap izmir çevirme radar diye bir twitter adresi.

    genel içeriği de şöyle hızlı bir bakışta adı üstünde radar ve çevirmeler. diğer sürücüleri kontrol noktalarında uyarıyor(!) nerede radar var diye.

    yani aslında kuralların çiğnenmesine, hız sebepli kazaların artmasına, insanların kurallara uymamasına çanak tutan, hakkında işlem yapılması gereken bir hesap bu paylaşımı yapan.

    (bkz: güleriz ağlanacak halimize)
  • eskiden kamil koç'la ve diğer birkaç firmayla yolculuk etmek türk hava yolların binmek gibi özel bi'şeydi..kendinizi son derece güvende ve işini çok iyi yapan çok saygın insanlara emanet etmiş hissederdiniz..nereden nereye..
    bu yapılan sadece o otobüsteki 40 kişiyi değil otobüsle aynı otoyolu kullanan tüm taşıtların hatta karşıdan karşıya geçmeye çalışan canlıların (kedi-köpek) bile hayatını tehlikeye atacak bir davranış. ehliyeti çok caydırıcı bir süre elinden alınmalı ki bir daha ki sefere basına kaza haberi olunmasın, başka ocaklara ateş düşmesin. bu topraklarda karayoluna çıkıp yolculuk ederken allah hepimizin yardımcısı olsun. böyle bilinçsizce başkalarının hayatını tehlikeye atacak insanlara kimse duyarsız kalmamalı..
  • sol şeritte telefonla oynadığını farkedip daha sonra hatasını anlayarak orta şeride geçmiş ve telefonla oynamaya devam etmiştir.

    işte kamil koç kalitesi her yerde.
  • direk lisansı alınması gereken sözde şofördür. kaç kişinin hayatı şu malın dikkatine bağlı.

    biz bişey alırken iyisi olsun güvenli olsun diye fazla paralar veririz bu mal şoförleri neden bir kontrolden belli bir zeka seviyesinden geçirmezler anlamam. yaşasın otonom araçlar. en azından onlar bi yığın testten geçiyor. amk işsiz kalın.
  • elbette hiçbir şey olmayacaktır. olması gereken adlı ve idari soruşturma geçirmesi. çalıştığı seferlerin kamera kayıtlarının incelemesi ve derhal işine son verilmesi gerekiyor. sürücü lisansı adli soruşturma sonucu zaten iptal edilir.

    üç gram aklı olmayan adamlara canımızı emanet ediyoruz. otobüs kazaları ölümlü kazalardır. bir yakınımı bu otobüste olmasını hayal edemiyorum. geçen bayram kardeşim tatile son dakika gelmeye karar verdi. bilet falan yok tabi. rezaletlerleriyle ünlü firmaya binmesin diye uçak biletine dünyanın parasını ödedik.

    binmeyin abi. bindirmeyin.
  • doğrudan trafik polisini arayıp ihbar etmek gerekiyor böyle durumlarda, hiç yoksa mola yerine çağırıp videoyu göstermek gerekli. yoksa şirketler zaten hiçbir yaptırımda bulunmuyor.
  • ne yasal ne kurumsal herhangi bir yaptırımı olmayacaktır. olsaydı türkiye türkiye olmazdı.

    üç beş yorum aşağıda bunun affedilebilir bir hata olduğunu söyleyen var. kendisine teslim edilmiş insanları parçalara ayırabilecek hataya affedilebilir diyor vatandaşımız. herkes hak ettiği gibi yaşar. bu kişinin en yakınları trafik kazasında ölürse açıp tebrik etmek gerekir.

    şirket zaten konuyla ilgilenmeye niyeti olmadığını belli etmiş twitleriyle.
  • bu insan kalitesine ne yapsan olmuyor.. olmayacak da..