şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: çitleşmek)
  • evde gizli yapıldığında en fazla senin gibi bir şey ortaya çıkıyorsa, bence kamusal alanda çiftleşmek medeniyet için zorunlu olmalı. sonuçta hiçbir etkisi olmasa en azından bol oksijenden fayda sağlanır, sağlıklı nesiller dünyaya getirilebilir. imza: bir gavat.
  • kafası bir ayrı güzel yazarın entarisi..

    --- alıntı ---

    gavatlara bak sen ya!
    --- alıntı ---

    lafa bak. gavatın anlamını mı bilmiyor? adam kız arkadaşını bankta öptü diye niye gavat oluyor lan? para karşılığı parktaki diğer kişilere de mi öptürüyor? vallahi anlamadım niye gavat kelimesini kullanmış anlayamadım..

    edit: açıklama, özel mesajla geldi:
    şimdi (bağzı barzolar) kız erkek öpüşürken, kızı hayal edip, oracıkta 31 çekiyomuş, sıvaz yapıyormuş. o yüzden, kızı bu 31 hayallerine meze ettiği için adam gavat oluyormuş. yazmamış ama bu barzolar da sütten çıkmış ak kaşık asdfghjkl, neyse böyle kalsın bu konu...

    yeni tanım: eli yaşlı mastürbatörlerin, tepkisel dışa vurumu..
  • öpüşmeyi çi(f)tleşme sanan yazarın doğal seçilim gereği üreyemeyecek olmasının müjdesini aldığımız başlıktır.
  • rahatsız olduğunuz şey insanların birbirlerini insanların arasında sevmeleri.

    sevgiden öyle korkuyorsunuz ki başlığı açarken bile bu rahatsızlığınızı "çiftleşmek" diye belirtmişsiniz hoş onu da düzgün belirtememişsiniz ya neyse.

    sarılmak bir çok şeye iyi gelir, tavsiye ederim oksitosin denen bir hormonu da bedavaya salgılamış olursunuz.

    hoş sizin gibiler başka hormonlar salgıladıkları için böylesine karşı çıkıyorlar ya onun da farkındayız !
  • karşılıklı çekirdek çitleme eyleminin kamusal alanda yapıldığında medeniyet sanılması hadisesi.
  • olmayan eylemdir. kamusal alanda çiftleşmek avrupa'da ve dünyanın çoğu bölgesinde yasaktır. fakat sen öpüşmeyi çiftleşmek olarak görüyorsan orası ayrı.
  • yolda karısını döven birini görse aile meselesi hacı karışmam diyecek, bir kadına laf atan birini görse aman serseri bunlar bıçağı falan takarlar diyerek topuklayacak davarın serzenişidir.
    ancak birbirine sevgi gösteren insanlara yeter bunların delikanlılığı.
  • millet bulundugu mahallenin disina cikmadan veya en fazla 3-4 ay suren erasmus tecrubesi ile yurtdisi hakkinda ahkam kesiyor ya ben de bunu cok komik buluyorum.

    ulan en az 20-30 senedir turkiye'de yasiyorsun, turkiye'yi bile genelleyemezsin, 2 ay polonya'ya giden butun avrupa hakkinda bilgi sahibi oldugunu saniyor. yok burda soyle, surda boyle.

    ulkenin iki kutbu da comar, al birini vur otekine.