şükela:  tümü | bugün
  • kadın kapıyı açıp erkeğin geçmesini beklediğinde kapıyı tutup, "çok kibarsınız ancak ben o kadar kaba değilim" diyerek kadına yol veren erkektir. kadına güzel hissettirir. görgü kuralları iyidir.
  • kendisine kibar davranan erkeklerin kendisini sikmek istediğini düşünen çirkin kadınlar tarafından alt metinleri karıştırılan, sıradan bir harekettir. bunu hayatında ilk defa gerçekleştiren erkeklerde ve hayatında ilk defa bu kibarlığa maruz kalan kadınlarda gerginlik olabilir. her iki cins için de ilk gerçekleşme 35 yaş sonrasına denk gelirse travmatik sonuçları olduğu da görülmemiş değildir.
  • karşısındaki kadın ben isem kapı önünde uzun süre bekleyecek erkektir. manyak mıyım bilmiyorum ama o beyefendiler gibi ben de dişi erkek ayırmadan herkese yol veriyorum kapılarda. sanırım sebep şu olabilir: dişi bireylerin ağırlıklı olduğu bir aileden geliyorum ve ailenin en iri ve güçlü insanı benim. ayrıca da ablayım. hakkat ya, nereye gitsem hep ablayım anasını satayım! kendimi bildim bileli hep yanımdakileri kollama halinde olmuşumdur. toplum içine çıkınca bu hissiyatı atıp zavallı korunmaya muhtaç dişi sıfatını alamıyorum bir türlü üzerime, ondan sonra centilmen beyefendilerle kapı önlerinde bekleşip duruyoruz. siz benim kusuruma bakmayın abicim olur mu? valla zerre art niyetim yok.
  • hatun kişinin kalça bölgesini daha dikkatli inceleme fırsatını yaratmaya çalışan erkektir. evet! tam tahmin ettiğiniz gibi! makina mühendisiyim
  • kısmen doğrusunu yapan erkektir. zira, adab-ı muhaşeret kurallarına göre sosyal bir mekâna önce erkek girer arkasındaki kadının kapısını tutar. tabii çıkışta da tam tersi olarak işler bu kural. o yüzden kapıdan önce erkeğin girmesi genel kanının aksine görgüsüzlük değil nezakettendir. e tabi bu kuralı bilmeyen kezbanlar da hayvan herif, görgüsüz, kaba bok püsür diye yafatlarlar.
  • bir çok sebebi olan hareket;

    1) kıza arkadan bakacaktır (iğrençeleşerek fortçuluk yapacağını da söyleyebiliriz).
    2) kızın kaçma ihtimalini azaltmak için yapıyordur.
    3) gerçekten centilmendir.
  • ne sik yerse yesin yaranamayan erkektir.
    erkektir.

    çıkartın ağızınızdaki baklayı siz de rahatlayın biz de rahatlayalım.
    deyin ki;

    "biz birileri bizim tutarsız arzularımızı, değişken ruh halimizi, seks karşılığı tatmin ettiğimiz sosyal ihtiyaçlarımızı desteklemediği sürece mutsuzuz.
    bu dünyada erkekler olmasa bunalımın dibine vuracağız, sıkıntıdan bayılacağız.
    öte yandan 400.000 yılda alışveriş yapmak dışında kendimize bir eğlence yaratamadık. erkeklerin dünya kupaları var, basket maçları var, organize olmayı ve rekabeti içeren on bin yıllık mazisi olan eğlence kültürlerini yaratmışlar. buna rağmen halen kendi kendimize kaldığımızda erkeklerin mutlu ama aptal canlılar olduğunu düşünecek kadar negatifiz.

    oysa bu aptal canlılar bilinen neredeyse tüm yararlı icatları da yapabiliyorlar.
    nobelin kendisi de dahil o ödülü son yüzyılda kazananların %97'si erkek.

    bir yerde bir hata yapıyoruz ama bunu söylemek işimize gelmiyor."

    şunu deyin emin olun sorunlar çözülecek.
    yoksa bu böyle yürümüyor.

    vallahi satarım köyü ha!
  • takdir edilesi erkektir. kibardır, beyefendidir.

    erkeklerin buna karşı olmasını bir derece anlarım yapmak istemez ama yapanları görür çekemez falan filan ama bunu beğenmeyen kadınları anlayamıyorum. illa bir şey bulmak lazım illa memnun olmamak lazım herhalde ondan.
  • kibar erkek, seviyoruz onları. yalnız mühendislik fakültesinde böyle bir kibarlık görmek çok garip olabiliyor. üniversitedeki ilk günler, dersten çıkmış koridorda ilerliyoruz tüm sınıf. kapıya yaklaşılınca bizim centilmenler iki kanat halinde ayrılıyorlar ve ben bir kraliçe edasıyla geçiyorum. sonunda dayanamayıp 'yapmayın arkadaşlar böyle şeyler' diyorum ve devamında 'merhaba beyler' kapsamına alınıyorum.(bkz: hey gidi hey)
  • ne pis heriflermişiniz arkadaş ya. bunun anlamı senin konforun benim konforumdan daha önemli demektir. olayı tam içeriğiyle bakarsak, erkeğin ancak ve ancak kadını mutlu ettikçe mutlu olabileceğiniı bilebilecek olgunluğa eriştiğini gösterir. birşeyleri kendisinden daha önemli görebildiğini gösterir. kalçasına bakmak için böyle öküzlüğe gerek yok, sen iyi davran kıza kalçasını da gösterir ve kim bilir daha neleer neler.