şükela:  tümü | bugün soru sor
  • ciğerim,

    seni yorduk bu aralar ama kusura bakma. az daha sık dişini, kısmetse 2-3 yıla hacca gidip tövbe edicem ve rahat bırakıcam seni. o zamanlara kadar dayan. ha bi de arada su koyveriyorsun, yapma bunu. sonuçta kendi kendini yenileyebilen bişeysin. pazar günleri akşama kadar işin ne la? yenileyiver o arada işte.

    ıslak ıslak dudaklarından öperim
  • pek sevgili kc,

    beni kınıyo musun, bana laflar hazırladın mı bilmiyorum, ben de sana laflar hazırlamadım ama kopya çekicem. 27 olcam lan 4 ay sonra, anlasana beni. 24 iyiydi mesela. ama 27 çok fazla. düşünsene 27 yaş krizi diye bi şey var, patır patır intihar ediyo herkes bu yaşa gelince. neyse. önceki gece sondu, bi daha içmicem.

    çok çirkinsin, öpesim gelmedi, kusura bakma.
  • sevgili karaciğerim,

    bu ne hal lan? bembeyaz olmuşsun. daha şimdiden su kaynatacaksan papaz oluruz bak, senin ananı sikerek geçirmeyi planladığım bi yirmi senem daha var lan benim. yap sonra ne yapacaksan. istifa edebilir, greve gidebilir, sıçarken düşebilirsin ama şimdi değil. bak yirmiden bi gün az olmaz.
  • bazen mektuba cevap da gelir;
    "ben jack'in karaciğeriyim. kafamı bozmasın sikertirim onu!" --fayt kılap
  • sevili karaciğerim,

    gece biraz içmişim yine
    akşamdan kalma olabilirim biraz
    ama sen anlarsın bana katlanırsın
    götü dağıtana kadar içebilirim
    seni belki üzebilirim
    ama sen susarsın
    susmasan da ne yazarsın
    öyle çabuk kafayı bulma derdin hep
    bu kadar da hayvan abanma
    o zaman beni sarhoş et hadi kıyak yap bana
    değişmez ayyaşlar bilirsin
    bir kere de sen dene şu rakıyı
    ben üstünde yatarken öyle sızım sızım sızlama
    bu ara ihtiyacım var sana
    bünyeyi yolda bırakma
    bana huzur veren tek yer o meyhane unutma
    promil çıkıncaya kadar ayyuka sakın hiç bir yere yıkılma
    fazla bir şey istemem sadece bi duble daha
  • sevgili karaciğerim,

    trübülanssız bir odada yazıyorum sana bunları. nefes almak güç değilken ya da güçken. bilmiyorum. bir sigara dumanı dolaşsın senin olduğun yerde de. manasız dünyanın manasın göreme. zaten manasızsa nasıl görebilirsin manayı. onu da bilmiyorum. çivit mavisi yalnızlık istiyorsan pankreastan kaptır kendini aşşağıya at. atsan ne olacak. hiç. o yüzden orda kal. olduğun yerde sadece nefes almamın yardımcı organı olarak.
  • en güzelini kadirsavun'un yazacağına inanıyorum. lakin ne olduysa uzun zamandır sözlük'e uğramamış.
  • naber canikom,
    duydum ki isyanlardaymışsın son bir haftadır. hayırdır demiycem, eşşekliğimin farkındayım. hatırlar mısın, ersoy amca vardı bizim, her gece içerdi bi küçük rakısını en az, yıllardan beri hem de? hani onun bir lafı vardı bildin mi? "sırf size inat gidicem doktora açtırıcam karaciğeri, çektiricem bi fotorafını. ulan hastanede yarayı neyle temizliyolar? alkolle... e benim karaciğer şimdi tertemiz, şıkır şıkır parlıyodur lan. sizin yanlışınız var alkol karaciğere zararlı değil". e bizim de düsturumuz olmuş bu, elden ne gelir. ama bak iki gündür rahatsın diye de şımarma, yarın sevgililer günü sevgili ciğer, oturup içicez senle karşılıklı, malum platonik bi gece olucak, anlatıcaklarım var ;)
  • cigerim,

    safra kesem de gittikten sonra elimde avucumda bir sen kaldın..biliyorum seni ihmal ettim, içki içtim, çikolata yedim, sanki beş tane karaciğerim varmışcasına hoyratca kullandım seni..ama söz bundan sonra sana gözüm gibi bakıcam, yağlanmana müsade etmicem..icabında alkolsüz şarap içicem, ılımlı bir tavır takınıcam..sen de başını alıp gitme ne olur..haydi kal sağlıcakla, öperim cigerim..