şükela:  tümü | bugün
  • türkiye'nin büyük eksikliklerinden birisidir. kafasına esen açıyor bir tane firma ama sonrasını takip eden yok. nasıl olsa denetleyen firma yok diye firma çalışanları kafasına göre takılıyor.

    kimisi kargoyu çalar, kimisi kargoyu kaybeder. müşteri hizmetlerini ararsın ama sallayan olmaz. şubeyi ararsın yalan söylemekten başka yaptıkları bir şey yok.

    sonra devlete şikayet edeyim dersin, bir bakarsın ki gideceğin bir kurum yok. mağdur oldun diye senin için yanarken, kargo firmasının sahibi pişkin pişkin kazandığı paraları harcıyordur. senin kargonu çalan veya kaybeden adamın dünya sikinde değil.

    devletin acilen bu firmaları denetleyecek bir kurum bulması gerekiyor.
  • (bkz: çalışma ve sosyal güvenlik bakanlığı)

    çalışanların iş güvenliği ve özlük hakları konularında denetler.
  • dün mng kargodan aradılar, paketiniz biz 16:00 gibi getireceğiz , daha erken olsun derseniz gelip şubeden alın. annem bi koşu al bari dedi. yakın zaten.
    iyi dedim , gittim! alıcı adını söyledim. kayıtlara baktı yok dedi öyle bir kargo.

    anneme bi telefon kimin adına gelecekti dedim. burada görünmüyor.
    o da acaba başka bir şube mi diye annem arayan numarayı geri aradı. tabi hatunun önündeki telefon çalmaya başladı. telefonu aldı diğer arkadaşına verdi , o da aldı yandaki masaya bıraktı. kimse telefonu açmıyor.

    aldım baktım annem arıyor :)
    yahu dedim şu telefonu niye açmıyorsunuz ben mi bakayım dedim.
    kadın afalladı... yine de açmadı telefonu.
    dedim bak o arayan numara adına kayıtlı kargo. oradan bakın nedir ne değildir. falan filaan.... baktı, tamam dedi gelmiş !

    son dakika : mng kargo tarafıma ulaşıp konuyla ilgili hassasiyet göstermiş ve ilgili şubeye gerekli bildirimin yapıldığını söylemiştir. teşekkür ederim.
  • ulastirma bakanlığı denetlerse hiç sırıtmaz.
  • sadece bağımsız denetim şirketleri tarafından finansal tabloları denetlenir. sağlık ile doğrudan ilişkisi olmayan sektörlerin (gıda, kozmetik, kişisel bakım, havacılık vs) dışında hangi sektörde bu şekilde bir denetim var ki? uçakların da bakımı, kontrolleri falan yapılıyor ama havayolu şirketlerinin hizmet kalitesi denetleniyor mu?
  • mng kargo sen hep iyi hatırnacaksın.
    kırılması imkansıza yakın derece tüm koruma tedbiri alınmış 4 kavanoz bal paketinden, bir kavanozu çalıp, bir kavanozu kırıp buyrun kargonuz geldi ama kırılmış içindekiler diye de pişkin pişkin işler yaparsın.
    bu kadar hırsızlık yap yap. ama şunu unutma!
    “haram’ın harmanı olmaz”