şükela:  tümü | bugün
  • valbuena ile yaşadıkları, rihanna ile birlikteliği, neredeyse her sene fatih belediyesi iftar davetine katılması, oynadığı 460 profesyonel maçta hiç kırmızı kart görmediği gibi toplamda 7 (yedi) sarı kart görmesi gibi nevi şahsına münhasır bir futbolcu imajı var.

    ne dünyanın en iyisi ne de vasat diyebiliyorsunuz. hep başarılı oluyor ama hep başarılı oluyormuş gibi gelmiyor. çok garip birisi.

    edit: imla, düzeltme ve rihanna ile olan ilişkisi.
  • kendisi tam bir motivasyon kaynağıdır benim için. ne zaman "lan bu gidişle benden bi bok olmayacak herhalde" diye düşünsem, bu adamın real madrid'de top oynadığı aklıma geliyor ve hayata dair umutlarım yeniden artıyor.
  • "if i score, i am french. if i don't, i am arab. that's sadly how it works"

    diyerek fransızların ırkçılığını yüzlerine vurmuş topstar forvet.
  • yahu daha aboubakar kazmasının bonservisini alamıyoruz gerizekalı ertem şener ve serdar sarıdağ kalkıp 60m değeri olan benzema'yı beşiktaş'a yazıyor. şu gazetecilerin yediği lokma haram vallahi.

    tanım: transfermarkt değerlerine göre şuan dünyanın en pahalı 6. forveti olan real madridli top tepici.
  • piyasa değerini, kalitesini falan siktir edin. bir ertem şener iddiasının gerçekleşme ihtimali yoktur. ertem şener, "beşiktaş'ın messi'yi alması imkansız." gibi bir cümle kursa, "messi beşiktaş'a hayırlı olsun." derim.
  • kendisine şiir yazdım;

    mesut, sergio ramos ve khedira
    kafasında çıkıyor hep bantla
    saçlar engel oluyor
    bu kardeşim de taksın kafasına
    o banttan
    bence kaşlar mani oluyor.
  • 28 ağustos 2011 real zaragoza real madrid maçında gökten 40 şut, 6 gol düştü. bir garip keloğlan keleş oğlan benzema'ya düşen ise, 0 goldü. yani çevresi iyiydi ama kendisi kötüydü.

    en büyük şanssızlığı ise, bu eleştirilere "o golleri atsam real madrid'te oynardım hacı" şeklinde cevap veremeyecek olması. zaten madrid'te oynuyor kerhaneci.
  • hepsinden öte şöförlüğü çok kötü. bir ay içerisinde biri ispanya diğeri dün fransa da iki trafik kazası yaptı. demir bükey ispanyol olsa tve canlı yayında benzema'nın amına koyardı.
  • 10 mayıs 2017 atletico madrid real madrid maçı nda neden real madrid'de düzenli ilk 11 çıktığını tekrar göstermiş futbolcudur.çalım falan atmasından bahsetmiyorum.

    real madrid'in golünde ne yaptı? sol kanada doğru gitti ve atletico'lu defans oyuncularını üzerine çekti.atletico'lu oyuncular benzema'nın üstüne gidince toni kroos ceza sahasının önüne, isco'da ceza sahasının içine girdi ve gol de bu kayma sayesinde geldi.toni kroos'un şutunu isco tamamladı.

    #67841147 şu entryde de arkadaş belirtmiş.%1000 katılıyorum.elinde ronaldo gibi her sene 50 üstü gol atan bir adam varken merkez santraforun skordan önce başka işleri yapması daha elzem.zaten takımın gol yükünü çeken oyuncu belli.benzema'nın top tutması,dağıtması,sahayı gezmesi,rakip defansı üzerine çekmesi,diğer oyuncuların markajsız ceza sahasına girmesini sağlaması çok çok değerli işler.

    neden ronaldo - higuain olmadı? neden arjantin milli takımında messi - higuain oynayınca olmuyor ? peki neden bu 3 adam ayrı ayrı real madrid,barcelona,juventus'ta çok daha iyi oynuyorlar? bunu bir düşünün.benzema yerine daha klas bir bitirici koyunca daha iyi takım olunmuyor.takımın üretkenliği düşüyor.

    bu arada evet kendisinden daha iyileri var ama 4-5 tane falan ya sayarsın ya sayamazsın.salt bitiriciklikten söz etmiyoruz çünkü. o yüzden zidane ve maç başlıklarında saçma sapan fransız,lobi,torpil falan gibi şeyler yazmayı kesin.bu adamın oyun katkısını görmemek için hiç futbol bilmiyor olmak lazım.
  • ertem şener ortaya bir bok atıyor, renkli deliler gelip tinerciler uçmaya başlamış diyor. oğlum siz yazıyorsunuz siz konuşuyorsunuz. adamın beşiktaş' a gelme ihtimali yok.