şükela:  tümü | bugün
  • -hisseli harikalar kumpanyası'nda da oynamış bir oyuncu.

    -üsküdar-beşiktaş seferini yapan motorlardan birinin adı...
  • sari sari liralar ellerinde kinalar...
    bu adam benim ortaokuldaki bir sinif arkadasimin babasi idi.
    gelirdi okula. super rambo yeleli saclari vardi. biyigi vardi.
    aa kartal kaan gelmis diye toplanirdik. hataymis.
  • köyün köylunun hastası olmuş feodal şahsiyet. insan gelin olma işini bu kadar mı içten haykırarak anlatır. insanın pala bıyıkları var demeden yüz görümlüğü takası geliyor
  • hurşit yenigün önderliğinde yeniden biraraya gelen eski dostlar kadrosunda o da vardı.. yine, haliyle, köy düğünü'nü söylemeye devam ediyor..
  • gozlerini aca aca sevimli haliyle,aynı keskin hareketlerle ve coskuyla soylerdi koyumde senlik var sarkısını,
    sevimli cana yakın bir insandı, 30 senede baska bir sarkısını duymasam da kızamıyorum kendisine.
  • kafasına külotlu çorap geçirmiş soyguncu tipli bi abimizdi bu.
  • birkaç yil önce bu abiye çok pis bir kamera sakasi yapmislardi:

    televizyonun birinde bi programa konuk olarak çagiriyolar abiyi, tabi o da yillardir telefonunu, kapisini çalan yok diye hemen atliyor olaya... güya canli yayin var. canli telefon baglantisi falan oluyo, adama "tarkan filmlerini neden biraktiniz?" gibi sorular soruyo millet... bu da terbiyeli terbiyeli "efendim, bir karisiklik oldu galiba. o sizin dediginiz kartal tibet oluyo, çok sevdigimiz bir abimizdir" falan diyo. bir baskasi ariyo "kartal kaçan bey, kartal kaşar bey" falan diyo adama, adam yine efendi efendi "ben bir süredir televizyondan, sevdiklerimden uzagim ya, seyirciler karistiriyo tabi, ehe ehe" demek zorunda kaliyo sunucuya...
    neyse, sira abinin repertuarindaki tek sarki olan "köyümde senlik var"i söylemesine geliyo. patlatiyor abi sarkiyi playback olarak... tabi bu arada herifin sesini bozuyolar, sarkiyi yavaslatip hizlandiriyolar, iyice abartip sahneye tavuk atiyolar, programin dekoru devriliyo... abinin de asaplar iyici bozulmus tabi, o da gülüyo falan artik, kameraya arkasini dönüyo mecburen ama canli yayinda olmanin verdigi sorumlulukla kastikça kasiyo...

    iste böyle, adamcaazin resmen aazina siçtilar. çok da terbiyeli, efendi bi adammis ki o da güldü geçti sadece. valla baskasina yapsalardi n'olurdu kimbilir!
  • kamelyalı kadın müzikalinde, monsieur le roi karakterinde harika bir performans ortaya koyan oyuncu.
  • bi ara süper baba'da şule ile evlenmeye çalışan bir dolandırıcıyı canlandırmıştı.