şükela:  tümü | bugün
  • italyanlara göre kıro olmak. çatalla çiğ köfte yemek gibi bir şey.
  • yeme eylemi sadece kasikla yapiliyorsa (bkz: makarnayı kaşıkla yemek)
    kasik catal bir arada ise, kaşık yardımıyla spagetti yemek olarak tanimlanmasi gereken aktivite.
  • spagettiyi çatal ve kaşık kombinasyonuyla çok daha rahat yemek mümkündür. ilk önce yeter miktar spagetti çatalla alınır. ardından çatal, kaşığın içinde fırıldak gibi döndürülür. spagetti minik bi sarmal haline getirilir ve yüzü, gözü, bıyığı, saçı, sakalı kirletmeden bi lokmada ağıza atılır.
  • büyücek beyaz bir peçete boyna sokuşturulduktan sonra kaşığın kenara itilerek spagettiye girişilmesi karşısında çaresiz kalan eylemdir.
  • spagettinin once tabak icerisinde kasik ile sert ve hizli darbeler yoluyla un ufak edilmesi sonucunda mumkun olacak basarili girisim, heyecanli arkadaslarimiz "spagettiyi un ufak edeceksen neden spagetti yiyorsun" diyebilirler, olsun desinler.
  • bizzat gittim gördüm, bir tane kaşıkla yiyen italyan'a rastlamadım. bir kere de spagettiyi kaşıkla getirmediler önüme. fakat türkiye'de kaşıkla yemezsen kıro oluyorsun. yahu kurtulun şu kasıntı tribinizden. sen kaşıkla da yesen bıçakla da yesen türk'sün kardeş belli tipinden zaten. neyin tribi bu bir anlayabilsem dediğimdir.
    (bkz: ne mutlu türküm diyene)
    edit:imla
  • hashi ile ramen yiyebiliyorsam kaşıkla spagetti de yiyebilirim bence.
  • mümkün değildir.
    fakat kaşık desteği ile, çatalla alınan spgettiler kaşığa sarılarak ağıza almayı kolaylaştırmak adına yapılırsa, mümkündür. dağılmadan spagetti yemeyi kolaylaştırır.
  • mikserde bir tur attırdıktan sonra keyifle yapacağım işlem.

    (bkz: niyetim spagetti yemek)
  • hayatımda ilk defa duyduğum şey. böyle bir şey mümkün mü onu bile anlayamadım. dahası böyle bir şeyin medeniyetsizlik göstergesi olması ne kadar saçma bir olay. çatal ile 5 dakikada yok etmek varken neden kendine zorluk çıkarsın ki insan?