şükela:  tümü | bugün
  • babadan oğula nesil pezevenkler !!
    her yer bu yavşaklarla doldu !!
    yarram sağ şeridin dibinden sik gibi milleti sağlar , bi araba herhangi bir hata
    yapsın sik gibi diklenirler !
    birisi bunları çok pis sikecek ama dur bakalım !
    öyle yaşlı dedelerin aynalarını kırmaya benzemez bu hanzoluklar !!!

    efendi olana sözümüz yok sözümüz kendini bir bok sanan yavşaklara !
  • bazılarını kudurtmuşlar anlaşılan akşam akşam kahkaha attım.
    bak o göt kadar yere motoruyla girip geçmeye çalışanları görünce ben de delleniyorum. ay ayyyy ezilecek diye triplere giriyorum asdf. o kadar alandan ben geçemem lan sen neyine güveniyon be insam evladı ?
  • trafikte üzerine bile bile sürüp kaza yaptıran canavarlara karşı ellerinde delil olması için uğraşan insanlardır.
  • bir heves kamera almıştım neredeyse bir yıl önce ama son altı aydır üşeniyorum, takmıyorum.
    kendime böyle bir bahane uydurdum işte.
    otomobil sürücülerinin son aylarda ki kameraya olan bakışları iyice değişti.
    ters ters bakmaları, inip dövecekmiş gibi surat ifadeleri.
    onlara da hak veriyorum, son zamanlarda o kadar çok türedi ki bu, kamerayı takan kendini kahraman sanıyor artık.
    kameramın yan tarafa montajlanacak şekilde aparatları takılmıştı. ama ben aparatının sağlıklı bir şekilde takılmayacağını bile bile ön tarafa taktım.
    neden, daha az ilgi çekiyor çünkü.
    bu da olmadı, hala o bakışları görebiliyordum. motorsiklete montajladım. ama bu da pek verimli değildi çok sallanıyordu.
    bende attım çekmeceye takmıyorum artık.
    ama keşke taksa dediğim zamanlar olmadı değil.
    adamın birisi hem üzerime çıktı hemde bu yüzden sadece ona baktığım için neredeyse inip dövecekti. geri geri gelen aracın altında kalmayı falan saymıyorum artık o aylık abonelerimizden mutlaka denk geliyor.

    o kadar yazdım ama bağlayacak yer bulamadım. neyse işte çıkarım yapıverin artık.
  • benim yutup mutup kanalım facebukum tivıtırım instam yok ama kameram var kaskımda. ne birine sataşmak ne biyerlerde izlenip prim edinme derdim var. sadece anı biriktirmek için kullanıyorum. kimisini saklıyorum, kimisini siliyorum, kimseye bulaşmıyorum, ahkam kesmiyorum . öyle sinyal vermedin, aynaya bakmadın vahhh mk triplerim yok. bundan da kurtulduk diyip sürmeye devam ediyorum . ben ve benim gibi motosiklet sürmeyi çok seven insanların kimseye zararı olduğunu düşünmüyorum. sadece anı biriktiriyor bağzıları çok üstlerine gitmeyin..
    bu öfke nöbetlerinden de vazgeçin artık gece 11 kuruş zam gelecek benzine onu düşünün
  • acil durumlarda kullanılması gereken emniyet şeridinden gider, ceza gelmesin diye plakasını kapatır, soldan akan trafik de egoistce sağlama yapar, hız limitlerini aşar, aşırı gürültü çıkartan eksozlar takar, arkasındaki kask takmaz ama bir hatalı sürücü görünce kamera taktıya haklı olur.. kamera ile karşısındakini ezmeye çalışır. (kurallara uyan sürücülere lafım yok)
  • bunu eleştiren insan net gerizekalıdır. hayır suçlu olsa bile her şeyi youtube'a atan tiplere herkes karşı... fakat bu bazı ülkedeki araçlarda zorunlu hale gelmiş bir şey. bu kadar işe yaramasa neden zorunlu hale getirsinler?

    kamera sadece motosikletlerde değil her araçta olmalı ki, kim suçlu kim suçsuz ortaya çıksın... kazaların sebebi daha iyi anlaşılsın.
  • bir soruna şahit olduğunda elinde delil olması için kamera taşıyan motorcudur.

    aslında bence asıl anormal olan kamera takmayan araçların olması. sonra haksızlıklara delil olmuyor.

    bu kameralar görüntü ve ses ile birlikte konum, hız, saat gibi bilgiler de kaydetmeli. galiba garmin'in ve sony'nin var böyle şeyleri. en azından 40-50 metre mesafede plakaları okuyabilme zorunluluğu da olmalı. görüntülerin de zorunlu yasal saklama süresi olmalı. artık sd card mı olur, araca entegre depolama mı olur bilemem. sonra haksız olan kendi aracındaki kayıtları silemesin.

    ben şahsen trafiğe çıkacak araç tasarlarken raspberry pi gibi bir şey entegre etmeyi düşünüyorum. kamera, esp, arıza kontrolü, pil durumu falan hep bunda olacak. yani bir tesla veya volvo gibi bilgisayarlı olacak.(kazadan kaçış için yazılımcı elemanımın olması lazım. benimkinin olayı şimdilik araç yönetimi) tembellik etmezsem ve şartlar engellemezse 2025-2035 gibi belki duyarsınız. tabi o zamana karayolu diye bir şey kalırsa...
  • aslında doğrusunu yapan motorcudur. gerek kaskta gerekse arabalarda kamera bir zorunluluk olmalı bence. böylelikle kazalarda ve tartışmalarda insanların elinde kanıt olur.
    fakat ülkemizde öyle bir anlayış var ki, kaskı takan kendini superman sanıyor. bütün kuralları hiçe sayabiliyor, atarını giderini yapıyor ve hala üste çıkabiliyor.