şükela:  tümü | bugün
  • 10.10.2015 tarihi itibariyle türkiye cumhuriyeti'nin adalet bakanlığı koltuğunda oturan kişinin ankara'da meydana gelen katliamdan sonra yapılan basın toplantısında yaptığı hareket.

    bir gazeteci iç işleri bakanına istifa etmeyi düşünüyor musunuz diye soru soruyor. kenan ipek denilen kişi ise bunu sırıtarak karşılıyor.

    siyasal islamcılarda bulunmayan bir çok şey gibi haysiyet denilen duygunun da olmadığı gözler önüne çıkmış oluyor.

    sizi ben ayağınızın kaydığı gün görmek istiyorum.

    edit: twitter linki

    edit 2 basın toplantısı na burdan ulaşabilirsiniz. sıkıntı bende mi yoksa bu adamda hiçbir üzgünlük belirtisi yok mu ben çözemiyorum. link xaxxbczczaaxax isimli yazar arkadaşımızdan geldi.

    edit 3: herhangi bir dezenformasyon görmüyorum. bir yazar bu yönde eleştilerde bulundu. benim demek istediğim şey şu: en az 86 kişinin zalimce öldüğü bir günde ülkenin bir bakanı her ne sebeple olursa olsun tv ekranında gülmemeli. katlima güldüğünü falan iddia ettim yok. demek istediğim böyle bir acı günde yüzünde sırıtma refleksi olması.

    başlık. kenan ipek'in ankara katliamı sonrası sırıtabilmesi/gülebilmesi olsa belki benim istediğim amaca hizmet ederdi.

    başlık yanlış anlaşılıyorsa sözlük yönetimi silebilir. bu konuda daha fazla eleştiri gelirse entrylerimi silerim.

    birgün haberini yapmış bile.

    başlığı '' kenan ipek'in katliam günü gülebilmesi '' şekline taşıma isteğinde bulundum.
  • "hee seçimden sonra" demesini bekledim bi an. pişkinlik sizin fıtratınızda var.
  • belki çok iyi gülümsersem bir gün ahmet gibi başbakan olabilirim diye düşünmüş olabilir. bilindiği üzere ahmet de bu tür olaylardan sonra yapılan basın toplantılarından gülümsemesiyle ünlenmiş ve siyaset basamaklarını üçer beşer atlamıştır.
    vatandaş ölmüş kimin sikinde.

    hmm bir arkadaşın dediğine göre sorulan istifa sorusuna karşılık gülmüş, espri zannetti sanırım. sorulan bir soruya gülebilmek için neşeli olmak gerekir, bir insan üzgünse karşısında 40 takla da atsanız o insan yine gülmez, gülemez.
  • iftira içermeyen başlık. azıcık okuma yazması ve bunu yanında düşünme becerisi olan bir kişi bunu anlayabilir. ilk entry'de zaten istifa etmeyi düşünüyor musunuz sorusundan sonra ilgili bakanın güldüğünü belirttim. tutup da bunun altına aslında '' bakan istifa etmeyi düşünüyor musunuz ?'' sorusuna gülümsüyor yazmanın ben mantığını çözemedim. ben de o şekilde yazdım zaten. kafa güzelliği var sanırım.
  • umarım beyninin frontal lobu hasarlıdır da nerede nasıl davranacağını bilemiyordur, aksi halde ne desem gg afedersin!
  • 'vurur yüze ifadesi katil biziz bi tanesi' demiştir kendileri.
  • biliyor. 1000 kişi de ölse olmayacak şey. arkası sağlam. öyle düşünüyor.

    biliyor. insanlar 2 gün üzülür. unutur biliyor.

    biliyor. bu ülkede utanma, ahlak, hele siyasi ahlak hiç yok.

    gülümsüyor.
  • akp'nin 13 yıllık iktidarının kısa bir özetidir.
  • hiçbir partiden değilim sadece insan olarak merak edip sorduğum yüz ifadesi... basın toplantısını izledim ve o soru karşısında bakanın gülmesiyle bi an olduğum yerde dondum kaldım ve hala neden güldüğünü anlamış değilim...trajik...