şükela:  tümü | bugün
  • insana sapık muamelesi yapan kız.
    metroda, otobüste vs.

    niye yapıyorsunuz bunu?
    yönü size doğru her dönen adam şerefsiz olmak zorunda mı?

    edit: "dik dik bakmazsanız böyle şeyler olmaz" diyen var yahu! hiç mi toplum içine karışmıyorsunuz anlamadım ki.
  • hayvan gibi şiiyapıyorsanız rahatsız olup düzeltmek isteyen kızdır.
  • sırf mini etek giydi diye "tecavüzü hak etti, bizi tahrik etti" diyen insanımsıların olduğu ülkede yaşayan kız.
  • sık sık karşılaşılan durumdur türkiyede.

    pazartesi motosikleti bıraktım evin kapalı otoparkına batı ataşehir migros un köşede arkadaşı bekliyorum. motorla hızlı geldim, o trafikten biraz gecikti. beraber devam edeceğiz arabayla.
    omuzumda laptop çantası, elimde telefon. tipim de barzo değil. açık kahve saç, yanık ten, saçlar uzun, arkadan tepeden bağlı. hanım kız yolda yürüyor, ben her yöne bakıyorum ki arabayı göreyim. yani sabit bir yöne de bakmıyorum. hoop olmayan dekolteyi çekeliyor. o öyle yapınca gayri ihtiyari baktım, memeler de limon kadar. yani meme çatalı bile yok ki olsa da görünmeyecek bir yakası var tişörtün.
    aslında hatunun bana bakması lazım lan. mal. allahın kezbanı ne sanıyorsa kendini...
  • doğrusunu yapan kız.
    lan ben erkek halimle bi kız bana bakınca; "lan acaba fermuar mı açık kaldı,
    amnk acep yüzüme tükenmez kalem mi bulaştı, yoksa pantalonun ortası mı yırtık,
    ölüyom mu lan acaba diye şüpheye düşüyom, o kız napsın.

    not: tipsizlikten walking dead'de makyajsız oynarım evet.
  • peki dekoltesi olan bir kıza bakmak şerefsizlik mi? hadi kız ruh hastası diyelim, kıza bakanları şerefli ve şerefsiz diye ayırmak ne hastalığı diye kafamda türlü soruların oluşmasına sebep olan kız.

    haaa sen öküzsen dekoltesi olmasına gerek yok, kabanlı bile olsa tedirgin edersin. onun adı öküzlük oluyor.

    edit: ekleme
  • sikeceğimi anlamıştır. hangi kıza baksam sikiyorum ben çünkü. baş sapığım ya amına kodumun yerinde.

    -sakinleş-

    neyse.. ironiyi bırakıp tanım kısmına gelecek olursak;

    insanı yalandan tribe soktuğu doğrudur. hiç aklınızda yokken "lan acaba sapık mıyım ben amına koyyım?" diye düşünürsünüz. keyfiniz kaçar. civarda başka birisi de sizinle bu demir bakire arasındaki olayı farkettiyse o da konuya dahil olur ve ufak çaplı bir kınama çemberinde kendinizi bulursunuz.
  • yanlış yapmaktadır halbuki dekoltesini aşağı doğru indirmelidir. sonra gençlerimiz kendilerini sapık gibi şey ediyorlar.
    dik dik bakmazsanız böyle şeyler olmaz. içine düşüp sonra "yea ben bakmadım, bana şerefsiz muamelesi yapmasın" demeyin.
    sizleri türkiye'de kadın olmak başlığına davet ediyorum.

    bakmak var bakmak var.
  • muhtemelen bu hareketi artık refleks olarak yapan insandır. karşıdakiyle ilgisi yoktur. refleksi edindiği tarihe dönmek lazım. o zaman karşıdakiyle ilgili bir durum vardır muhtemelen.
  • türkiye'de yaşadığı için doğru bir hareket yapan insandır.