şükela:  tümü | bugün
  • şu an "işletmeler arası (b2b) sanal ortamda kurulan pazarlama ilişkilerinde sosyal değişim modelinin etkisinde oluşan e-sadakat ve e-güven’in işletmeler arası ilişkilere olan etkisi" hakkında doktora tezi yazmadan önce gözüme bu haber ilişince resmen kendimden soğudum. bu ne lan. ben resmen salağım ya. bu nedir arkadaş nasıl bir kazanç bu. bıraktım akademiyi.

    alın size haber
  • (bkz: e-sadakat)
  • tam bir uzun dönem asker tipi var. doktora'ya adaydım, bende bıraktım azizim.
  • ulan işsiz gibi röportajın tümünü okudum " ayda 500 bin kazanıyorum" demiş mi diye ama yok öyle bir şey.

    bu gazetecilerin kaba etinden kazanç uydurmasına sinir oluyorum. lan muhasebecisi olsan bu kadar net bilemezsin. kazanıyorsa da helal hoş olsun, kimsenin cebinden zorla para almıyor ya.
  • kolay değil. sürekli hijyen, temizlik, bakım, diyet, estetik vs derken yarısı maliyete gidiyordur zaten. gerisi de bize müstehaktır.
  • benim sayemde kazanmıyor.
    çevresinde olunca daha çok eğlendiğini sanan, parayla gösteriş budalası gerzekler ve onların aptal çevreleri tarafından kazandırılıyor. şu parasal kudrete sonradan kavuşan ve bu varlık dışında bir sike yaramayan boş beleş tayfa hani.

    bana göre bu gerzekleri silkelemesi az bile.
    müstehak...
  • vay ibneye bak sen.
  • helal-i hoş olsun bir kazanç miktarıdır.
    youtube da videolarına denk geliyorum, acayip eğleniyor ya ohh sefası olsun.çocuk ortaya bir şey koyuyor, alan alır almayan almaz. kimseyi silah zoruyla mekana getirmiyor. çok seveni, takip edeni varsa çok kazanır, doğru orantı.
    onu takip eden insanların da sığ olduğu iddia edilemez. her gün derin felsefi düşüncelere dalıp da varoluş sorgulamak da bir yere kadar, insanlar kafa dağıtmak, eğlenmek istiyorlar, tercih ettikleri eğlence türü de kimseyi bağlamaz. ister buzlu bademle alemler yapar, ister kerimcanı dinlemeye gider kalça kıvırta kıvırta oynar.
    kız kerimcan ne hollandada ne dubaide yakalayamadım seni, vallahi şu dünyadan göçmeden yanağından alıcam bir makas haberin olsun.
    çocuk mutlu, kimseye zararı yok. ne diye geliyoruz dünyaya mutlu olmazsak yaşamanın anlamı ne ki. hepimiz mutlu olalım sevgi kelebekleri(kalp kalp kalp)
  • kapitalizm 101 diyorum baska birsey demiyorum. talep var arz var.
  • malum soruyu düşündürür.