şükela:  tümü | bugün
507 entry daha
  • hakkında uzun yazmayacağım, modum yok. yeni albümden ilk karşıma çıkan sürtüğe bak şarkısı oldu ve hepsini dinledim, ve belki ilk bunu dinledim diye bu etkiledi. genel itibariyle tüm şarkılarda konsept aynıydı sanki.

    kendisini müzikal anlamda başarılı buluyorum ama lirikal anlamda tam bir soytarı. kadınlardan sadece sürtük diye bahsetmesi, kendisi hakkında fakir edebiyatı yapması ve sürekli "ben nerden geldim"in ekmeğini yemeye çalışması, sürekli ama sürekli para para, sikimi ağzına al/amazsın ve bilimum "üstümde tepinmek ister" gibi sığ, çiğ, basit, pornografik lafları.

    sehabe'ye baksın, ezhel bile arada değişti örnek alsın, şanışer bile neydi ne yaptı, ama bu hala göt am sik bilmem ne...

    söz yazarlığını başka evreye taşıması lazım, böyle bir bok olamaz.
  • 100 albümü gerek prodüksiyon kalitesi olsun gerek bir zamanların komik videosu "mutfak" mevzularından sıyrılıp ciddiye alınmak adına khontkar için baya milat gibi birşeydi.
    o dönemin türkiye standartlarının baya üst tabakasında yer alan bir albümdü.

    ayrıyetten gerek hapis olayı olsun gerek şehinşah kavgası olsun adam cidden medyayı öyle bir yönetti ki parmaklarında ne olduysa adama yaradı gerçekten. ki herkesin khonkar'dan tiksinmesi, yani irite edici tavırlarının da bir reklam stratejisi olduğunu düşünüyorum. olay çünkü internetle birlikte ne kadar sizden söz edildiğiyle alakalı, iyi ya da kötü, fark etmiyor.

    bu yeni trapkont 2.5 albümünde ise cidden kafamdaki en büyük sıkıntısını bir nevi kırmış oldu. bütün şarkıları para üzerinden caka satma ve genelde hep aynı noktaya çıkan sözlerdeki ana fikirler durumunu değiştirip düz "banger" olması beklenen trap müzik kalıplarından, gaz şarkı yapma dürtüsünden sıyrılıp çok daha geniş kapsamlı ve easy listening bi albüm tasarlamış.

    "hepsi geçecek" şarkısındaki nakaratı ve "koy" şarkısındaki bilimum melodiklikleri benim diyen adamlar halledemez türkiyede. müzikal olarak kendi işlerinde baya kafa yorduğu belli. bu yaratıcılık düzeyinde devam ederse cidden piyasanın üst tabakasındaki isimlerden olma durumu baki kalır.

    kendisine karşı en büyük eleştirim ise redkeysmusic kapsamında yanında bulunan isimlerin şarkılarıyla muhtemelen kendi şarkılarına gösterdiği "şarkıyı yüceltmek için ne yapabilirim" sistemini uygulamıyor. müzikal birikimini label'ının içerisindeki diğer isimler için de ortaya sürmeli.
7 entry daha