*

şükela:  tümü | bugün
  • kemal kılıçdaroğlu'nun avukatının açıklaması ile haber verilen durum. internetteki hakaretler üzerine kemal kılıçdaroğlu'nun avukatı ekran görüntüsü istemiş hepsine hakaret davası açacakmış. sözlük'teki kılıçdaroğlu hakaretleri de az buz olmadığına göre şimdi yandınız özgür'ün troll'leri!

    neydi neydi; biri koltuğa mı yapışmıştı, kim erdoğan'ın ajanıydı kim? omurgayla ilgili bir şey de vardı sanki.

    (bkz: kılıçdaroğlu'nu en çok benim sevmem)

    not: yardımcı olmak isteyen ak parti'li arkadaşlar, ekran görüntülerini yollayacağınız adres: celal.celik@chp.org.tr

    --- spoiler ---

    tüm bu süreçte chp lideri kemal kılıçdaroğlu’na yönelik hakaretlerle ilgili avukatı celal çelik harekete geçiyor.

    kılıçdaroğlu’nun avukatı celal çelik sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kılıçdaroğlu’na yapılan hakaretlerle ilgili dava açılacağını söyledi. “sonradan kimse özür dileyerek af dilemesin! eleştiriyi hoş görürüz, hakareti asla!”diye yazan celal çelik, “yasal işlem için, hakarete yönelik ekran görüntülerini celal.celik@chp.org.tr adresine göndererek katkı verebilirsiniz...” çağrısında bulundu.
    --- spoiler ---

    https://odatv.com/…u-kararini-verdi-04081814_m.html
  • çek çek bunu da çek. bacını da sikiyim mi çek.
    (bkz: barzo.swf)
  • bir insan kendini nasıl bitirir?
    işte böyle.
  • https://www.youtube.com/watch?v=xd5ogzcgmxa

    o muhtarı gebert kemal abi
    gebertecem
    vur kemal abi
    vuracam
  • kaybettiği tazminatlar fazla olunca finansman sağlaması gerekti belkide.
    (bkz: bilemiyorum altan)
  • ekşi sözlük dememiş.
  • --- spoiler ---

    yasal işlem için, hakarete yönelik ekran görüntülerini celal.celik@chp.org.tr adresine göndererek katkı verebilirsiniz...
    --- spoiler ---

    sizin ben demokrasi anlayışınıza sokayım bu öyle mi demokrası?
    bu mu sizi diğerinden ayıran şey?
    ey gidi ey... şu adamı bu hale getirdiniz ya helal olsun.
    şöyle naif bir adamı, onu savunanlara da nefret ettirdiniz ya, onlar kendini biliyor! koltukları gitmesin diye bu adamı gazlayan yavşaklar! alın bunu da şikayet edin, yada durun ben direkt chp.org adresine kendimi şikayet ederim!
    hep o müezzin sesli yavşak varya onun başının altından çıkıyor bunlar ama bunlara varya her şey müstehak.
    ayrıyetren chp’nin parti içi muhalefetine de herşey müstehak! şu partiyi kapatın vakıf yapın da bari kurucu liderin adını daha fazla kirletmeyin diyeceğim ama koltuklar kıymetli.... bırakırlar mı... allah belanızı versin! akp kadar nefret ediyorum artık çok ciddiyim. iyi partisinin de chpsinin de mhpsinin de hepsinin de akpsinin de nefret ettirdiniz ulan! ömrümüzü tükettiniz!
  • ya ne olacaktı?
    mecra internet olunca sınırsız küfretme hakaret hakkınız olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    yok öyle bir dünya.

    "...ama batıda abd'de şöyle abd'de böyle..." filan demeyin. orası abd burası türkiye. bu ülkenin kendi değerleri ahlak anlayışı, hukuğu, yasaları var. abd yasalarıyla yönetilmiyoruz, doğruya yanlışa batının değerlerine göre karar vermiyoruz.

    ne kk'unu ne de partisini hiç sevmem, tarihte 1 kere olsun ne oy atmışımdır ne de sempati beslemişimdir, dünya görüşlerimiz arasında uzaktan yakından hiç bir yakınlık sempati yoktur. ancak doğru ya da yanlış adamına göre değişmez. eleştirmekte sorun yok ancak doğru/yanlış kemal'e, recep'e veya başkasına farketmez, internet üzerinden veya başka şekilde kimsenin kimseye hakaret etmeye hakkı yoktur.