şükela:  tümü | bugün
  • bir endokrinoloji uzmanına görüşüldükten sonra diyetisyene danışarak yapılması gereken şeydir. kendini son derece sağlıklı bir insan olarak gören ben ultrasondan sonra kronik tiroidit hastası olduğumu yani tiroit bezimin çalışmadığını öğrendim, kan testi de bunu doğruladı, doktor bana euthyroxyazdı hayatım boyunca kullanmam gerektiğini söyledi. sonra diyetisyene gittim verilen diyete uyarak 22 şubat - 22 nisan arasında 14 kilo verdim ve 99 kilodan 85 kiloya düştüm.

    haziran ayına kadar kilo veremedim. sonra diyeti kendime uyarladım*, diyette köfte hariç insan nefsini tatmin edebilecek hiçbir yiyecek yoktu ve maalesef sağlıklı beslenmek daha masraflı oluyordu. ben de verdiğim kararla şu diyeti uyguladım artık bir gün boyunca hiç yemeyip sadece su içiyor sonraki gün * yiyordum. başta çok umutlu değildim ama 24 hazirandan beri 6 kilo verdim. kilo vermeye çalışıp veremeyenler için işe yarayan bir yöntem olabilir tavsiye ederim.
  • uzun periyotlu, düşük frekansli, ortacana peak noktali sonsuz döngüm. yemek, spor falan o kadar da efektif degil gibi. asıl sebebi delilige göz kırpan gelgitli psikolojiler olsa gerek.
  • yüksek pontansiyele sahip olduğumu düşündüğüm eylem. keza 1 ayda 4 kilo vermişim, halbuki almak için 2 ay uğraşmıştım
  • hiç aklımda yokken noom adlı programı telefona indirip, yüklemem sayesinde bir gazla başladığım ve 21 haziran 2013 tarihinden bu yana 4.2 kilo vererek içinde bulunduğum durum. sanırım biraz disiplin, biraz spor ve biraz da ne yediğine dikkat etmeyle bu iş oluyor gibi..
  • 1 ay önce 105 kiloyken salatayla beslenmeye başladım.. ramazan başladığında 100 kiloydum şimdi 97 kiloyum.. hedefim, bayramda ideal kilom olan 90'a inmek...

    ekmeği kes, sebze yemeklerine yönel... geceleri acıktığın zaman meyve ye.. lanet olası çerezlerden uzak dur..
  • 4 ayda 12 kilo veren bir kişi olarak insanı çok mutlu eden, özgüven artıran hadisedir. dezavantajı ise zevke gelip alışverişin abartılabilmesidir.
  • aylar sonra yine yapmaya karar verdiğim eylem. geçen cumartesi temsili olarak son pringlesımı yedim amk valla başladım dikkat etmeye. (bkz: pringles oyununu bozuyoruz)
  • her pazartesi hevesle başlayacağına karar verip sonra 'neyse ya haftaya başlarım artık' diyerek ve asla başlanmayarak hiç bir zaman gerçekleşmeyen eylem.
  • hakkında inanılmaz şeyler okuyorum. 42 beden oldum filan yazmışlar. bende mi sıkıntı var da 38 olunca morbid obez hissediyorum? ya vücut yapım çok bozuk ya da algım.
  • ilginç bir şey. ben tam 30 tane verdim. vermeye de devam ediyorum. gençler eğer şişmansanız (benim gibi), kendinizi kandırmayın. şişmanlık sağlıksız. ben bir anda karar verdim ve 8 ayda 30 kilo verdim. insan inanınca başarıyor. siz de yapın.