şükela:  tümü | bugün
  • öncelikle uyarmak gerekir ki tahmin edildiği gibi +18 diyaloglardır. çoğu aslında monolog şeklinde gelişir. siz 'hmm' 'evet' şeklinde cevap verir ve arada ayıp olmasın diye gülersiniz. işte bunlardan biri:

    sabahları geç kalınca bizim mahalleden taksi tutarım. tanıdığım bir taksici eleman denk gelir çoğunlukla. bunun telefonu çaldı, konuşma şu şekilde gerçekleşti: "aşkım napıyorsun..iyim ben de aşkım..hasta gibisin...dikkat et kendine...aşkım iyileşmen için sana çükinüs vereyim mi...aşkım 12 aralık ben doğum günüm sabahtan akşama kadar seks yapalım olur mu.." telefonu kapattı. sonra bana başlattı kadınla ilişkisini anlatmaya: "biz bununla aynı yaştayız, o da 34 yaşında. alkolü çok seviyor, içinde çıldırıyor. daha dün araba yaptık baba. aceleye geldi, ben öyle sevmiyorum. sonra bununla baya sevişiyoruz, 2 tekila içiyor ve manyak sevişiyor. geçen de arkadaşını getirdi. günlük kiralık ev tuttum baba. ikili yaptık. birinin göğsünü sıkıyorum, öbürünü okşuyorum. bunlar birbiriyle öpüşürken izliyorum. sonra bunları tokatlaya tokatlaya siktim. gün sonunda gücüm kalmadı, bacaklarımın ağrısından duramadım. şimdi bunun haberi yok arada getirdiği kızı, arada bunu sikiyorum. sikişirken küfür edeceksin baba. hayvan olacaksın, senin babanı bile sikerim dedim karıya yatakta. alkol almadan sikişmek iyidir baba. bu karı, alkol olmadan sikişmiyor. ben de öyle sevmiyorum. al baba bi sigara yak. tüm parayı da buna harcıyoruz ya neyse nerede kalmıştık. karıları bir görecektin biri esmer biri sarışın."

    böyle yol boyunca kafamı ütüleyen bir monologtu. yer yer gülmedim değil, itiraf edeyim.
  • komik değil ama buram buram cahillik ve avamlık kokan diyalogtur. şöyle ki;
    bundan 2 ay önce falan gece saat 2 gibi yemek sepetinden sipariş vermiştim. yarım saat sonra yemeğim geldi. siparişi aldım, parayı ödedim. kurye kollarıma bakıyor mal mal.
    k: dövme günah biliyor musun?
    b: ne yapayım?
    k: abdest geçmiyormuş. şey şey geziyorsunuz.
    ben de karşımda normal bir insan varmış gibi saf saf anlatmaya başladım.
    b: yok abi öyle değil. diyanetin fetvası var abdest olayıyla ilgili, abdest geçiyor. ama günah olduğunu söylüyorlar, evet.
    k: o zaman neden yaptırdın ki? bak yanlış anlama benim de kollarımda faça var yani. delikanlı adamım ben. dövmeden falan korkmam.
    b: faça mı?
    k: evet, faça. jilet attım yani kollarıma.
    b: ha tamam faça atmak sevap zaten. hadi kolay gelsin.

    elemanın dünya görüşü beni hayrete düşürmüştü. sevap günaha bu kadar kafayı takıp bu işlerden bu kadar uzak olmasına şaşırmıştım. faça atmayı delikanlılık olarak görüyordu sığır.