şükela:  tümü | bugün
  • şerefsiz olan sensin lavuk. sen ve etrafındakiler gibi mi saniyorsun herkesi.
    bak bak ön yargıya bak; "kardeşim böyle bir eylemin içine giriyorsa bir erkek kesinlikle problemleri vardır.
    ne gibi;
    bankalardaki sicili temiz değildir. anne veya babana yada kardeşine gidip neden kredi çektirmiyorsun da kız arkadaşına çektiriyorsun. çünkü onları da zamanında tırpanladın."

    bankaların da mk sicilinin de.
    kardeşime, babama, kız arkadaşıma (10 sene önceydi şimdi evliyiz) , iş arkadaşlarım da dahil herkese kredi çektirdim. tamamını ödedim. ve şu anda elimden geleni karşılıksız yapiyorum ve kredi benzeri durumlarını da faizsiz, tarihsiz halletmeye çalışıyorum. tekrar ifade etmek gerekirse; kişi kendinden bilir işi.
  • (bkz: eşek olana semer vuran çok olur)
    bu tufaya düşen enayilere üzülemiyorum, empati yapmayı bir türlü başaramıyorum.

    borcunu ödemediği nitelikli dolandırıcılık olan ağırlıklı olasılığı geçtim, bir istisna, borcunun ödeyecek olsa bile bu eylem onursuzluktur.
    partnerinle ekonomik ortaklık arzusundaysan, kalkıp iki imza atar ve ilişkinizdeki ekonomik ortaklığı hukuki bir zemine oturtmuş olursun. o zaman borç da, kazanç da yasal zeminde ikinizin olacağı için eğer ortak karar alırsanız gidip ne kredisi çekecekseniz birlikte çekersiniz.
    yok öyle, borç başkasının üstüne olsun da benim keyfim yeterse belki öderim yavşaklığı.

    lafla, sözle borç verilmez. kimsenin sözü senet değildir ve sizin iddialarınız yasal olarak bir şey ifade etmez çünkü kağıt üzerinde borçlu kimse, borç onundur.
  • arkana bile bakmadan kaç kızım.
  • sakın şey olmasın sakın o "partneri istediği için bankaya kredi sözleşmesi imzalayarak düzenli geri ödemeyi kabul ettiği toplu parayı partnerine veren kadın?"

    evet bence kafasına silah falan dayamadıysa doğru tanımı bu olan durum/olay/olgu.
    zaten silahlı durum varsa gasp oluyor adli bir durum, biz şaapmayalım.
  • "hesabı erkek ödemeli" temalı tartışmalardan "kız arkadaşına kredi çektiren erkek" temasına dikey bir geçiştir. hem de bayağı bir dikey.

    nerdeeen nerelere.

    edit: bazı entry'lerde anlatılan olaylar "hayat kitabı" gibi. başkalarının tecrübelerinden yararlanmaca ve benzer olaylar karşısında buna göre önlem almaca. sözlükte okuduklarımı bu nedenle seviyorum.
  • valla duyduklarımdan hiçbiri taksitleri vaktinde-ya da hiç ödememiş. bir tane duymadım. hepsi takıp gitmiş tabiri caizse.
  • vardı boyle tanidigim bir çift seneler önce. erkek kendi atölyesini kurmak için 15.000 kredi cektirmisti kıza. eleman taksitleri ödemedi, sonra da ayrıldılar zaten.
  • kız arkadaşını rahatça sömürerecektir.

    koşarak uzaklaşın.
  • şu adamdaki özgüven boşvermişlik, kayıtsızlık bende olsa şu an çok farklı yerlerde olurdum. eminim ki bu adam bir alfa. bir kraldır. biz yanımızdaki kadın ne zaman paramızın dibini görene kadar sömürüp duracak diye zamanında düşünürken adamlardaki krallığa bak yaw. helal olsun. insallah biz de böyle seyler görürüz.
  • kısaca söylemek gerekirse kızı terk edecektir.