şükela:  tümü | bugün
  • (bkz: götü yanıklık kokan başlıklar)

    kendinizi kandırmaktan vazgeçin.
    yapamadığınız için 3-4 kişiyle konuşmuyorsunuz. yapabilseniz siz de konuşursunuz.
    ya tipsizsiniz ya da asosyal, gerçekten kendinizi kandırmayın.
  • potansiyel orospu olmaları gereğincedir. sosyal medya döneminde iyice ayyuka çıktı, umarım tinder vesaire kullanan yozlaşmış gerizekalıların şikayeti değildir, bu düzeni siz yarattınız salak herifler, kadınların götünü siz kaldırdınız, tipinize sümük atsam yapışmaz amına koyim.

    3-4 fazla bile, 2+ erkekle seksleşen kadın orospudur. bunun dinle inançla rakıyla bilmem neyle ilgisi yok, siz normal bellemişsiniz sikik keşler, normal falan değil.

    umarım o kullandığınız eşleşme app'lerinde karşınıza anneniz çıkar, siz de yarrak görmüş gibi bi surat ifadesiyle bakakalırsınız, keşke sizi tır ezse ya.

    edit: başlık kadınların 3-4 erkekle aynı anda konuşuyor olması şeklindeydi, ikidir kızların yedekte birçok erkek tutması başlığına taşınıyor yazılanlar, beynine sıçtıklarım ya.

    taşşağına yazdığım entry'leri gerçek sanacak kadar espri özürlü bir gerizekalı da çok alınmış yazdıklarıma, canım benim, artık tamamen katıksız gerizekalılardan oluşuyor burası.
  • 3-4 mü? ahauahaha
    ben 5-10 taneyi zor idare ediyorum.:p
  • çok güzel kadınlar tanıdım (hem fiziki hem de duygusal olarak güzel) sadece benimle konuşan ve ilgilenen.

    çok çirkin kadınlar tanıdım, kendini bir halt sanan ve birçok erkekle konuşmaya çalışan.

    yani aslında burada önemli olan güzellik vs. değil, bazı şeyleri aşamamış olmak. bir kadın kendine yettiğini düşünüyor ama yalnız kalmak istemeyip bir yol arkadaşı arıyorsa o kadından zarar gelmez. fakat bir kadın kendine yetemiyor, sürekli onun kafasını oyalayacak kişiler arıyorsa, ondan uzak durulmalıdır işte.
  • hepsini itham edemem ama kayda değer şekilde 3-5 erkekle konuştuklarına inandığım tesbit.

    hep bir yedekte tutma çabası olması, kimden sıkılırsa diğerine gitme eğilimi var. tabi asıl sorun erkeklerde. çünkü bu kadar yalakalık yapar bu kadar vazgeçilmez hissettirirsen o kadın da 3-5 erkekle konuşur tabiki.

    bu yüzden kimsenin bir yerlerini kaldırmayın ki herkes haddini bilsin.
  • son görülme ve çevrimiçi olduğunu gösteren sosyal medya ayarlarını kapalı tutarak büyük bir keyifle gerçekleştirdikleri alçak durum.
  • yaşadığım bir olay tarafından desteklenen tez. bir aile dostumuz bir kızı aşırı tavsiye etti. kız mimar ama daha matematik bilmiyor. kızın tipi de bana sevimli geldi. o fındık burnu, seyrek ama sempatik kaşları, dudakları, bembeyaz sıcacık elleri... dedim konuşalım. buluştuk tanıştık, sonra bir kaç kez daha buluştuk. buluşmalar da gayet güzel geçti. daha sonra bu bana durduk yere ters cevaplar falan vermeye başladı. çok saçma yerlerden çitil çıkarmaya falan başladı. ben de bunu bir daha aramadım. sonra hayatta olup olmadığımı merak etmiş olacak ki bir gün gizli numaradan arayıp dinledi. aradan bir kaç ay geçti. aile dostumuz bu kızın bir doktorla nişanlandığını haber verdi. hislerime ne kadar güvendiğimi bir kez daha hatırladım.
  • kadınlar doğaları gereği kendilerini garanti altına almayı isterler. ister arkadaşlık, ister evlilik olsun, kendilerini güvence altına alana kadar yedekleri de yanlarında bulundururlar, bağlantılarını koparmazlar. hatta ilişkilerinin ilk başında sizi bir tehdit unsuru olarak diğer yedekler ile kıyaslarlar, bunu da size hissettirirler. burada önemli olan size güvendikten ve inandıktan sonra sadece size ait olmalarıdır. şayet bundan sonra bile hala başkaları ile görüşmeye devam ediyor ise bu insafsızlıktır.

    tanım : belli bir noktaya kadar kadının doğasına uygun harekettir.
  • net orospuluktur.

    üniversitenin ilk yılında sınıftan hatunun tekine tutuldum, sarışın filan böyle tam barbie. neyse biz bunla konuştuk ettik falan işte 3-4 ay ben kendime x bir araba markası almak istediğimi falan söylemiştim klasik bir araba bana işte onun kumbarasını almış al bak bunda biriktir paraları falan ulan tabi eridim ben. neyse bu şehir dışına bir arkadaşını görmeye gideceğini söylemişti tabi bende yolculamaya gittim. meğer karı benle birlikte lavuğun tekiyle konuşuyormuş, ona gidiyormuş. bir de böyle karıların ağzı pis laf yapar, ondan mütevellit böyleler zaten hak görüyorlar kendilerine.

    not: kadınlar istedikleri adamlarla konuşabilir ve onları deneyebilirler, ama aylarca sürdürüp insanların hayatını sikmek orospuluktur.
  • https://eksiup.com/fb9e6cf0f432

    https://eksiup.com/d4daafa91835

    gerçekten sözlük ağır vakalar barındırıyor. tüm kadınları şeytan ilan etmek nedir? kafana göre orospuluk kriteri belirleme ya da. bu şahıs bir uzmandan yardım almazsa, kadın katili olma potansiyeli çok yüksek. biz de bu oksijen israfları ile birlikte yaşamaya çalışıyoruz.

    bak evladım ailende bir şeyler en başta yanlış kurulmuş ve belli ki annene hiçbir zaman güvenmemişsin. sakın yardım almadan bir çocuk dünyaya getirme. bu kadar nefretle erkek çocuğunu sevmen de zor ama hasbelkader kız çocuğun olursa, bahtı için çok üzülürüm.

    #6400664 bir de şu son derece faydalı entry'i oku ve geçmişini biraz sorgula. bence şimdiye kadar uzun ve sağlıklı bir ilişki kurmuş olman mümkün değil. zira sorunun çok derinlerde.

    eğer düzgün ilişki kurmuş olsaydın, insanların mutlak iyi ve kötü olmadığını ama kimilerinin iyi, kimilerinin ise kötü yanının ağır bastığını öğrenmiş olurdun. iyiler ve kötüler her cinsiyetten çıkabilir. gerçekten kendine güvenen bir insan olsaydın, gördüğün bir kaç yamuk davranışa istinaden tüm kadınları genellemezdin. o yamuk tavırdan sonra ayağa kalkıp, 'önümüze bakalım, bu da böyleymiş derdin.'

    bir de sana kötü davranan bir kadın, aşık olduğu, sevdiği bir erkeğe karşı melek olabilir. aynısı erkek için de geçerli tabii. hayatına giren kadınların hepsine aynı oranda mı kötü davrandın, bir düşün istersen.

    bu arada çok rica ediyorum entry hakkında görüş alışverişinde bulunmayacaksanız, yürüme amaçlı yazmayın. her entry'imde, alanını çiş yaparak işaretleyen aslanlar gibi, sevgilim var diye bağlamak istemiyorum. esen kalın.