şükela:  tümü | bugün
  • iş stresinden gerginlikten ölen bir kadının, aksam eve gelip dinlenmek yerine, kocasının cinsel ihtiyacını karşılama olayı. sanki görev gibi amk. vermesen ayrı dert, tripler, küsmeler. kusura bakma, köpek gibi müdür'ün ayrı tribi çekip, calısanların kaprislerini dinleyip bir de sana akşam yemek yapamam, seks ihtiyacını karşılayamam. deseler yeridir, gülhane parkında ağaç olsalar eyidir.

    hayat cok acımasız lan.
  • kocasının çalışmadığını düşündüğüm kadınların yakındığıdır.

    kocan da köpek gibi çalışıyordur. bir de akşam eşinden mi ret yesin. cinsellik sadece erkeğin ihtiyacı ve zevki değil.

    yorgunsan, istemiyorsan zaten adam tecavüz edecek değil, sarılıp uyursunuz birbirinizi dinlersiniz.

    kadınların kendi bedenlerini bile erkeğe sunulan bir lütuf olarak görmesi, kendisine saygısızlık yapması da ilginç.
  • olm cok pis bir sey lan bu. denmis bak "kopek gibi calisip red mi yesin" diye niye cunku erkek icin "kopek gibi calisip bir de eve gelinci kariyi sikmeye mecbur olmak" diye bir sey yok. cunku erkek iki eli kanda olsa seksini yapar. cunku seks guzel bir sey lan. hep istiyoruz hep arzuluyoruz ama kadin icin adeta bir zulum.

    bizim her an istedigimize, kadin ayda yilda bir "aman olsada olur olmasada olur" diye yaklasiyor, bu ne aci bir sey? sabah ereksiyonu misal kadinla tam ters kadinin en az seks yapmak istedigi zamana denk geliyor (yani her hangi bir zamana) boyle bir sey olabilir mi lan? iste bu da evrimin bir yalan oldugunun kaniti degil midir?

    cunku bu "mekanizma" ancak bir tanrinin alcakca bir espri anlayisi olabilir lan! yani serefsiz tasarim! iste bunu yapan tanri ebediyette surunsun, bir mutlu gunu olmasin. sana kulluk edecegime cali cirpiya taparim lan niye ettin bunu bize :'(
  • (bkz: sen vermedin ben vermedim bunlara kim oy verdi)

    aman dikkat! adamlar oy almayı kafaya koyunca alıyorlar çünkü.
  • seksin kadın için 'zulum' olduğunu, 'ayda yılda bir olursa olur olmazsa olmaz' olduğunu öğrenmemi(!) sağlamış açık zihinli yazarlara rastlamamı sağlamış, sıçılmış bir başlık.

    lan olm bi' yürüyün gidin...
  • erkeklerin de yaşadığı bir sıkıntı.

    bir de iş stresinden gerginlikten ölen bir erkeğin, akşam eve gelip dinlenmek yerine, eşinin cinsel ihtiyacını karşılama olayı var. sanki görev gibi amk. sikmesen ayrı dert, tripler, küsmeler.gidip koltuk kenarına falan sürtünmeler. yastık ammalar. kadınlar çok sapkın lan.
  • `yahu sen zaten vermezsen verme, bize milletimiz yeter!` diyecek kocaların yaşadığı coğrafyada dikkat edilmesi gerekendir.
  • cinselliğin anlamını bilmeyen ya da artık unutmuş karşı cinsin feryadı. arkadaş; seviştikten sonra insan yoğun iş günü ve stresini bi anlamda boşaltır, rahatlama duyar sinirden stresten arınır. sen bunu bi yük olarak görüyorsan, kocanın dışarı çıkıp bu ihtiyacını karşılamasınada sorun çıkartmayacaksın.
  • (bkz: frijit) (bkz: türk kızı)
  • köpek gibi çalışıp bir de akşam dırdırı, istekleri bitmeyen, cinselliği erkeklere verilen bir ödül olarak gören kezban ile uğraşmak cümlesi ile aynı kefededir.