şükela:  tümü | bugün
  • işler güçler denilen dizide izlediğim saçmalıktır.

    bu sanatçıların fantezisi nedir lan?

    doktor kadın size niye baksın. erkek olsa hadi belki abazanlıktan olur öyle ilişki de koca doktor kadın, yıllarını okumakla geçirecek sonra dönüp tiyatrocuyla mı sevgili olacak? en mektepliniz ne zorluk çekiyo? ki kadının kendi de hobi olarak tiyatrocu olur.

    biraz gerçekçi çekin şu dizileri yok böyle hayat.

    ben kadın ve doktor olacam, mühendisten aşağısı ile sevgili olacam. hey yavru... yok böyle dünya. sözelci kafası, eşit ağırlıkçı kafası işte. rüyalar.
  • formatfililer icin on edit:eger koskoca kadin doktor bat yapmasini biliyorsa sorun teskil etmeyecek olan durum. yeri gelmisken tarifini de verelim.

    zile batı

    1 su bardağı yeşil mercimek (haşlanmış)
    6 yemek kaşığı düğü ( ince bulgur )
    1 baş orta boy kuru soğan
    2 yemek kaşığı domates salçası,
    taze veya salamura asma yaprağı
    yeşil soğan, maydanoz, dere otu,
    tuz, kırmızı biber. kıyılmış ceviz içi

    yapılışı
    derin bir kab içine alınan düğüye üzeri örtülecek kadar su ilave edilir. yumuşaması beklenir. (tahmini 45dakika ) haşlanmış yeşil mercimek ile bol suda ezilen salça ilave edilir, en son ince kıyılmış kuru ve yeşil soğan, maydanoz, dere otu ilave edilir. isteğe göre tuz ve kırmızı biber ekilir. sulu olmayan bir çorba kıvamında olması gerekir. tabaklara servis edildikten sonra isteyenler üzerine kıyılmış ceviz içi de koyabilir. bat dolma gibi asma yaprağına sarılarak veya kaşıkla yenilir. bayan toplantı ve günlerinin vazgeçilmez ikramlarından olan bat için türküler bile yakılmıştır.
  • bu gözler hastabakıcı ile sevgili olan doktorlar gördüğü için olmasına gaayet ihtimal verdiğim ve bi gariplik görmediğim ilişki.
    şahsen bir psikolog, sosyolog ve amatör tiyatro oyuncusu olarak bi tiyatrocuyla evlenirim. evlenirdim yani.
  • eziğin tekinin zoruna gitmiştir.

    o da haklı tabi, nereden bilsin adamlığın ve insanlığın statüyle alakası olmadığını?
  • butun dunyanin bir sahne ve tum erkeklerin ve kadinlarin oyunculardan ibaret oldugunu bilmeyen nadan hezeyani.
  • lan şu doktorların götünü ne kaldırdınız bee !! iyi para kazanabilirsin , ancak sıfatına sıçılmayacak bir tipin varsa sike sike beklentileri düşüreceksin. kadın doktorun tipinde bi numara yoksa belediye işçisiyle de evlenir , hademeyle de.
  • davulun dengi dengine çaldığını bilmeyenlerin adamlıkla falan doğru bir şey olduğunu söylemeye çalıştığı. ulan her meslekte var adam gibi adam. kadın adam gibi adamlar arasında dengini bulmadıkça niye sevgili olsun. tiyatrocu adam doktor kadına ne verebilir. kadın kansere çare bulacak belki, bilimsel anlamda kendini tatmin edemeyen birini ne yapsın. davul dengi dengine lan!
  • (bkz: onay durgun)
    hem dizinin senaristlerindendir hem de doktordur kendileri.
  • denklikten kastının ne olduğunu anlamadığım insanları rahatsız etmiş durumdur. okullarda gerçekten eğitim verildiğini düşünüyorsunuz heralde ancak uzun zamandır okullarımızda sadece öğretim yapılıyor.