*

şükela:  tümü | bugün
  • kingde, veya kozla oynanabilen tum oyunlarda alinan el...veya koz olan kagidin adi...
    bir de kozlari paylasmak var hesaplasmak gibi bisey o
  • saldiri ya da kendini savunma firsati
  • kagit oyunlarinda koz diger serilerden (kupa, karo, sinek, maca) daha degerli olan sei manasina gelir. ortaya koz atan oyuncu diger serinin sayisi ne olursa olsun daha ustun olur.
  • bir insanin kendini savunurken sahip oldugu, karsi tarafa karsi ustunluk saglayacak fikir, madde, sey
  • elde bunun ası varsa en az bir el mutlak surette alırsınız...
  • ilsan hexal e bağlı bir ilaç firması
  • (bkz: kozz)
  • bir bulmaca klişesidir. (bkz: atu)
  • yarışanların birbirlerine kendi hazırladıkları soruları sormadıklarını dün gece keşfettiğim yarışma.. o artiz bi tip vardı.. necdet diycem de olmayabilir.. top sakallı, zayıf.. böyle bitirim bi ifadesi var.. kadının birini ağlatıyodu nerdeyse.. işte o adam 11. soruda gelen soruya baktııı baktııı.. "bu çok kolay bunu sormam ben, haksızlık bu.." falan dedi.. baron da (ki baronluk kimlere kalmış rabbim) "sorular adil.." falan dedi.. demek ki kendileri hazırlamıyo..

    da konu o deil..

    bu yarışmada bence en fantastik olay, yarışanların kenarlarında oturdukları masanın ortasına her soru öncesi tomar tomar paraları sürmeleri.. hayır sanırsın ki adam gün içinde, misal çırağına yemek aldıracağında, 100 ytl lik koca tomarı masanın üstüne koyuyor, sonra içinden bi yüzlük çekip atıyor, "duble acılı hilmi.. fırla bakayım aslan parçası.." diyor.. o kadar rahatlar ki o tomar tomar paralarla.. ben şahsen elime hiç 100lük bir para tomarı almadım.. tutmadım yani elimle öyle bir miktar.. yarışmada bile olsa bi afallarım, merak ederim, seri numaralarına falan bakarım.. bunlar rahat ama.. yani ya o tomarların içi dosya kağıdı dolu, ya da ben anlamıyorum..

    sonra da muhabbettler şahane yani.. "beni bi tek bunlar ilgilendiriyo.." (tomarı sallıyo bu esnada).. aferin lan.. tabi oturmuşun oraya.. ne ilgilendirecek? hele dün bu adamı yenen öbür adamın 235 milyar kazanınca tomarları dizişi vardı, 50likler bir araya, 100lükler öbür yana.. "ben bi topliyim" dedi.. topla tabi.. haha.. nerde kaldı lan yarışmadaki bıçkın tavırlarınız? ben bi topliyimmiş.. kaçıracaklar zira..

    baronu apayrı bi irdelemek lazım.. bi de arabadaki adamı.. ama izlemek lazım daha onun için.. 2 kere izledim daha tam detay kapamadım... dimağım tıkandı..

    bi de kız var.. minili dekolteli.. masadan paraları alıp kasaya götürürken iki adama da bi bakışı vardı böyle.. neyse ya..
  • maçadır.