şükela:  tümü | bugün
  • ipad boyutunda bi cihaz bağlı olduğu diğer uzantıya parmağını koyuyorsun güya bütün organlarındaki sorunları tek tek tarayıp söylüyor işlemin sonunda uzman size kullanmanız gereken bitkisel ilaçları öneriyor. alternatif tıpın bir parçası. bana sorarsan gerçerliliği ve güveninirliği yok. 35 yılık bünyemin yorgun organlarında allah bilir neler vardır, uygulayıcısı (araştıran bulur karalamak istemiyorum) elle tutulur bir şey söyleyemedi.
    uygulayıcısına da güvenim kalmadı okb hastalarına, ben bunu anksiyete olarak kabul ediyorum diyo ve hammaddesi lityum olan bitkisel bi ilacı bana kitliyo. olmaz yani...