*

şükela:  tümü | bugün
  • babasının malını satıyor sanki. hala şunlara bu ülkenin asıl sahibinin kim olduğunu göstermediler ya yazıklar olsun.
  • yok artık anasının pıtışkası lan.

    t: acilen doğru olup olmadığının araştırılması gereken iddia

    kuleliyi aldığı iddia edilen suudları tanıyalım
    köşe yazısı linki
  • her seçim döneminde (bkz: yerli ve milli) diye götünü yırtan ak-itler nerdesiniz lan? ağzınız arap sucuğuyla mı dolu, konuşsanıza şerrrrefsizler.

    edit : bu haberin doğruluğuyla ilgili tevatürler dönmeye başladığından beri sayısız ak-gavattan küfürlü mesaj alıyorum. şimdi bakın mal değnekleri, bilal'e anlatır gibi anlatıyorum (benzer iq seviyesinde olduğunuzu düşünerek); bu öfke, aşağıda gördüğünüz durumun yaşattığı tükenmişlik duygusunun bir sonucudur. yoksa mesele bir bina değil siz hala anlamadınız mı?

    (bkz: akpnin sattiklari)
  • aktrolleri sahneye davet ettiğimiz satış iddiasıdır.

    milli falan bir şeyler diyordunuz siz en son neydi o satılmış köpekler? hatırlatsanıza bi.

    bir soru daha, sıra analarınızı satmaya ne zaman gelecek? vatanı satan anasını da satar neticede.

    not: iddia doğru değilse bile laflarım geçerlidir. sattığınız onlarca şeye sayın.

    edit: aktroll orospu çocukları başladılar mesajlar atmaya. biri demiş boş bina satılsın işte ne var. öteki demiş ki kanıtın var mı. satılmış her köpeğe tek tek cevap veririm hiç merak etmeyin. kuleli satılmadıysa bile bugüne kadar satılanlar zaten satanların vatan haini olarak yargılanmasına yeter de yedi sülalesine bile miras bırakır bu hainliği. siktirin gidin şimdi soysuz kahpeler.
  • (bkz: vatan haini)
  • ama ülkeye para girmesi lazım, ülke mi batsın? yunan gibi mi olalım? hem belki satılmamış da 500 yıllığına kiralanmıştır/özelleştirilmiştir siz ne anlarsınız bu işlerden kara cahiller!!

    düşünmeyin de köleliğinize devam edin amk. gidin 3 kuruşa mesai falan kovalayın..
  • satıyorlar parsel parsel ülkemi. şimdi sorsan bizden çok vatansever bunlar.
  • aynı zihniyet iktidar olduğu müddetçe 10 sene sonra şu başlıklar olur:

    -topkapı sarayının araplara satılması
    -dolmabahçe sarayının araplara satılması
    -türkiye'nin arap emirliklerine katılımı!

    edit: yazar @deliricam ha link gönderdi, haberin doğru olmadığına dair. inanın içim rahatladı, yüreğim kaldırmıyor artık. gerçi bu onlarca devlet fabrikasını, bankasını ve işletmesini araplara satmış oldukları gerçeğini değiştirmiyor. o yüzden bu tarz haberlere araştırmadan inanabiliyoruz :(

    basın açıklaması
  • adım gibi bilirim orayı. askeri lise sınavına orada girdim ve orayı kazanıp gitmedim. içimde hasret kalmıştı.

    bir albay beni vazgeçirmişti. senin eğitim olanağın var, bırak olmayanlar faydalansın vs demişti. belki de fetocuydu da öyle bahane buldu, bilemiyorum artık. annem babam da istemeyince gitmeme kararı almıştım. şimdi ne hale geldi koca efsane.
  • kuruluşu çoğu devletten daha eskiye dayanan bu okul,
    bu vatanı kurtaran askerleri yetiştiren bu okul.
    bu okul=devlet.