şükela:  tümü | bugün
  • biletleri ön satışa çıkmış olan festival.

    geçen sene 15 temmuz olaylarından dolayı pek tat alamamıştık. bu yıl da bi boklar olursa kuşadasını naletli şehir ilan edicem. tekrar sevgi plajında yapılırsa süper olur kamp alanın ormanlık alanda, gölgede olması gerçekten efsane..

    edit: milyon yapım çarşamba günü line up ını açıklıcağını duyurdu az önce
  • geçene sene zenytinli rock festivali biletini alanlara bu 1tl idi. bu sene de aynı şekilde olursa zeytinli'ye gidenler yeşillendirsin.
  • line-up'ı açıklanmıştır. geçen yıl katılan bazı isimler bu yıl da yer aldıkları için çeşitlilik biraz az olmuş.

    bu yılın dikkat çeken farklılıkları; mor ve ötesi, marsis, yüzyüzeyken konuşuruz, selda bağcan (bu acayip iyi olmuş)

    yalnız fiyatların geçen yıla göre acayip şekilde uçması yakışmamış. yuh arkadaş, yüzde 120 zam mı olur, ne oldu da bu kadar değeriniz arttı?
    geçen yıl kombine bileti 50 liraya almıştım. bu yıl 120 olmuş. kombine+kamp da 140. öeh yani.

    geçen yıl, darbe girişimine denk gelmişti ve ağzımızın tadı kaçmıştı. devam etmiş olsa da, iptal edilen uçuşlar ve apar topar yapılan değişiklikler nedeniyle festivalin devamı pek tatsız tuzsuz olmuştu.

    bu yıl umarız ülkenin gündeminden etkilenmeden, gündelik hayatta zaten stres topuna dönen insanlar biraz olsun müziğin iyileştirici gücü ile güzel bir festival yaşar.
  • herkesin kafada bir kız düşürme hayali bayılıyorum ülkeme.
  • evimin 100metre ilersindeki festival. geçen yıl benim için harika olmuştu bu yüzden ama bilet fiyatlarını görünce küçük çaplı bi şok geçirdim. kombine kamp (çadırımı kuruyorum ama evimde yatıyorum öyle bi hoşluk) biletlerinize talibim. yeşillendirebilirsiniz
    not: iki kombine kamp bileti 70erden facebook grubundan buldum. yeşillendirmiyodunuz da zaten. sevdiceğimle katılacağım etkinlik.
  • ulan darbe yüzünden mfö'yü dinleyemediydim. gidelim eğlenelim bu sene de.*
  • zeytinli biletini yılbaşı kampanyasıyla aldık ama bu bir liralık bileti ya salaklığımdan ya da görmediğimden bir ben alamadım galiba.

    bir liralık biletleri makul bir ücret karşılığı ya da hayrına devretmek isteyen kardeşlerimden yeşillendirmelerini bekliyorum.
  • 1 liraya bilet dağıtılmış da haberimiz olmamış vay aq.

    zaten en son 1 tl bilet fiyatı olan göztepe maçında da bileti karaborsadan 3 liraya almıştım
  • uygun fiyata bilet varsa beni de yeşillendirin
  • uygun fiyata kombine+kamp bileti aradığım festival.