şükela:  tümü | bugün
2054 entry daha
  • 24 saatte spotify'da en çok dinlenen kadın sanatçı olarak rekor kırmış.
  • spotify, itunes ya da youtube'ta milyonlarca kez dinlenince bu yaptığı şarkının iyi olduğu anlamına gelmiyor malesef. bir şeye bu kadar obsesif bir şekilde yaklaşmak, sağlıklı bir şey değil.
  • kariyeri mi söndü? ulaşılabilecek en uç noktalara ulaştı bu kadın. kim orada bir ömür boyu kalmış ki o da kalsın. oyunculuk istiyordu onu da yaptı.
  • her albümde sanki başka bir sanatçı gibi sürekli şaşırtıyor.

    ama ilk zamanlarını özlemedik değil, bu albümde şöyle bir 'red oneee' diye şarkıya başlasa havale geçiririm herhalde :)
  • her sanatçının başına gelen onun da başına gelmiştir. şöyle ki hiçbir zaman koyu bir lady gaga fanı olmadım. çektiği klipleri oldukça beğeniyordum. the fame monster ve born this way dönemlerine yakından tanıklık etmiştim. zirveyi görmek ne kadar önemli ise, o zirvede kalmak daha önemlidir. bu kadın the fame monster ile zirveyi gördü. born this way ile ivmeyi sabit tuttu. ne olduysa zaten artpop döneminde oldu. 2010ların trhiller i geliyor dedi. applause geldiğinde, dinleyicilerin tavan olan beklentisi poff diye söndü. do you what you want şarkısı ise r kelly nin çıkan çıkan taciz davalarından dolayı güme gitti. caz ile uğraştı , genel dinleyiciye fazla ulaşamasa da kritikler tarafından övüldü. biz de gaga nın vokalini takdir ettik. zaten tony bennett , kral tv de rock kategorisine her sene fix aday olan şebnem ferah gibi biri. grammyler de ve eleştirmenlerce olumlu tepki topladılar. joanne de ise çılgın atan lady gagaya hiç birimiz country i yakıştıramadık. ondan sonra zaten shallow dönemi geldi ve kendisini muazzez abacı gibi maksim gazinosu pozları ile izledik.

    ilk 2 hatta 3 albümde madonna ile kıyaslandı. hayranlar birbirine girdi. beyonce ile düetler yaptı. etten elbiseler giydi. avangart giyim tarzı ile dikkat çekti. kısaca bir dönem piyasaya damga vurdu. ama kendisinden bir the fame monster gelmeyecek. tıpkı katy perry den teenage dream, lana del rey den born to die, taylor swiftten 1989, ya da britneyden o şaşalı dönemin gelmeyeceği gibi. müzik endüstrisi bir çark gibi. herkes bir gün miladını dolduracak. ya saygın bir şekilde anılacaklar, marka olacaklar ya da yok olup gidecekler. misal mariah carey, celine dion, beyonce, madonna, jennifer lopez, shakira bu kadınların kredisi bitmeyecek.

    o da eski şaşalı günlerinin gelmeyeceğini farkında. 2009 döneminde olsa arianaya sümük atar mı?. ariana şuan, youtube-instagram da en çok takip edilen kadın. 2019 onun yılıydı. meşhur patlamadan dolayı, insanların ona hala sempatisi var. spotify dan meşhur desteği var. medya desteği tam gaz arkasında. lady gaga da bundan faydalanmak istendi. rain on me de ariana olmasaydı, stupid love tadında bir başarı elde edecekti.
  • rain on me hâlâ apple music’te 1. sıraya çıkamadı. (2. sırada) fan sayfalarında telefonu bir köşeye koyup rain on me’yi loop’a alın diyorlar birbirlerine lsdkf valla ben de öyle yapıyorum şu an.
  • farklı tarzları denemesi kariyeri ve gelişimi için harika fakat eski etkiyi yakalayamıyor, kesinlikle şahsi düşüncem. ya da biz onu senelerce o kadar değişik görmeye alıştık ki, artık doymuyoruz.
    sahnede üstüne kusturtan bir kadından daha ileri ne bekledik, orası ayrı bir konu.
  • shallow dinlerken birden karşıma çıkan başlıktır.
  • "bad romance"den "stupid love"a düşmüştür. ya da tam tersidir lakin "artpop" döneminin ardından yöneldiği tarz araya soğukluk girmesine neden olmuştur.
1 entry daha