şükela:  tümü | bugün
  • lars ulrich'in teklifi üzerine lady gaga, konser takvimi uydukça metallica'yla birlikte sahneye çıkacakmış. artık kaç şarkı söyler, sahnede ne kadar kalır bilinmez ama lady gaga ciddi ciddi metallica'nın 2. vokali oluyormuş. lars bey şöyle konuşmuş:

    "evet yeni bir şarkıcımız var, yani daha doğrusu yardımcı şarkıcımız. metallica yıldızının 5. köşesi olarak kalıcı grup üyesi olması hakkında da konuşmuştuk, bakalım, göreceğiz."

    metallica ve lady gaga 59. grammy ödülleri gecesinde birlikte konser vermişti amma james hetfield'ın mikrofonu bozulduğu için sadece lady gaga'yı duyabilmiştik. şimdi metallica ve gaga işbirliğini bol bol duyacağız ama ne kadar doğru bir hareket, neden böyle bir ortaklığa ihtiyaç duyulmuş, bilemem.

    metallica & lady gaga - moth into flame (canlı)

    kalıcı üye olursa birlikte albüm kaydedilir mi yoksa lady gaga sadece konser elemanı olarak mı kalır, o da ayrı bir muamma. zaman gösterecek.

    lars bey grammy konserinden sonra "bu sadece başlangıç" derken şaka yapmıyormuş...
  • (bkz: lars ulrich metallica'dan kovulsun kampanyası)

    bu herif kadar bu gruba zarar veren kimse yoktur.
  • şaşırtmayan haber.

    şöyle bi haberi iron maiden, judas priest ya da motorhead denkliğinde bi gruptan duysam depresyona girebilirdim. ama metallica son zamanlar festival grubu olmak dışında bi vasıfa sahip değil. elbette harika grup, zamanında çok sağlam albümler çıkardılar. ama şu dönemler; her cuma camiye gidişini haber yapan malum adam gibi bi grup haline geldi.

    haberin dogru ya da yanlis olmasi, metallica'nin baş asagi giden bir grup oldugu gercegini degistirmeyecek. ayrica zamaninda sizden fazla metallica dinledim poserlar mesaj atmasin.
  • (bkz: metalligaga)

    pek yaratıcı olmadı evet.
  • sinerji yaratma çabasıdır ama çok eğreti durmaktadır. bir sonraki adım nedir? rihanna'nın guns n roses'a katılması mı?
  • metalik ağa'dır o.
  • danimarkali mi amerikali mi oldugu belli degil. got herifin teki. hic kanim isinmadi oldum olasi.

    pokerface soylesin gaga sende cross vur davulla. ok?.

    (bkz: wtf)
  • zaten yüzde 5 şarjla gidiyordun metallica onu da harcadın bitti
    (bkz: yazıklar olsun)
  • lan bir kişi de haber kaynağını sorgulamamış. google kullanın da hayal ürünü bir haber olduğunu anlayın. haber bile değil yani, sözlük'te uydurulmuş bir başlıktan ibaret.
  • (bkz: lmao)