şükela:  tümü | bugün
  • nasıl yani siz lahmacunu çatal bıçakla mı yiyorsunuz? şaşırdım.
  • elle çiğköfte yoğurmak varken lahmacunu dert edip bizi almayacak abye biz girmesekte olur zaten.

    lahmacun vs. ab uyeligi

    kusura bakmayin danimarkali kizlar, lahmacundan vazgeçemem..
  • gelişmeyi, büyümeyi, kalkınmayı, ilerlemeyi büyük ihtimalle aynı sanan
    bunlar yetmezmiş gibi yemek yeme kültürü ile ilişkilendiren cahil tespiti.

    kardeşim bak japonya'ya halk hala geleneksel elbisesini giyiyor.
    yani şekilcilik bir hastalık oldu sizde.
    önemli olun zihindir.
    işte görüyoruz kravatlı, takım elbiseli heriflerin ülkeyi ne hale getirdiğini.
  • pizzayı elle yiyenlerin birliğine girmeye çalışıyordur.
  • (lahmacunla medeniyetin çok ilgisi olmasa da) rüşveti elle yiyip ab'ye girmeye çalışan millet olduğu için hayal kırıklığına uğrayacak olandır
  • kurufasülye mi ki bu direkt el ile yemeyelim de elimize çatal alalım ? karışık sandviçi de, lahmacunu da, dürümü de elle yerim hatta avrupa birliği ülkelerinde doğmuş birçok arkadaşım da buraya geldiğinde o lahmacunu elle yerken içine domatesi direkt eliyle koyar. çatal ile lahmacun yiyor diye kendini kültürlü sanan arkadaşım seni de tebrik ediyorum.
  • "küsküyü kürekle yediğimiz için lahmacuna çok takılmayabilirler..."
  • ab'nin amına koyim! lahmacuna bir şey olmasın!
  • sandviç denen yiyeceğin neden ortaya çıktığını bilmeyenlere dert olmuştur.

    o üçgen club sandviçler falan masadan kalkamayan poker oyuncularının ihtiyacı üzerine hazırlandı hep. adamlar "açız ama çatal bıçakla uğraşamayız, kolay yenecek bir şey lütfen!" dediği için hazırlandı o yiyecek. zengin adam yiyeceği yani.

    nitekim adamın kültüründe lahmacun olsa, sandviçe gerek kalmayabilirmiş.
  • lahmacunu çubuğa takıp yalayacak halimiz yok, tabii ki içine bir miktar maydonoz, limon koyup , dürüp lopur lopur gömüyoruz. ohh.

    ab'nin amk.