şükela:  tümü | bugün
  • potansiyeli yüksek bir android oyunu. şimdilik beta sürümüymüş.

    oyunda maksat dışardan malzeme toplayıp bu malzemelerle ev, eşya gibi şeyler üretip hayatta kalmaya çalışmak. tabi bunu yaparken bi yandanda zombilerle uğraşmak zorundasınız.

    tutar ki bu.
  • android telefonlar için geliştirilmiş bir zombie felaket oyunu. beta ve şaşırtıcı şekilde güzel grafiklere ve sürükleyici bir hikayeye sahip. oyunda ihtiyaç duyulan malzemelere ulaşım zorluğu oyunu sıkıcı yapıyor. oak türü malzemeler için araç kullanmak gerekiyor. araçsa neredeyse premium malzeme istiyor.
  • dün appstore'da görüp can sıkıntısından indirdiğim, şu an early access döneminde olan bir oyun.

    tanımı bu ancak oyun beklentilerimin fazlasıyla üstünde çıktı. ve monotonlaşmayacak gibi de bir havası var ki bu çok önemli bir artı. oyunun hikayesi klasik. zombie apocalypse gelmiş, dünya nüfusunun %80'i ölmüş, %10'u da savaşlarda filan bir şekilde ölmüş. siz dünya üzerinde geriye kalan %10'luk dilimden bir insansınız ve oyun başında üstünüzde sadece donla yapayalnızsınız.

    hayatta kalma içgüdüsüyle ilk etapta yemek, su gibi temel ihtiyaçları sağlamaya çalışıyorsunuz. daha sonra barınma ihtiyacı geliyor ve bunun için kendinize bir ev inşa ediyorsunuz. oyunun crafting sistemi bir mobil oyuna göre fazlasıyla yeterli geldi bana. ağaç kesmek için balta yapmanız gerekiyor ve bu balta bir yerden sonra kırılıyor, yenisini yapmanız gerekiyor. üzerinizde taşıyabildiğiniz her türlü giysi, silah, alet edevatın bir ömrü var ve ömrü dolduktan sonra yenilerini bulmanız/yapmanız gerekiyor.

    kendinize ait bir alanınız var, buraya evinizi inşa edip kendinizi koruma altına almanız gerekiyor öncelikle. ama kendi alanınızdaki kaynaklar da sınırlı. bu yüzden harita üzerinde keşfe çıkmanız ve başka oyuncularla da karşılaşabileceğiniz ortak alanlara gitmeniz gerekiyor. yani zombiler ve yabani hayvanlarla uğraşırken bir de bunlardan daha tehlikeli olan insanlarla uğraşmanız gerekiyor.

    niye daha tehlikeli diyorum, onu da şöyle açıklayım. millet mal olduğundan mıdır bilemedim, elimde tabanca, üstümde full kıyafetle dolanırken götünde sadece donuyla gelip yumruk atarak öldürmeye çalışan ruh hastaları olduğu için. ben şahsen öyle birini görsem abi saygılar diyip götüm topuklarıma vura vura kaçarım. bana saldırmayan donlu adama da zombie apocalypse'te boşa mermi harcamam yani.

    neyse, bunların haricinde oyunda level sistemi var ve ağaç kestikçe, zombie öldürdükçe, taş topladıkça filan experience kazanıyorsunuz. level atladıkça craft edebileceğiniz yeni itemlar açılıyor. ama levelınızın yettiği her itemı craft edemiyorsunuz ki benim hoşuma giden özelliklerden biri de bu oldu. her levelda bir skill puanı geldiğini ve itemları craft edebilmek için de öncelikle onları yapmayı öğrenmeniz için skill puanı harcamanız gerektiğini düşünün. böylece dan dun otu boku açmıyorsunuz, ihtiyacınız oldukça ihtiyacınız olan şeyleri öğrenip craft ediyorsunuz. mesela ben kokmaya başlamadan önce "shower" craft etmeyi öğrenmemiştim. ne zaman geldi kokulu bir zombi saldırdı ve zombi manyetiği haline geldim, duş almam lazım artık dedim ve duşu icat(!) ettim.

    uzun lafın kısası, gerçekten oynamaya, en azından bir göz atmaya değer bir oyun. seversiniz, sevmezsiniz orası size kalmış. güzel bir reklam stratejisi izler ve doğru geliştirme adımları atarlarsa muhteşem ve mobil dünyaya farklı bir soluk katacak mmorpg tadında bir oyun bizi bekliyor.
  • cok sevdigim,fakat sinirlenip sildigim mobil oyundur.

    energy mevzusu can sikiyor. bi yere gitmek icin 25 dk bekletiyor. sonra gittigin yerde olup tekrar base'de doguo bi 25 dk daha oraya gidiyorsun (olunce dusen itemlarini geri lootlamak icin).

    kafa yok yemin ederim bu developerlarda. sunsana bir secenek: "2 reklam izlersen yolculuk icin beklemezsin" diye. hem sen hem biz yolumuzu bulalim. cik cik cik....