şükela:  tümü | bugün
  • legacy of kain serisinde hikaye olarak soul reaver 2'den sonra gelen oyun.

    kontrolleri ve kamera açıları bu sefer farklı ve daha boktan olan oyun.
  • hikayesinin iyicene dayanılmaz* bir hal aldığı, bununla beraber bir çok soruya da cevap verdiği oyun.

    legacy of raziel değil legacy of kain olduğunu hatırlamamızı sağlıyor.
  • serinin hayal kırıklığı yaratan son oyunu..

    hayır madem güzel yapamıyosunuz, bekleyin, uğraşın, bi kaç yıl sonra çıksın şu oyun?
    hem belki o ara şahane bi son verebilecek/ zirvede bırakabilecek kadar ufkunuzu da genişletirsiniz, belli mi olur?
    çık.. yakışmamış..

    hem ben tomb raider oynamak istesem gider onu oynarım kardeşim? fesuphanallah ya..
  • kufur eder gibi kontrolleri olan oyun. bu kadar kotusu heralde cikmamisti simdiye kadar. oyun zorlugunun icinde, senaryosunda, labirentlerinde ve bulmacalarinda oldugunun farkinda olmadan, sacma salak kontrollerle zorluk bu yone kaydirilmis. kendilerine icten ve derinden ana avrat kufur etmek ister gonul. ama mekanlar, hareketler vs cok basarili.
  • kamera açıları ve kontrolleri ile 1 km öteden "aha bunda eidos parmağı var" dedirten oyun. *
  • serinin hicbir bölümünü oynamadan girisince gayet leziz gelen bir yapit legacy of kain deifance.lakin oyunun kontrolleri biraz vasat kalmis ki biraz da playstation havasi verilmis.kamera acisini tutturacagim diye elemani suya düsürmek yada biyerlerden ucurmak can sikiyor.grafik ve oynanim bakimindan prince of persia the sands of time a cok benzemekte.dx9 destegi ve leziz soundtracki oyunun artilarindan.tek eksikligi ve sacmaligi kontrollerin rezalet olmasi disinda gercekten zevkle oynanabilecek bir oyun.tabi serinin tutkunlari icin nedir ne degildir bilinmez.
    (bkz: o ayri)
  • kamera açıları ve oynanış tiksindirecek kadar berbat olsa da ara sahnelerin ve hikayenin güzelliği nedeniyle yinede kendini oynattırabilen oyun... hele raziel ve kain'in kapışma sahnesinde*coşmanız işten değil... hikaye ve ara sahneler olmasa dibe vuracak oyun... (bkz: vae victus) (bkz: raziel) (bkz: kain) (bkz: soul reaver)
  • surekli degisen kamera acilariyla insani cileden cikaran, eeh eytere bea dedirten, sabir ve 8 adet goz gerektiren oyun.
  • kamera acilari, kontrol ve checkpoint save'leri yuzunden belirli yerleri taa basindan tekrar baslayarak bir milyon kez oynamanizi gerektiriyor ki insan harbiden cileden cikiyor.
  • bir bilgisayar oyunu için yazılabilecek en derin, en hastalıklı, sapıkça paradoks kaynayan bir konuya sahip (bir diğeri için (bkz: planescape torment) bir seriyi noktalayan oyun.

    kain'i oynadık, soğukluğunu sevdik; raziel'i oynadık, anti kahramanlığını sevdik, bu oyunda ise ikisini birden oynuyoruz ve perdeler kapanıyor. kain ve raziel beklenen büyük buluşmayı bu oyunda gerçekleştiriyor ve evet, elder god...

    oyunun sonu bile başlı başlına bir paradoks. perdeler kapansa da devama açık bitiyor seri ve böylesine orjinal bir senaryo oluşturulursa kesinlikle devam gelmeli.

    not: oyunun kontrolleri bok gibidir. oyunu sadece serinin öncekilerini oynayanlar ve raziel ile kain'in hikayesini sevenler oynayabilir.

    diğerlerinin oynaması yasaktır. *