şükela:  tümü | bugün
  • kullanmadığım bir tane gopro koydum buraya çok da uygun bir fiyat yazdım. ilanı koyduktan 2-3 saat sonra bir mesaj geldi aynen şu şekilde ilerledi.

    selamın aleyküm ürün hala satılık mı

    evet satılık

    en son oluru ne abi öğrenciyim ben

    50 lira daha indirebilirim

    abi sana whatsapp numaramı vereyim bir kaç dakika çekim yapıp ordan göndersene bana

    nasıl olacak o iş whatsapp'dan nasıl göndericem ya da sen whatsapp'dan aldığın görüntünün kalitesine nasıl karar vereceksin ?

    abi whatsapp'dan video göndermeyi bilmiyor musun bir de kamera satıyorsun ?

    çiçeğim sen gopro'nun 4k görüntü çektiğini ve 1 dakikalık görüntünün bile kaç mb ettiğini biliyor musun ? hayatında hiç gopro kullandın mı ?

    yok abi ben zaten öylesine sormuştum merak ettim.

    mını siktimin tavuk götlüsü sinirimi zıplattı kaldırdım yayından. satmıyorum amına koim götüme sokacam.
  • sıfır fiyatı 380 tl.
    sattığım fiyat 120 tl.
    ilk mesaj: s.a 30 tl olur mu?

    olmaz amın evladı, olmaz.
  • 60 liraya yazdığım ürüne pezeveng yazmış:

    "merhaba 30 lira diyelim el sıkışalım inşallah yarın gelir alırım"

    puşt herif sanki bende malı 30 liraya satacağım adamı dört gözle arıyordum.

    bende yazdım "sana 120 tl"
  • satılmaz tabi amına koyayım. zamanında ilana koyduğum çamaşır makinem için elemanın teki metrobüsle taşıyabilir miyiz diye mesaj attı.kardeşim makine elli kilo farkındamısın dedim, tamam o zaman metroyla taşıyalım dedi. şimdi böyle sağlıksız bir öneriyle gelen bir adama nasıl bir açıklama yapılabilir, nasıl bir diyalog kurulabilir bu adamla, hadi kurduk diyelim ne kadar randuman alınabilir.
  • buradan elektro gitarımı ve amfimi sattım. gitar için ilk ilanımda istediğim fiyat 900 tl idi. 1 ay sonunda 250 liraya sattım gitarı.

    uygulamayı da sildim.
  • fıstık gibi fırını üç kuruşa koydum alan yok, malın biri de aspiratörü favorilerine eklemiş. amk aspiratörü ya alırsın ya almazsın favorilere eklemek ne demek.
  • donanımhaber ölücülerine rahmet okutacak bir kitle var burada, koyduğun fiyat yüksektir, düşüktür o ayrı ona bir şey demiyorum. ama senin 2500 lira koyduğun tertemiz alete bilmiş bilmiş '1300 veririm söylediğin fiyata da satman hayal' diyen denyolar varken çok zor buranın tutması, teklif aşamasından önce bir asgari fiyat teklifi ve mesaj sınırı gelmesi lazım. misal 2500 diyen insana birinin mesaj yazması için asgari 2000 teklif girişi yapıp öyle iletişime geçebilmesi lazım. yoksa çok salak bir ortam oluşuyor. ben de bilirim 300 diyen adama 100'e ver bizim çocuk sevinsin demeyi, o kadar edepsiz olmayı beceremiyorsam suç benim mi yani?!
  • satılmaz tabi her taraf dh ölücüsü gibi insanlarla dolmuş.
    telefonumu ilana koydum 850 tl yazdım. pezevengin teki gelmiş 150 tl ye olur mu diye.

    üşenmedim girdim profiline, adam arabasini satiyor. 30.000 yazmis.

    yolladim teklifi "11.000?" diye.. "saka mi yapiyorsun, kufür mü istiyorsun" demiş.. dedim "seni sikerim, bir tek senin malin mi degerli yavsak"..

    cevap falan gelmedi..
  • sırf merak ettiğimden düz bir elbise koydum letgo'ya 20tl lik bir fiyata, full erkek kullanıcılar yazdı arkadaş.
    'üstünde görebilir miyim' diyenden tut, 'daha çok para kazabilirsin teklifime evet dersen' diyene kadar geniş bir abaza ağına sahip bir uygulama. tinder'ı geçmiş kendisi.
  • ülke genelinin aynası olarak çiftlik bank kafasında yaşayanların varlığını sürdürdüğü platform. 2. el piyasa değeri 700 tl civarı olan synthesizer koydum. adam ''takas düşünür müsün?'' diyor. 'ne ile' diyorum. ''ilanlarıma bak'' diyor. bakıyorum, 3 yaş kız çocuğu bisikleti, eski tip 200 tl handycam var.
    vay arkadaş, kafalara gel.