şükela:  tümü | bugün
  • http://www.hurriyet.com.tr/…ersieye-sansur-40291258

    geçen hafta galatasaray'a attığı golü sosyal medya hesaplarından paylaşan robin van persie'nin hesabını şikayet ederek, görüntüleri sildirmişler.

    ulan adam dünyanın dört bir yanından milyonlarca takipçisine, onu takip eden gazetecilere, televizyon programcılarına türk ligini ve atılan mükemmel golü, lig atmosferini yayıyor, reklam yapıyor, marka değerini ve ligin bilinirliliğini arttırıyor, türk liginin yurt dışında haber olmasını sağlıyor, sen telif hakkı deyip dünya yıldızını şikayet ederek görüntü sildiriyorsun.

    tam olarak rezillik.

    edit: link yenilendi.
  • -meltemciğim bizim kupona banko bir hakim verir misin? garanti sildirsin ama.
    +ankara 9. sulh ceza hakimliği'ne oynayın.
  • rvp digitürke " golü atan benim. asıl telif hakkı bende. siz sitenizden görüntüyü kaldırın" dese ne olur acaba ?
  • gerizekalılıkta zirve. olum madem telif konusunda bu kadar hassassınız lig tv maçları illegal yayınlayanların peşine düşün. bedava reklamınızı yapanların peşine değil.
  • saçma durum. hem de acayip saçma. ulan dekoder satmak için sen sürekli bu adamın görüntüsünü verip van persie'li fenerbahçe reklamı yapmıyor musun.

    ben van persie gibi bir adam olsaydım. cidden kafayı takardım bu işe. burunlarından getirirdim. fener'den gitsin de gör ebenin dekoderini terbiyesiz insanlar.
  • burda yazdığı entryleri başka bir ortamda yayınlanıyor/alıntılanıyor diye yaygarayı koparan adamlar bunu eleştiriyolar ya, komiksiniz vesselam.

    hayır, ligtv'yi savunduğum falan yok da telif hakkı diye bir şey var işte.

    biri de demiş ki "sadece türkiye'de yaşanabilen olaylar :((" he amına koyayım he.

    e hacı emmi ben bazı videolarda "this video is not available in your country" uyarısını neden alıyorum? onu de bi hele o zaman?
  • milyon dolarların da olsa açgözlülük açgözlülüktür işte. bir katre görüntüye bile izin vermiyor adamlar. belki bi' yerlerden üye kazanırız diye. ülkenin orta ve düşük gelirli vatandaşlarının tek eğlencesi futbol, onu da ellerinden aldılar gözünü para bürümüşler.
  • bir galatasaraylı olarak golü biz yedik size ne oluyor dediğim olaydır.

    telif hakkı falan hikaye, endüstriyel futbolun bokunun çıkarılmasıdır bu durum. herşeyin bir tolerans sınırı olur. düşünün ki bir yazar bir yayınevine yayın haklarını devretti diye kendi yazdığı eserden yaptığı alıntıyı paylaşamıyor bir yerde.