şükela:  tümü | bugün
  • eveeeet.. saygideger sundance film festivalinin 2011 ayaginin drama dalinin buyuk juri odulunu (cok afedersiniz ama zincirleme isim tamlamasinin amina boyle guzel koyuldugunu gordunuz mu hic?) alan film oluyor kendileri.

    basrolde anthony yelchin ve felicity jones (yirim) var. hikaye ise buyuleyici; amerikali ve ingiliz iki ogrencinin aski. evet lan beyle exchange asklarini duydum mu olayin salakligi karsisinda buyuleniyorum. bi daha benle ayni kilometrekare icinde yasamayan biriyle beraber olamiyacagim kararini aldigim o eski tozlu gunlere donuyorum. ah mazi.

    neyse daha goremedik, o yuzden nasil bir film oldugu hakkinda yorumda bulunamiyorum. ama sevgili felicity'i kacirmak olmaz tabiki de. anthony pezevengi ise erasmus party'sinde araya kaynar gider insallah.
  • douchebag ve moonpie tecrübelerinin yanı sıra trailer'ı ile de beklentileri yükselten, anton yelchin 'in de katkılarıyla izledikten sonra 2-3 tekrar daha yapacak kadar beğeneceğimi düşündüğüm drake doremus filmi.
  • trailer'ı çok şirin olmuş anton yelchin/felicity jones filmi...ikisinin arasındaki kimya cidden tutmuş konu ise her erasmus exchange ile yurtdışına çıkıp orada fena halde aşık olup sonra yürütme/yürütebilme/yürütememe ikilemleri üzerine kurulmuş. bu deneyimi yaşamış olan herkes herhalde bu filmi izlerken fena halde gözyaşlarına boğulur...bana daha trailer ı izlerken koydu...
  • fragmanlarında çok görünmeyen jennifer lawrence ve yine fragmana eşlik eden falling in love with you coverı için bekleme sırasına girdiğim filmdir. jennifer'ın rolünü fazlasıyla merak etmekteyim.

    özellikle şu ara sıklıkla süregelen vizyona girip girmemesi belli olmayan filmler üzerine olan yakınmalarımı bu film için de yapmadan duramayacağım. film vizyona amerika'da 28 ekim, ingiltere'de ise 3 ocak 2012'de girecek. bizde de pek tabi henüz belli olmayan vizyona giriş tarihini filmekimi ya da !f yetkililerinin bir an önce belirlemesini umut ediyorum.

    filmin konusu ise exchange durumlarından ziyade, vize süresinden fazla amerika'da bulunduğu için yeniden giriş yapması yasaklanan kız ve ne yazık ki amerika'da ikame eden erkeğin kavuşamama durumu üzerine konumlu. kıtalar arası long distance relationship örneği.

    şöyle de bir afişi var.

    yani diyor ki afiş;

    i want you
    i need you
    i love you
    i miss you
    like crazy
  • uzun zaman sonra trailerı ile peşinde düştüğüm ilk film.

    28 ekim 2011 usa gösterimi olarak belirlendi. o güne kadar trailerdaki her sahneyi ezberime aldım, bekliyorum

    maalesef ertelendi, son haberlere göre 3 şubat 2012 uk gösterim tarihi belirlendi...
  • deliler gibi beklemekte olduğum film. fragmanına aşık oldum diyebilirim...

    gelse de izlesek.

    (bkz: anton yelchin)
  • (bkz: uzak mesafe ilişkisi)

    ayrıca yarısında çıkardığım filmdir. yok, kusmadım, dvd player'dan çıkardım.
  • heyecanla beklenen.
  • kafayi indie islerle bozmus bir arkadas kopyasini getirdi. sundance'den oldugunu iddia ediyor. ama ya sinemadan cekmis ayinin biri ya da mixing'i yapilmamis ham hali, ipnetor ecis bucus filmi seyrettirdi resmen. her neyse cok net soyluyorum; bu romantik-drama janrali epik-didaktik-kolormatik eser butun erasmus/exchange'ci arkadaslarin, butun long-distance magduru genclerimizin, enternasyonel ciftlerimizin bir muddet kutsal kaynagi olacak. o eski indie'ligi kalmayinca eternal sunshine misali siktir edilir diye tahmin ediyorum. kafasi calisan xy kromozomlu kardesler bir an evvel filmi seyredip yazacagi kizlara "cok guzel bi film kesfettim, sundance'de sampiyon olmus. kesin seyrediyoruz beraber" falan desin. ordan da epey bi ekmek yenir kesin.

    kanaatimce iyi bir is olmus. en azindan cok dogrucu bir film. 500 days of summer ile illa ki karsilastirilacaktir. bu meshur reality/expectations sahnesinin hayat tarafina daha yakin. hele basindan bu tarz hayat deneyimleri gecmisler bu filme daha bir sevgi ve sikintiyla sarilacaklardir.

    bi de felicity jones tek kelimeyle buyuleyici bi insan.