şükela:  tümü | bugün
  • bir suru ko$an adam yeri kazabilen bir player.. olumune gerilim.. bu oyundaki heyecan cok az oyunda vardir.. bu kult oyunun pc'de vga edition'i bile war yanilmiyorsam..
  • 95'te "lode runner:the legend continues" adiyla bi remake'i de cikmisti windows icin.
  • (bkz: roadrunner)
  • oyunun amaci her etapta belli sayida bulunan kare $eklindeki hap benzeri $eyleri yiyip bir ust level'a ¢ikmakti. bazen oyundaki diger adamlar da yutardi bu haplari, kusturmak i¢in kasmak gerekirdi...
    iki ki$i sirayla oynarken arada ge¢en diyaloglar da muhte$em olurdu:

    -gach leyn gach geliyo!
    -aha atlicam $imdi burdan da, hapi yuttuk $imdi!
    -olm diger herif yutmu$tu aslinda hapi, $u an seni kovalayan ipne var ya, i$te o!...
    -haass.tir yaa, desene $imdi de boku yidik?
  • commodore 64 deki görüntü kalitesizliğinin ortalıktaki şeylerin hap olarak algılanmasına neden olan oyun. o zamanlarda oyunu macintoshda oynayanlar bilir ki kahramanımız para çuvalları toplamaktadır bu oyunda
  • çocuklar için çok eğitici bir oyundur. durumu tahlil etme ve buna göre adım adım strateji geliştirerek hareket etme becerisini geliştirir. bazı bölümler için ekran karşısında 8 olmak gerekir ama verdiği zevk te buna değer. bölümler ezberlenip daha sonra diğer oyunculara hava atmak için kullanılabilir.

    edit: an itibarı ile farkettiğim üzere bünyesinde süper bir nanik konsepti barındıran yapımdır.
  • (bkz: blade runner)
  • feci derecede korkunç bir oyundu. en azından küçük ben için. amaç astronottan bozma uzaylı-yaratıklardan kaçıp belirli sayıda altın toplamak ve kurtuluşa giden merdivene ulaşmaya çalışmaktı. ancak tek yapabilecegin şey kaçmak* ya da (toz gibi bişiydi galiba) sağına ya da soluna çukur açıyordun*. açtığın çukur belirli bir süre sonra kapanıyordu. eğer içine düşersen (eğer yeni çukur açamıyorsan) sen de geberiyordun. ancak o çukura düşüldüğünde yaşanılan çaresizlik anlatılamaz. neyse bi de kendi bölümünü yaratma şeysi de vardı. acayip uçuk sanrılı bir şeydi. di du dü..
  • 1983 yapımı, zor, heyecanlı ve yüksek derecede zeka isteyen bir oyundu. altınları toplarken tuzak kurmak için çukurlar filan açılırdı.

    şöyleydi, anımsayalım:)

    http://img689.imageshack.us/…g689/5281/loadrnnr.jpg
  • çok yakınınıza gelmişse o kaçtığınız elemanlar, çukur açamıyordunuz; inanılmaz bir çaresizlik hissi vuku buluyordu insanda. ilk orada tanıştım sanırım bu hisle. umarsızca tuşa basıyorsun çukur açılsın diye, yelteniyor kahramanın ama olmuyor... yem oluyorsun... kabus gibiydi lan resmen!